De keren dat ik zwanger was heb ik ook alleen getest: man lag nog in bed!
Beide keren trouwens droomde die ik die nacht dat ik een positieve test had!!
We zijn trouwens toen in augustus 2004 gestopt met de pil, toen in mei 2005 positieve test en eind juni zagen we op de vierde echo dat onze beeb niet meer leefde. Ik liep toen al bij de gyn i.v.m. tussentijds bloedverlies…
In maart 2006 overleed mijn vader en precies een half jaar daarna (sept 2006) waren we zwanger van Swen! Ik had net een HSG (baarmoederfoto) gehad in augustus en stonden voor de keuze om aan IUI te beginnen!! Swen is 31 mei 2007 geboren! We hopen dat het deze keer makkelijker gaat!! Maar we zien wel wat moeder natuur voor ons in petto heeft!
xx
Jeetje: Irene hopelijk gaat het nu sneller
Marieke: ja ben er wel ff maar niet helemaal :roll:
Morgen begint de klusweek weer, we hebben hem een paar daagjes ingekort omdat ik steeds ziek was. Morgen zit ik op dag 9, en hopelijk voel ik me dan ook gelijk weer beter
Elle, gezellig dat je hier mee komt schrijven!
ICL, mooi hoor! (heb ff gekeken…) Die eerdere echo’s zijn echt super duidelijk.
Monique speelweek ingekort?? Hoe doe je dat :think:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa duim morgen voor me meiden, ben zo vreselijk nerveus, ben spontaan begonnen met nagelbijten :?
:-*
@Sproetje wrote:
Elle, welkom! Ik zal je erbij zetten op het lijstje.
Marieke, mijn vriend vond het natuurlijk helemaal geweldig.
en ging vervolgens natuurlijk stoer doen over zijn “superzaad” :lol:
Nu maar hopen dat het dit keer iets langer goed mag blijven gaan.
Nog een maandje of acht
Bedankt voor het warme welkom, de andere meiden ook natuurlijk.
Sproetje, het gaat vast goed met je zwangerschap, maar voor de zekerheid zal ik nog even met je mee .
@ICL; in februari alweer de 20-wekenecho, dat schiet al op zeg! Heb je een goede zwangerschap tot nu toe?
Mijn vriendje roept trouwens ook steeds dat hij ‘superzaad’ heeft; volgens mij vinden bijna alle mannen dat ze dat hebben.
Het eitje van de vrouw bepaald pf er een zaadje wordt toegelaten en zoja welke. Dus niks superzaad, het is…
SUPEREGG :mrgreen:
Koffie…
@Marieke_5000 wrote:
Monique speelweek ingekort?? Hoe doe je dat :think:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa duim morgen voor me meiden, ben zo vreselijk nerveus, ben spontaan begonnen met nagelbijten :?
:-*
haha door 2 dagen later pas te beginnen wegens ziekte :lol: :lol: :lol:
Succes vandaag :-*
Marieke… ben benieuwd hoe jouw dagje wordt vandaag…
Irene, je hebt dus ook al een stukje geschiedenis mbt het zwanger worden.
Hopelijk mag het nu wat voorspoediger gaan bij je
Hier snipverkouden en flink keelpijn, dus voel me een beetje een dood vogeltje. Als het zo blijft, wordt morgen werken ook nog niks :wall:
@ Sproetje: :mrgreen: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hopelijk zullen veel dames je volgen.
@ Elle: Welkom en veel lees - en schrijfplezier hier op het forum.
Ik voel me raar. De hele week al een pijnlijke rechter onderbuik.
Af en toe steekt het maar meestal is het constant aanwezig. Geen flauw idee wat dit is. De komende 2 dagen zouden we de meeste kans hebben, maar dit gevoel heb ik sinds dat we de 1e x na mijn ongi zijn gaan klussen en dat heb ik normaal nooit.
Het kan toch niet zo zijn dat je eisprong al heel snel na je menstruatie is? Mijn cyclus is eigenlijk altijd netjes 27 dagen met 2x een uitschieter van 2 dagen langer of 1 dag korter.
Ik snap er echt niks meer van :? Vandaag en morgen toch nog maar flink klussen, you never know.
YingYang: Ik heb ook een cyclus van 27 dagen (of iets korter) en mijn ei heb ik op zijn vroegst op dag 10.
Bloednerveus belde ik aan bij het huis van mijn neef maar het voelde gelijk zo vertrouwd op de een of andere vreemde manier.
Mijn oom en tante waren er dus ook en ik heb hen toch wat vragen over vroeger kunnen stellen waar ik nu eindelijk een duidelijk antwoord op heb. Sommige dingen moet ik nog wel even voor mezelf op een rijtje zetten
We hebben gezellig gepraat over heden en verleden. Het klikte gewoon.
Van mijn oom heb ik ook nog wat foto’s gekregen oa van mijn vader.
En een foto van mijn jongste halfzusje toen ze een jaar of 4 was.
Verbazingwekkend hoeveel Nathalie op die foto lijkt
Mijn neef heeft lekker gekookt voor ons en het is echt een lieverd!
Al met al een zeer geslaagde dag en we gaan elkaar zeker vaker zien
Marieke: fijn dat het zo geslaagd was :dance:
YingYang… jij staat ook nog niet op het lijstje.
Wil je je gegevens nog doorgeven als ik je erbij moet zetten?
Las ergens bij de stoppers dat Ziet ongesteld is geworden…
Oh wat jammer voor Ziet :hug:
Balen voor ziet
@Sproetje wrote:
YingYang… jij staat ook nog niet op het lijstje.
Wil je je gegevens nog doorgeven als ik je erbij moet zetten?
Las ergens bij de stoppers dat Ziet ongesteld is geworden…
Tuurlijk, ik weet nu wat je moet weten
35 jaar, 1e kindje, NOD 10-02
Geregeld! :thumbup:
Hoi :mrgreen:
ja balen… het duurt nu al langer als bij tyg, dus ik ben ff niet zo blij, maarja…
niks aan te doen.
Ziet :hug: