Bigsby, duurt al wel lang nu zeg… :hug:
Marieke, ik kom in de zomer nog wel eens in friesland, maar dat is dan niet noordelijker dan Heerenveen
Ik heb in best wat provincies gewoond, maar verhuizen uit Noord-holland zit er nu denk ik niet meer in. Zou het zelf niet hebben uitgekozen, maar ach… mis vooral de veluwse bossen (hoewel ik daar maar een paar jaar heb gewoond… toch die roots he :mrgreen: )
Ik ben in januari 2007 uit Harlingen vertrokken, om in Utrecht te gaan wonen. Utrecht is op zich best leuk om te wonen, maar de situatie waar ik in zat was minder leuk. (Conflict met huisgenoot cq eigenaar woning. Ik huurde bij hem een kamer). Heb dat 4 maanden volgehouden, ben toen overhaast weggegaan en toen op een zolderkamer in een studentenhuis terecht gekomen.
Eind 2007 kwam ik mijn grote liefde tegen, en in maart van 2008 ben ik bij hem ingetrokken. En woon nu naar álle tevredenheid in het Brabantse land. Mis Friesland zelf op zich niet zo heel erg.
Najah, toen het had gevroren wel stiekem, want hier lag weinig ijs. Wel sneeuw, en dat hadden ze in Friesland weer niet
Zoooo wat een kletskousen zeg!! Gisteren gewerkt en zo weer op weg naar m’n werk! Ik heb trouwens het showforum gevonden en wat Swen gespamd! Tot later!!
Meiske gisteravond al wat koortsig en ziekjes en nu echt ziekjes :?
Latersssssss
Heh, Mariekske, da’s niet fijn :hug: . En dan ook nog twee koters erbij van een ander :shifty: … terwijl je waarschijnlijk gewoon alle aandacht aan je eigen meiske wil geven. Beterschap voor Naatje!! :-*
Beterschap voor Naatje :hug:
Nou zijn wij allebei ziek vannacht zijn we nog een paar keer opgestaan om te :sick: . Buikgiep is ook zooo beroerd, komt er gewoon aan beide kanten uit :sick:
En Luca wilde niet slapen, dus die lag ook nog tussen ons in, zal je maar net zien :roll:
Marieke, beterschap voor je kleine meid.
Hier gaat het niet echt beter, heb denk ik ook koorts en ga weer richting mijn bed (waar ik nog maar net uit was gekomen)
Bigsby, voor jullie ook beterschap!
Irene, ga nog wel even in ons sf spieken hoor
Sproet beterschap meis, hup lekker je bed in :hug: :-*
Irene net even in het sf gekeken, wat een lekker ventje :inlove:
Sorry ben even niet zo van de reageer vandaag, Nathalie gaat voor alles nu
Koorts nog oplopend en ze wil niet echt drinken dus daar ben ik nu mee bezig, ze moet wel drinken.
pfff wat een gedoe allemaal, iedereen die ziek is :?
.Beterschap iedereen. :hug: .
Marieke, al een paracetamol zetpil geprobeerd? Al is het alleen maar omdat ze dan misschien wel wat drinkt (hier helpt het altijd wel een klein beetje).
Ik hoop dat de griep etc… deze keer aan ons voorbij gaat.
M’n dochertje is al zo vaak ziek geweest deze herfst/winter, en wij zelf ook.
Vanmorgen heb ik bloed laten prikken op progesteron en hcg. Progesteron omdat we zo kunnen zien of m’n eisprong “goed” is. Hcg omdat ik al maanden, zonder dat ik zwanger ben, een heel dun lijntje op de Clearblue test heb. Of de Clearblue test spoort niet, of ik heb voortdurend een klein beetje hcg in m’n lichaam. Beetje vreemd :think:
Lieke, ik ben benieuwd of er nuttige info voor je uitkomt - hoop het voor je!
Wanneer verwacht je de uitslag?
Hier nog niet echt fit.
Straks maar even op de bank installeren met een boek.
Lieke ze heeft daarstraks wel even goed gedronken en heeft goede plasluiers.
Net nog gekeken en toen zat ze op 39.9 dus toch maar even een zetpilletje gedaan. Ze ligt nu te koese.
Ik denk eigenlijk niet dat het griep is, ze geeft niet over, geen diarree, niet verkouden. Alleen die koorts.
Ik zit zelf aan oorontsteking te denken. Dat heeft ze dus gehad met die koortsstuip toen ze 1,5 jaar was en toen was ze eigenlijk zoals ze nu is. Ook toen gaf ze niet aan pijn te hebben en greep niet naar haar oortjes.
Ik wacht vandaag en vannacht nog af en als ze morgenochtend nog zo is bel ik de ha.
Wat vreemd trouwens van die zwangerschapstesten zeg :think: Hopelijk krijg je nu duidelijkheid. En ik hoop echt dat je eisprong goed is
Lieke: ik ben benieuwd wat eruit komt, wanneer krijg je de uitslag?
Hi meiden,
Beterschap allemaal… Wij zijn er hier net een beetje vanaf aan het komen…
Lieke, wat vreemd idd zeg… Hoop dat je wat aan de uitslag zal hebben!!
Ga even eten maken!!
Wat wordt er weer gekletst zeg… moet zoveel bijlezen. Verder niet veel te melden. Binnenkort met de ovutestjes starten. Volgende week ofzo. Kweet nog niet echt wanneer.
Naatje, je cyclus wordt in ieder geval wel steeds korter! :thumbup:
En Ziet???
Naatje: tja wanneer kan jij beginnen :think: ik denk misschien op dag 13, gewoon voor de zekerheid :think:
Nou ja… ik ben zwanger!! :shock: :dance:
Lieve Sproet gefeliciteerd :inlove: :inlove: :dance: :dance: