Dit is mijn laatste werkdag
He bigsby, jammer he… als je het naar je zin hebt en je niet kunt blijven.
Heb je al zicht op iets anders?
:hug:
He getsie Monique zo niet leuk :hug: :hug:
Waarom kan je niet blijven?
Ik heb alleen maar iemand vervangen die met zw verlof was, en zij is weer terug. En ze zitten hier nu midden in een reorganisatie dus alle tijdelijke contracten eindigen
En het is zo moeilijk om met mijn uren en vaste dagen iets te vinden
Ja, balen is dat!
Hopelijk gaat het toch op korte termijn lukken
Dat hoop ik ook, ik ben ook geen typ die zich lang thuis kan vermaken :oops:
Nee, daar kan ik me alles bij voorstellen.
Dat is nog irritanter dan thuis zitten omdat je ziek bent
Ik hoop morgen weer te kunnen gaan werken.
Sproetje hopelijk ben je morgen weer helemaal beter, en kun je lekker weer aan je werk
Ja, hoop het ook.
Dan gaat de tijd tenminste ook wat sneller.
We zouden vanavond en zondag bij een bandje gaan luisteren.
Vanavond heb ik toch maar afgebeld. Voel me gewoon niet fit en als ik morgen inderdaad ga werken, wil ik ook op tijd naar bed.
Gelukkig repeteren ze waarschijnlijk over twee weken alweer.
Wordt er eigenlijk nog iets gedaan ‘ter ere van je afscheid’ ?
Ja Bigsby, dat is zeker balen als je het er naar je zin hebt en dan toch weg moet.
Ik zit zelf ook beetje in onzekerheid. Zit al vanaf 3 november in de ziektewet. Ben 2 maanden volledig thuis geweest ivm een polsoperatie, en 5 januari ben ik weer 3 ochtenden gaan werken.
Mijn contract loopt 7 april af, dus ik dat ze het weer gaan verlengen. Maar vanuit het oogpunt van een werkgever gezien kan ik best begrijpen dat ze iemand die lang ziek is niet willen houden.
Heb vanochtend wel gesprekje met mijn leidinggevende en iemand van P&O gehad, en het daar ook kenbaar gemaakt, dat ik het heel goed zou begrijpen maar dat het niet is wat ik natuurlijk zou willen. Ik dacht ik kan het maar gezegd hebben toch?
Zou ook wel fijn zijn als ik nog mag blijven, want in april/mei krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis, en daar moet ook weer genoeg geld in… Kan mijn werk dus wel goed gebruiken
Oh Yinyang voor jou dus een onzekere tijd, nou we duimen allemaal met je mee
Monique en voor jou gaan we duimen dat je heel snel je droombaan gaat vinden
Oh yinyang, dat is ook vervelend.
Ik heb zelf ook een tijdje heel veel last van mijn rechterpols gehad en dat is gewoon niet fijn als je typwerk hebt :?
Als ik in de zomer te veel tennis, komt het weer terug.
Maar verder gaat het gelukkig goed.
Bigsby, was wel raar zeker om weg te gaan vanmidddag :hug:
Ik heb vroeger in de zorg gewerkt maar na twee schouderoperaties heb ik dat helaas vaarwel moeten zeggen.
Mijn schouder lag compleet in puin om het maar zo te zeggen.
Bindweefsel en kapsel finaal gescheurd met lekkages.
Ook is er een spier ingekort in de bovenarm.
Na de operaties heb ik eigenlijk geen pijn meer. Wel tot 6 maanden na de laatste operatie, dan verging ik echt van de pijn, maar langzaam ging het beter.
Ik heb nu eigenlijk alleen nog last als ik ongsteld ben of moet worden en van de littekens als het weer veranderd :mrgreen:
Yingyang: hopelijk word je contract gewoon verlengt, maar zoals je zal zei, wel een risico voor je werkgever
Sproetje: ja het weg gaan was wel moeilijk, maar we gaan morgen met een paar mensen lekker uit eten :mrgreen:
Verder hebben ze niet echt wat gedaan, maar ik heb wel een bloemetje gehad :mrgreen:
Marieke: dat klinkt ook niet fijn, van je schouder bedoel ik.
Gelukkig heb je er niet echt last meer van!
Bigsby, leuk dat je morgen nog met een groepje uit eten gaat
En nu maar hopen dat je gauw een andere leuke baan vindt die ook qua uren in je straatje past
Monique leuk dat je morgen nog uit eten gaat en toch een bloemetje gekregen
Tja wel 1 voordeel, heb je even wat meer tijd voor ons :mrgreen:
Ben benieuwd of de frequentie nu omhoog gaat…
Geef je dat wel aan in een soll.gesprek voor een nieuwe baan.
Dat er geen kok-beveilging mag zijn?? :dance: :lol: :silenced:
Ik zou het als hoogste eis zelfs stellen :twisted:
@Marieke_5000 wrote:
Ik zou het als hoogste eis zelfs stellen :twisted:
:mrgreen: