30+ (Deel 2)

@bigsby wrote:

Sproetje: ja het weg gaan was wel moeilijk, maar we gaan morgen met een paar mensen lekker uit eten :mrgreen:

Verder hebben ze niet echt wat gedaan, maar ik heb wel een bloemetje gehad :mrgreen:

Er komt vast snel weer iets leuks op je pad, iedereen wil jou toch als medewerker? Veel plezier alvast morgen met het etentje.

@Yinyang; ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: dat je je baan gewoon mag houden.

Wij gaan trouwens ook bijna verhuizen en dat kost inderdaad en heleboel geld. Heb jij er ook al zo’n zin in?

Ben zo trots op mezelf: vanavond voor het eerst wezen aqua joggen!! En viel hardstikke mee!! Volgende week weer! Kom later weer kletsen, komende dagen erg druk!

xx

Goedemorgen,

Elle hoe kun je je nu verheugen op verhuizen :shock: :shock:

Wij zijn anderhalf jaar geleden verhuisd naar deze woning.

En ik vond het allemaal vreselijk :oops: Al die troep, inpakken, regelen, pfff nee zoiets moet je niet te vaak doen :wink:

Irene wat goed van je :thumbup: :thumbup:

Hier komt het er nooit van om iets te gaan doen :oops:

Monique beetje uitgeslapen? Of is Luca vroeg wakker altijd?

@Sproetje wrote:

Ben benieuwd of de frequentie nu omhoog gaat… :wink:

Geef je dat wel aan in een soll.gesprek voor een nieuwe baan.

Dat er geen kok-beveilging mag zijn?? :dance: :lol: :silenced:

haha een nog beter idee, misschien kan ik hier bij kok werken :think: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Moet je even lief tegen Ruud doen.

Kan Ruud wel tegen, is het adoptiekind van de meimama’s 2006 :wink:

hahaha maar dan mag ik niet meer hier meekletsen of wel :think:

:lol: :lol: :lol: Vast wel, want Ruud kletst er ook vrolijk op los op KoK. :wink:

@ICL wrote:

:lol: :lol: :lol: Vast wel, want Ruud kletst er ook vrolijk op los op KoK. :wink:

Precies hahahaha, schatje hoor, mijn adoptiezoon :mrgreen:

@Elle wrote:

@Yinyang; ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: dat je je baan gewoon mag houden.

Wij gaan trouwens ook bijna verhuizen en dat kost inderdaad en heleboel geld. Heb jij er ook al zo’n zin in?

Ik heb er enórm veel zin in :mrgreen: We gaan naar een nieuwbouwwoning, dus alles lekker fris en nieuw. Perfect!!

14 Februari mogen we eíndelijk in ons huis gaan kijken en kunnen we maten opnemen enzo. Ben zó benieuwd.
Marieke wrote:
Goedemorgen,

Elle hoe kun je je nu verheugen op verhuizen
En ik vond het allemaal vreselijk Al die troep, inpakken, regelen, pfff nee zoiets moet je niet te vaak doen

Ik ben in 2007 2x kort op elkaar verhuist, binnen 4 maanden :? Dat was ook niet fijn inderdaad. En in maart 2008 wéér, maar toen vond ik het super, want ben toen bij mijn vriend in getrokken :mrgreen:
De verhuizing opzich hoeven we niet zelf te doen dit keer. Mijn schoonouders hebben aangeboden een verhuisbedrijf te betalen omdat we het al druk genoeg hebben allebei :thumbup: Dat laat je je dan toch geen 2x keer zeggen toch?
Voorlopig is ook wel even de laatste keer hoor, we hopen hier lang te mogen wonen

@Marieke_5000 wrote:

Elle hoe kun je je nu verheugen op verhuizen :shock: :shock:

En ik vond het allemaal vreselijk :oops: Al die troep, inpakken, regelen, pfff nee zoiets moet je niet te vaak doen :wink:

Ik bedoelde ook eigenlijk meer te zeggen dat ik me zo op het wonen in het nieuwe huis verheug. Niet op de verhuizing zelf hoor, maar daar kun je helaas niet omheen.

Ha ha… hier heel wat keertjes verhuisd.

Maar dit was voorlopig toch echt de laatste (15e…) keer!

Er liggen nog steeds klusjes te wachten en over twee maanden komen onze nieuwe meubels… :dance:

Dus klaar zijn we voorlopig nog niet, maar het bevalt hier prima.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik het verhuizen op zich ook best leuk vind, hoewel ik nu wel geniet van het idee dat we hier waarschijnlijk heel lang gaan wonen… (hopelijk met een gezinnetje :pray: )

Ik ben ook al zoo vaak verhuisd, nu blijf ik toch echt een paar jaaar hier wonen :snooty:

We hebben nu ook een heel mooi huis :mrgreen:

Nou, gezien de energie en het geld dat we in dit huis hebben gestoken blijven we hier ook nog jaaaren wonen :lol:

Sproet 15 keer??? :shock: :shock: :shock: :shock:

Wij wonen hier nu anderhalf jaar, ook nieuwbouw. Is inderdaad wel fijn dat je het dan naar je eigen wensen helemaal kan inrichten. Zelf de keuken uitzoeken, de badkamer etc.

Wij wonen hier met veel plezier en dat hoop ik de eerste 20 jaar ofzo ook te doen :lol:

Ik ook hoor…

Ben nu wel toe aan huisje - boompje - … :inlove:

Ik zou ook graag nieuwbouw hebben… helaas… We hebben ons huis bijna 9 jaar geleden gekocht en dat bleek achteraf een grote miskleun :? . Veel verborgen gebreken en we zijn nu nog steeds niet klaar met alles. Hopelijk zijn we over een maand of 6 wel zover, dat alles netjes is. Verhuizen heeft voor ons nu dus ook totaal geen zin… zou teveel geld gaan kosten, omdat we ons huis in deze staat gewoonweg niet verkocht gaan krijgen :? .

Oh dat is balen Ing.

Veel extra kosten dus ook :?

Hier moeten her en der nog wat kleine dingen gedaan worden maar dat komt vanzelf wel.

Omdat het dus nieuwbouw is moesten we gewoon wachten met bepaalde dingen.

Irry-me… hoe is het vandaag?

Ik las goede berichten bij de okt.stopsters :wink:

Nog geen :twisted: :twisted: ?

Wat balen dat je een miskoop hebt gedaan, hopelijk is het binnenkort toch allemaal klaar :hug: