Sproetje, al 15 keer verhuisd? Da’s wel veel zeg. Is dat met het verhuizen met je ouders meegeteld of sinds je op jezelf woont? (ik hoop het eerste!)
Ik ben zelfs 6 keer verhuist, waarvan 2 sinds ik op mezelf woon. We zijn al een tijdje aan het kijken voor iets anders. Maar helaas hebben we een beetje last van de crisis en ligt de zoektocht even stil. Hopelijk is alles over een maandje of 2 weer ok en kunnen we weer verder gaan zoeken. We wonen nu in en portiekflat, maar ik zou het liefst een leuk oud pand willen. Maar dan wel met alle luxe vanbinnen. Zoeken met zulke eisen is helaas lastig. Dus we zullen geduldig moeten wachten tot er iets leuks voorbij komt.
ja daar is het nu niet het goede moment voor Naatje, maar hebben jullie nu een koopwoning?
Want verkopen is nu ook erg lastig.
Ik ben blij dat wij nu in een huis wonen waar we nog jaren willen blijven.
Zoooo, 15 keer verhuizen!!! :shock: :shock: Ik vind de 9 keer dat ik zelf verhuisd ben al veel!!!
Maar kopen nu zonder een koophuis te hebben zou ik juist aanraden: je kan nu goed onderhandelen over de prijs (die nog steeds naar beneden gaat) en de rente daalt ook!!!
Zijn er meiden die bijna hun nod hebben?? Ik heb rond deze tijd m’n eisprong en we “gaan” er deze maand echt voor :lol:
Wat doen jullie eigenlijk behalve KOK-ken?? Ik heb een bedrijf samen met mijn mannetje, waar ik 1 dag in de week werk en werk daarnaast nog 3 dagen bij een hypotheekservicer.
xxx
Irene: ik zit in de wachtkamer :lol: :lol:
(zie mijn banner)
Behalve kokken, lees ik ook graag, en ben ik erg druk met mijn huishouden. En tot aan vorige week had ik ook nog een baan (als administratief medewerker) voor 3 dagen in de week, nu ben ik dus weer druk opzoek :?
Wat leuk dat jullie een eigen zaak hebben, wat doe jij daar 1 dag in de week?
En kun je daar niet meerdere dagen werken? of vind je die andere baan ook erg leuk?
Spannend dat jullie er nu echt voor gaan, hopelijk is het snel raak!
Naatje, ik ben inderdaad vaak met mijn ouders verhuisd maar dat zal ongeveer de helft zijn geweest. Ach, je leert er wel van opruimen in ieder geval :mrgreen:
Jammer dat je niet meer bij mij om de hoek woont. Was wel leuk geweest
En wij hebben er ook lang over gedaan voordat we dit huis hebben gekocht ivm ons hoge eisenpakket. Dat maakt de zoektocht inderdaad niet makkelijk :?
Maar we kunnen nu apart douchen en in bad en de tuin ligt gunstig en dat stond met stip bovenaan qua prioriteiten
Ik heb ook een administratieve functie voor 36 uur p/week.
Vertel er later wel meer over :silenced:
Irene ik zit bijna op mijn nod maar heb vanavond wel heel licht roze bij het afvegen gehad dus ik wacht nu tot de ongi door gaat zetten.
Wij gaan dus door naar de volgende ronde :?
Wat ik doe behalve kokken? :mrgreen:
Ik werk als gastouder en ben dus thuis bij Nathalie.
Ik heb 4 gastkindjes die verspreid over de week hier komen.
Voordat ik gastouder werd heb ik bij ome Joop van de musicals gewerkt, afdeling arrangementen, dus arrangementen verzorgen voor bedrijfsfeesten, ministeries, familie-uitstapjes etc.
Heel leuk werk maar ik miste mijn meisje teveel
Oja en net als Monique ben ik gek op lezen!!!
Lekker koese meiden :-*
Balen Marieke :hug:
Irry-me… welkom bij de okt. mama’s
Marieke, ik voor een heel mooi verjaardagscadeau!!! :-*
Irry-me is zwanger???
Ik ga nu voor een mooi verjaardagscadeau. Ovutesten zijn vandaag met de post bezorgd dus we gaan ervoor :thumbup:
Lijstje is aangepast!
En nu op naar de onderste helft jij!!
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard mijn best doen.
En vriendlief moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verplicht mee doen
Ja dus :mrgreen:
Irry-me van harte gefeliciteerd meis :inlove: :dance: :dance: :dance:
Dat zal hij vast niet erg vinden
Ik ben trouwens heel trots op mezelf. Heb voor mij alleen gekookt.
Dat komt bijna nooit voor! :mrgreen:
Wat zo’n verantwoordelijkheidsgevoel al niet teweeg kan brengen :lol: :lol:
Hahaha het moederinstinct komt nu al omhoog :lol:
Dat belooft dan nog wat.
Eet ook braaf visolie pillen omdat wij dus nooit vis eten.
Ja hooguit van die vierkante, in blokjes… uit de vriezer :lol:
Wij eten wel geregeld kibbeling, telt dat ook?
Aaah… ook van die nepvis.
Ik zei vroeger altijd al dat ik alleen maar vierkante vis lustte…
Moet ik nu soms nog horen ha ha!
Nah is toch echte vis :lol:
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuw deeltje anders krijg je Ruud straks op je nek :mrgreen:
Hoe zit dat dan?
Bij de okt. stoppers zitten we ook al op de 60 pagina’s…
Maar zal binnenkort even een nieuw deeltje maken.