Nou Dees, dan zou ik inderdaad maar eens vroeg naar de slaapkamer gaan vanavond. We willen je hier vanavond niet zien .
Hoe kan dat nou Monique, dat je de laatste tijd niet wakker bent?? :think: En kokken op je werk??? :shifty:
Ik geloof wel dat ik wakker ben.
Bagger geslapen.
Iets over 1 wakker met buikpijn en kippenvel over mijn hele lijf. Dus rennen naar de wc :?
Daarna weer koese en toen werd ik zo rond kwart voor 2 wakker omdat Nathalie in bed oh denneboom lag te zingen :roll: :evil:
Gastkindje komt pas rond 1 uur dus genoeg tijd om goed wakker te worden. Zo maar even op de fiets naar de C1000, frisse lucht doet een mens goed.
Marieke, balen dat je zo slecht geslapen hebt, voel je je nu wel weer wat beter?
Ehm ikke kokken tijdens werk :shock: :shifty: neehoor :liar:
Monique wat doe je voor werk?
ik doe administratie
Oh mag Naatje dan bij jou in de leer, die is gek op cijfertjes
ja hoor ik zet haar gewoon aan de declaraties
Roepen jullie kinderen al wat ze later willen worden?? N.y.n. riep al toen ze een jaar of 3 was, dat ze moeder en dokter wil worden… en dat roept ze nog steeds :roll: . (hmmm … jullie kinderen zijn natuurlijk nog wat jonger :doh: :shifty: )
Ik denk dat ze het geweldig vind hahaha.
De hele dag is ze met cijfers bezig ofwel “vijvertjes” zoals zij ze noemt.
Tellen in het nederlands, fries en engels.
De cijfers 1 tot 10 kan ze ook benoemen als je ze aanwijst, die kent ze nu.
Ik denk dat ze accountant ofzo gaat worden :think: :mrgreen:
Goed, wij gaan even boodschapjes doen.
Hoi meiden, hier wel wakker…maar ben ziek thuis. Duik straks ook lekker weer mijn bedje in. Maar eerst even kok en een kop thee :mrgreen:
Marieke, lekker zo’n nachtbraker.
Mijn neefje wil brandweerman worden
Ik had dat vroeger helemaal niet volgens mij, dat ik wist wat ik wilde worden :think:
Alicia, toch door naar de volgende ronde dus. Balen meis.
Dees, dat wordt inderdaad vroeg naar bed vanavond
beterschap Sproetje :hug:
Geen slecht beroep toch Marieke?
Ehm de mijne praat amper, laatstaan dat hij al weet wat hij later wil worden :mrgreen:
Sproetje heel veel beterschap meis :-*
Nee, Naatje zegt niet wat ze wil worden later. Ik denk dat ze of accountant, of muzikant/zangeres of voetbalvrouw gaat worden 8)
hahaha… voetbalvrouw… :roll: Alleen mooi wezen en geld uitgeven :mrgreen:
Ziet… vandaag jouw nod!!!
Hoe is ie???
haha voetbal vrouw :mrgreen:
Sproetje… Heel veel beterschap, goed uitzieken hoor…
Ben net weer thuis van het werk, lekker met een kop thee achter PC gedoken… Vanavond nog even hapje eten met een vriendin in de stad…
Was ik ook maar voetbalvrouw… dan kon ik iedere dag in de stad eten en hoefde ik noooooooit meer te koken…
Ik had vroeger altijd een miniwinkeltje. Had een kassa en mijn moeder had allerlei verpakkingen bewaard van rijst enzo. Dus ik was al gauw bezig centjes te verzamelen en af te rekenen :mrgreen:
Daarom ga ik bij onze winkel altijd naar de zelfscankassa :lol: :lol:
Dank je Dees.
En misschien gaat dat wel vervelen na een tijdje, ha ha.
Hoewel koken niet bepaald mijn hobby is.
Heb dit jaar nog kunnen voorkomen dat kerst bij ons gevierd werd omdat we nog niet zo lang in ons huis zaten, maar dit jaar ben ik vrees ik toch de klos.
Tenzij ik dan hoogzwanger of net bevallen ben natuurlijk
Koken vind ik ook niet zo leuk, ik heb er ook nooit zin in :?
Ik vind koken juist leuk om te doen… Vaak brouw ik ook maar wat inelkaar en meestal smaakt het ook nog wel ergens naar. Wij hebben toen we onze nieuwe keuken uit gingen kiezen, ook bewust voor een 6-pits fornuis (met wok-brander, omdat we heel regelmatig wokken) met een hele grote oven gekozen.