30+ (Deel 2)

:cry: :cry: Krijg er tranen van in m’n ogen.

Vrienden van ons die hadden/hebben moeite zwanger worden en waren al jaren bezig. Uiteindelijk in de VU terecht gekomen en aan de Clomid gegaan (ze heeft PCOS). Toen ik net was bevallen, kwamen ze in het ziekenhuis en ik zei ze dat ik me heel lullig voelde dat het bij ons vrijwel direct was gelukt en bij hun nog steeds niet
 Gelukkig konden ze ons op dat moment vertellen, dat ze een positieve test hadden gehad die week daarvoor. Acht maanden na N.y.n.k.e. is uiteindelijk hun dochter geboren :inlove: .

Och wat heerlijk dat ze toch een gezonde dochter hebben nu :inlove:

Ik vond het ook wel wat moeilijk om haar toen te vertellen dat ik zwanger was. Ik wist dat ze het pijnlijk vond als anderen haar vertelden dat ze zwanger waren. Maar ze reageerde gelijk zo enthousiast: ik word tante :inlove:

En als je dan ziet hoe sommige kindjes zo triest in een vuilniszak op straat eindigen terwijl er zoveel mensen zijn die zo’n kleintje liefdevol op zouden willen voeden, ja daar word ik zo triest van :cry:

Oh, mijn kleine draakje is wakker :smiley:

Het meiske is inderdaad gezond
 maar ooooooh oooooooh
 ze heeft me daar een ADHD
 gelukkig is dat met ritalin goed onder controle te houden. Gelukkig kunnen zij en N.y.n het ook aardig met elkaar vinden.

In welk topic zijn we nu eigenlijk aan het schrijven :think: :mrgreen:

Euh
 30+ toch :mrgreen:

jeetje wat een verschrikkelijk verhaal zeg :cry: :cry:

En wat erg dat ze nou geen kindjes samen kunnen krijgen :cry: , wat zijn er toch verschrikkelijke mensen op deze wereld :evil:

Marieke, wat vervelend voor je vriendin zeg.

En wat een mooi gebaar van jullie.

Hier weer even wat daagjes in het kader van het trouwen.

Nog precies een half jaar
 :inlove:

Volgende week in ondertrouw en dit weekend afspraken met fotografen :dance:

Sproetje allemaal leuke dingen in he vooruitzicht meid :inlove: :smiley:

Hoi hoi,

Ik kom me ook maar aansluiten bij de 30±ers.

Ik ben 35 jaar, in april word ik 36 en wij zijn bezig voor een eerste kindje.

Ik vind het allemaal erg spannend hoor. Al die verhalen die je hoort dat het op latere leeftijd steeds moeilijker wordt en risico-voller.

Maar als ik het hier zo lees ben ik niet de enige die op deze leeftijd zwanger probeert te raken :clap:

Marieke, wat een naar verhaal zeg. Dat iemand je dat aan kan doen
 echt heel erg!

Ben nog steeds niet ongi en test ook nog niet posi
 geen nieuws dus! :wink:

Welkom YingYang, hopelijk komt je wens snel uit :pray:

Sproetje: de grote dag komt al aardig dicht in de buurt :shifty:

Hoe zit het met jurken jacht?

Yinyang welkom bij deze gezellige club :smiley:

Hopelijk komt je wens snel in vervulling. Ik was zelf 35 toen ik zwanger raakte van Nathalie en 36 toen ze geboren werd.

Naatje oh meis NIET testen voor je nod :naughty: :mrgreen:

Maar wel spannend!!!

Marieke, ik zou idd beter moeten weten. Maar er stond in de beschrijving dat het kon vanaf 4 dagen voor m’n NOD
 ben gewoon heel erg nieuwsgierig. Maar ik ga nu écht (zeker weten) wachten tot maandag.

Brave meid :mrgreen:

Goed zo Naatje, dat voor je nod testen leer je nog wel af :angel:

@bigsby wrote:

Goed zo Naatje, dat voor je nod testen leer je nog wel af :angel:

Ik heb het nooit afgeleerd hoor :mrgreen: en deed het vrijwel elke keer, ondanks dat ik weet dat ik meestal pas na NOD positief kan testen. In juli teste ik 4 dagen na m’n ei licht positief met een matcare ultra test en 2 dagen later super positief. Ik heb later 2 kleine vruchtjes gevonden van ongeveer 3 mm :cry: .

Sproetje, leuk hoor dat vooruitzicht. Vorig jaar om deze tijd duurde het voor ons ook nog ongeveer een half jaar voordat wij in het huwelijksbootje zouden stappen. Echt zo’n leuke tijd.

Wanneer is jullie grote dag precies?

En YinYang, welkom hier. Hopelijk gaat jullie wens senl in vervulling. En je bent zeker niet de enige die ‘‘op latere leeftijd’’ zwanger wil worden
 :wink:

ICL: en ondanks al je ellende ben je nu mooi wel ff 14 weken :dance:

Nou meiden
 de :evil: :evil: :evil: zijn gearriveerd! Dus we gaan door naar ronde 2!

Balen Naatje :hug: op naar de volgende ronde dan maar!

Balen Naatje, maar je cyclus wordt wel elke keer iets korter
 da’s ook wel weer fijn. Kan je een volgende keer wat beter inschatten vanaf wanneer de speelweken zijn :wink: .