yep helaas.
Misschien de volgende ronde.
Bigsby, wat jammer!
Maar hier gaat niet getest worden hoor. Op z’n vroegst de 28e
Dat duurt dus nog wel een poos…
Ach echt balen Monique :hug: :hug:
Naatje laat dit een les zijn, niet meer zo ruim voor je nod testen :naughty: :mrgreen: :-*
Sproetje wat leuk dat je vent ook zo enthousiast is joh :thumbup:
Ik zat eens te denken, dat “eiwit” van mij afgelopen paar dagen he? Als ik WEL netjes op 1 januari ongesteld was geworden dan had ik inderdaad nu zo rond deze dagen mijn eisprong gehad. En zo ziet het er dus wel naar uit. Kan dat, dat je menstruatie een week later komt maar je eisprong wel gewoon de oude cyclus aanhoudt??
Ik heb mijn nod dus op 5 februari staan, maar ik denk zelf dat het ergens tussen 29 januari en 5 februari zal zijn met eventueel een uitschieter naar 12 februari als ik de cyclus van de laatste ronde aanhou. Snappen jullie het nog? :mrgreen:
:think: :think: :think: Ja, denk dat ik het nog wel snap Mariek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (maar niet gaan testen voor die tijd heh )
Hahaha nee hoor, ik ben zowiezo niet voor testen voor je nod dus ik hou mooi die 5 februari aan, komt het eerder dan zien we het wel, wordt ik weer later ongesteld dan hebben we gewoon een nieuwe cyclus :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
ik ben zowiezo niet voor testen voor je nod
Ben wel blij dat ik niet de enige ben :lol:
Nee hoor, ik ben er gewoon niet voor omdat je dan ook nog in onzekerheid kan zitten omdat je te vroeg getest hebt.
en het is zonde van het geld :mrgreen:
ja daarom test ik meestal ook niet eerder, en gelukkig heb ik dat deze keer ook niet gedaan :mrgreen:
Dus dames, nog ff lekker rustig afwachten
Eigenlijk heb ik de testen bij geen enkele zwangerschap echt nodig gehad… wist altijd zeker dat ik zwanger was… had de test alleen nodig ter bevestiging. Hoewel vaak wordt gezegd dat het niet kan, voel ik al heel snel na mijn eisprong dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden… krijg/kreeg hier ook met de regelmaat van de klok rare reacties op… :shifty: :evil: Terwijl je als vrouw vaak heel goed aanvoelt of je zwanger bent of niet.
De vorige keer wist ik ook dat ik zwanger was.
En ik vind niet dat iemand raar moet doen als jij zegt dat je dat zeker weet, jij weet toch zelf het beste hoe jou lichaam aanvoelt.
Ja mensen gaan dan een beetje lacherig doen zeker :evil:
Was het maar zo dat ze lacherig gaan doen :twisted:
Ik hoor dat wel vaker hoor dat vrouwen precies weten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
En je kent je lichaam zelf echt het beste!!!
precies!!!
Even heel iets anders hoor, maar wij waren dus afgelopen weekend bij mijn beste vriendin en haar man.
Hij heeft twee kids uit een eerder huwelijk maar ziet ze niet meer omdat zijn ex de bezoekregeling niet nakomt. Dus weer een rechtzaak
Mijn vriendin kan zelf geen kinderen krijgen door haar opa, die incest met haar gepleegd heeft. Hij is zo tekeer gegaan met dingen bij haar dat ze dus nu wel zwanger kan worden maar een kindje nooit uit kan dragen door alle beschadigingen aan haar baarmoeder etc.
En dan zie ik hoe ze met Nathalie omgaan, hoe ze daarvan genieten en dan springen me echt de tranen in de ogen. Ik had zo zo ontzettend graag een kindje van hen samen gegund
Nou ja, daar zat ik nu aan te denken :shifty:
Dat is inderdaad wel heel verdrietig . Tot welke termijn zou ze dan maximaal een kindje kunnen dragen? Of weten ze dat niet?? En weten ze heel zeker dat ze een zwangerschap niet uit zou kunnen dragen??
Heh bah, wat een rare mensen (zoals die opa) zijn er toch op deze aardbol. Zulke zou je direct aan het gas hangen :evil: .
Het is dat die man al dood is anders zou je hem zelf nog een handje helpen.
Ze heeft al meerdere miskramen gehad. Het langste dat een kindje is blijven zitten is tot 23 weken geweest.
Gyn heeft haar nu ook gewaarschuwd dat een eventueel volgende zwangerschap ten koste van haarzelf kan gaan en dat is het niet waard. Stel dat ze een kindje wel goed uit zou kunnen dragen dan is de kans zeer, zeer groot dat dat kindje zonder moeder op zou moeten groeien.
Dat is het inderdaad niet waard. Maar wel heel heel heel verdrietig, zeker omdat de wens blijkbaar heel erg groot is. Hebben ze ooit aan adoptie gedacht?? ik zou dat zelf nooit willen als we geen kinderen van onszelf zouden kunnen krijgen, maar voor iedereen kan dat weer anders zijn natuurlijk
Wel aan gedacht maar uiteindelijk besloten dat niet te doen.
ZE hebben ook geinformeerd naar “pleegouder” en daar worden zulke belachelijk hoge eisen aan gesteld.
Mocht er iets met ons gebeuren dan staat vast bij de notaris dat Nathalie naar hen gaat.
Neem aan dat ze dat weten en er heel blij mee zijn??
Ik heb dus totaal geen idee wat ik zou willen als ons wat zou overkomen. Ik weet wel wat ik niet wil… maar wat ik wel wil :think: .
Jazeker, we hebben het hen eerst gevraagd voordat we naar de notaris zijn gestapt en ze zijn er zo trots op :inlove:
Ze heeft ook een heel fotoboek van Nathalie gemaakt, met echofoto’s echt alles erin. En dat zag ik dus afgelopen weekend voor het eerst. Ze zei nog: je weet niet half hoeveel ze voor me betekend. Zo lief :inlove: