30+ (Deel 2)

@ICL wrote:

hahaha… voetbalvrouw… :roll: Alleen mooi wezen en geld uitgeven :mrgreen:

Precies, mooi is ze al en ze kost nu al geld dus een perfect beroep hahahaha.

Hoe zou het trouwens met San en Ziet gaan??? Al even niets van gehoord :think:

Ik vind het ook leuk om te koken, probeer van alles uit :drool:

Ziet vandaag je nod meid hoe is het???

Dees gezellig met een vriendin een hapje eten. Ik heb een vriendinnenclub van totaal 16 meiden en wij proberen geregeld wat af te spreken. Natuurlijk is het wel heel moeilijk om alle 16 bij elkaar te krijgen en spreken we ook vaak in kleine clubjes af om iets te gaan eten of even de kroeg in te duiken. Ik zou niet meer zonder die meiden kunnen. Alle 16 anders en toch allemaal gelijk!

Sproet whahahaha jij en je winkeltje, ik zie gelijk het pakhuis van Dagobert Duck voor me :lol: :lol:

Enne… wisten jullie dat het “kuit bouten” is :mrgreen:

Ziet weet ik niet maar San had vanmiddag nog op het testtopic gereageerd, is nu de 12 weken voorbij :dance:

Het is hier niet zo “kuit bouten” hoor Marieke… kon zelfs met m’n jas open lopen als ik wil… Maar ja… jij zit natuurlijk ook in het buitenland :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zeer koud hier :lol: :lol: :lol: en toch giet it net oan :mrgreen:

Ach, Ljouwert is een leuke plek… dus het is je vergeven :-*

Ik kom trouwens oorspronkelijk uut Grûnn…

@ICL wrote:

Ik kom trouwens oorspronkelijk uut Grûnn…

oei :mrgreen:

Nou… kom maar… :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tja ik ben import-fries he, dus voor mij maakt het geen verschil :wink:

Ik ben hier in het westen ook import hoor… zou ook niet meer terug willen naar Groningen…

Hoelang woon jij nu in Friesland?

Dat wordt deze zomer 5 jaar.

Ik kan fries lezen, verstaan en langzaam begint het praten ook wel.

Hoewel ze in Leeuwarden dus eigenlijk geen fries praten.

Ik kan het niet nalaten om even op Friesland in te haken :mrgreen:

Ik ben zelf momenteel een export Friezin. Jajaja, die bestaan ook.

Geboren en getogen in Harlingen en ik woon nu alweer bijna een jaar in Veldhoven (Brabant, want daar brandt nog licht 8) )

Harlingen, daar komt mijn vriend bijna dagelijks voor zijn werk :lol:

Leuk!! Wat voor werk doet 'ie dan? Ik ga morgen weer een dagje Friesland doen. “Even” op bezoek bij mijn vriendin in Blauwhuis. Heb er nu al zin in :smiley:

Blauwhuis, dat is vlakbij Abbega, daar woont weer een vriendin van mij :mrgreen:

Hij werkt bij Vitens en moet toezicht houden of de leidingen enzo wel netjes gelegd worden. Eigenlijk doet hij nog meer maar dit is makkelijker omschrijven :wink:

:smiley: it’s al small world, dat zie je maar weer.

Hij is een ‘watermannetje’ dus 8)

Yep een watermannetje hahaha, zo noem ik hem ook vaak.

Of zoals hij zelf zegt: Ik zit net als Willem Alexander in het watermanagement :roll: :mrgreen:

Marieke: leuk zo’n grote vriendengroep, als je iemand nodig hebt dan kan er altijd wel iemand :lol: Wonen ze allemaal redelijk in jou buurt?

Ik zou vanmiddag om half 3 van het werk weggaan, om 2 katten te laten ineënten. Maar tegen die tijd voelde ik me echt ziek, ik heb het tot 2 uur uitgehouden en toen heb ik Gerard gemailt. Gelukkig wilde hij voor mij naar de dierenarts gaan zodat ik thuis kon blijven :inlove:

Nou ben ik al 2 1/2 week ziek, en nu heb ik er nog buikgriep bij gekregen ook nog :? Het komt er aan beide kanten tegelijk uit :sick: