Naatje balen meis :hug: :hug:
Ingrid :hug: :-* en nu gewoon lekker van je zwangerschap genieten!!!
Wij zijn wezen zwemmen vanmiddag. Nathalie had de grootste pret maar is nu echt bekaf dus die ga ik even lekker op bed doen.
Hier zijn de :evil: :evil: ook weer op komst. Net wat bruin toen ik ging plassen, dus de :twisted: zal straks wel losbreken…
Op naar ronde 7.
Alicia… balen zeg!
Ps: had jij je gegevens al ergens doorgegeven? :think:
Alicia flink balen meid :hug: :hug:
Sproet ik had je mijn nod toch doorgegeven of niet, begin te twijfelen namelijk :think: Oja kan natuurlijk even op het lijstje kijken :wall: :wall:
En is het nu echt doorgebroken Alicia?
Sproetje: en voel jij al wat?
Bigsby, ik zit met een griepje helaas.
Voel verder dus weinig, behalve spierpijn overal.
Ben wel benieuwd. Altijd jammer dat je weer zo’n tijd moet wachten als het niet raak is.
Dag meiden,
Ik was gezellig aan het meetypen om een ander forum hier toen sproetje mij aansprak, blijkbaar had ik me hier al eens aangemeld…
Ik ben Dees, 33 jaar en woon in Oss, getrouwd en wij zijn sinds december bezig om proberen zwanger te worden…
Groetjes…
Dees, nogmaals welkom
Ik zal je er binnenkort bij zetten op het lijstje.
Hoi meiden,
Kan ik ook meekletsen? Ik klets ook bij de juni 2007 mama’s mee. We willen heel graag een 2e kindje. Ik ben bijna 33 (maart). Bij de eerste ging het niet gemakkelijk dus ik ben erg benieuwd hoe het deze keer zal gaan!!
xx
Irene… welkom hier!
Ik zal jou er ook bij zetten…
En hopelijk hoef je dit keer niet veel geduld te hebben
Thanks Sproetje! Ik hoop het ook… Geduld is nou niet bepaald mijn sterkste eigenschap… :wall: :lol:
Sproetje krijgt het nog druk met het lijstje :mrgreen:
Dees ook hier welkom en ook Irene welkom, zal me zo even netjes aan jullie voorstellen hoor maar eerst even koffie
Leuk dat je hier ook mee komt kletsen Drees, welkom
Irene: jij ook welkom hier, hopelijk is het snel raak
Zo ben ik weer.
Voor de nieuwe meiden Dees en Irene, ik ben dus Marieke, 38 jaar en mama van Nathalie van ruim 2,5 jaar. Ik woon samen met mijn vriend in Ljouwert en om het weekend hebben we de twee dochters uit de vorige relatie van mijn vriend hier in huis.
Ik werk als gastouder en hoop dat we snel nog zo’n mooi wondertje mogen ontvangen.
Dees wij lopen gelijk dus met onze nod maar ik moet er wel even bijzeggen dat ik er rekening mee hou dat het ook deze keer misschien wel later kan zijn. Vorige ronde was ik een week overtijd en heb daarna een hele lichte menstruatie gehad die gewoon anders als anders was. Dus we gaan in eerste instantie gewoon van de 28 dagen uit die ik normaal heb
Ja het is hier goed doorgebroken helaas, maar had het helemaal verwacht inmiddels
Sproetje, ik wist niet dat ik het hier nog niet had doorgegeven (dat krijg je als je bij meerdere onderwerpen meekletst).
Ik ben 34 jaar en ga voor een eerste kindje. Volgende nod moet ik nog even gaan berekenen. Moet m’n banner ook nog even aanpassen zag ik…
Nogmaals, echt balen Alicia :hug: :hug:
Op naar een nieuwe ronde Alicia, balen hoor :hug:
Dees en Irene, welkom. Hopelijk gaan jullie snel een goede zwangerschap tegemoet.
Alicia, wat enorm balen zeg. Ondanks dat het natuurlijk niet helemaal onverwacht kwam omdat je al wat bruinverlies had gehad (zegt overigens niets… ik had het bij al mijn MK-en, maar ook bij deze zwangerschap en zie mijn banner ), je hoopte natuurlijk nog wel dat het niet ging doorzetten. :hug: Hopelijk de volgende ronde niet meer zo’n geouwehoer, maar gewoon een positieve test .
Is iedereen trouwens al wakker??
Ik ben wakker hoor…
Moet zo gaan werken…
Vanavond maar eens vroeg naar bed, als het goed is morgen de eisprong
Ik ben allang op het werk maar eht wakker ben ik de laaste tijd niet meer