30+ (Deel 2)

ICL: wat een super nieuws :dance: :dance: :dance:

En nu genieten maar!!!



En die bruidsfoto’s zijn ook erg mooi!



Ik zal ook eens opzoek gaan naar een foto van mijn buik.



zoef

Mooie buik Bigsby!!! jaloers :mrgreen:

@Naatje wrote:

Mooie buik Bigsby!!! jaloers :mrgreen:




Thanx :mrgreen:



Ben ik ook als ik dat zo weer zie :lol: :lol:

Bigsby mooie buik!!!

Droeg jij nu meer naar voren?



Oh nu zal ik echt eens op zoek gaan naar een van de laatste buikfoto’s hahaha.

Ik vind trouwens die eerste en laatste trouwjurk heel mooi.

ICL: wow!!! gelukkig zeg!!!

nu lekker genieten he!





bigsby, wat een mooie buik had jij daar zeg!





ik heb destijds steeds silhouetten gemaakt :mrgreen:

Wat een goed id, die silhouetten! Die ga ik onthouden.

ja dat komt…

ik houd niet op foto’s :snooty: :mrgreen:

heb altijd zo’n raar hoofd

Ziet ik vind het ook vreselijk om op de foto te gaan, ook raar hoofd enzo :roll:

Maar die silhouetten echt een super idee zeg. Leuk ook je hubbie die gezellig meezwangert :mrgreen:

ja en dat is er nooit meer af gegaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:roll: :roll: Ik was bij N.yn.ke in totaal ruim 40 kilo aangekomen. Dit was ik 3 weken na de bevalling weer kwijt :mrgreen: . Maar m’n buik is wel gebleven :? en ik moet als ik uitgezwangerd ben (nou ja, moet…, wil om het weer een beetje toonbaar te maken) uiteindelijk nog een buikwandcorrectie ondergaan. Mijn litteken van m’n keizersnede is heel lelijk geworden en staat naar binnen en met al de overtollige huid… ziet dat er niet echt uit :oops:

Hallo



Bedankt voor het weder welkom!





Ik vind zw bruid nr 1 wel mooi…





Die silhouten zijn zeker heel mooi,ziet. :thumbup:







Bigsby,je had zeker een hele mooie buik.





ICL,40 kilo!WOW :shock: gelukkig was het er weer snel af.

Fijn dat de echo oke was! :thumbup:





Fijne avond allemaal!

Ingrid jeetje joh, 40 kilo. Ik weet het niet precies maar ik ben in de zwangerschap van Nathalie zo’n 17 kilo aangekomen volgens mij.



Nou hier dan nog eventjes wat buikfoto’s, doe ze wel even onder de spoiler :mrgreen:




34+4





37+3





40 weken precies, uitgerekende datum









42+1





42+3 de laatste buikfoto zeg maar. Een dag later is Nathalie geboren met 42+4 dus.

Lekker grote buik Marieke… dat had ik dus ook… maar had de groeistrepen ook in m’n knieholtes, op m’n kuiten… m’n armen enz… kwam door het vele vocht dat ik vasthield. Maar ach… het was voor een goed doel :mrgreen:, heb er een prachtmeid aan overgehouden :inlove:

Oh dat vocht erg is dat he :evil: Ik hield ook zoveel vocht vast, deed ook wel pijn op het laatst. Maar ook hier had ik het er allemaal zo ontzettend graag voor over met een prachtmeid als resultaat :inlove:



Tegenwoordig denkt ze trouwens dat ze Zwarte Piet is :mrgreen:


:think: Witte Piet bedoel je?? :slight_smile: :mrgreen: :inlove:

Idd witte piet ja hahaha alleen snapt Nathalie dat niet, die kent alleen nog maar zwarte piet en sinterklaas. Vorig jaar noemde ze hem trouwens bumbaklaas. Logisch toch, beide een puntmuts en lange jurk :mrgreen:

ik was er ook 30 aangekomen

en dat ging er niet meteen af,… pas toen ik weer ging werken is het er heel langzaam afgegaan.

Pfff… moet wel even wennen aan de 40 weken buiken hoor :shock:

Zie dat nog even niet voor me, ha ha.

Maarja, gek genoeg hoop ik toch dat het er ooit van gaat komen hihi :lol:



Naatje, bedankt voor het speurwerk.

Ik had maar een paar pagina’s gevonden.

Vind die vierde lijkt me wel mooi (linkje?)…



Gisterenavond niet achter de pc gezeten. Ik zit nog steeds met mijn been omhoog en dat gaat thuis niet zo lekker. Maar vanavond zal ik in ieder geval even een eigen 30±sf creëren… :thumbup:



ICL… ook hier: top nieuws!