30+ (Deel 2)

He Bigsby, wat jammer.

Las ergens dat je met ICL nog even heb gesteggeld over een mogelijke innesteling, maar als het bij jou altijd zo begint… :think:

Nog maar even afwachten of het doorzet dus begrijp ik.

Hier gisteren niet online geweest en dan ga je van nog 11 dagen opeens naar nog 9 dagen :lol: :lol:

nee ik denk toch echt dat mijn ongesteldheid vandaag doorbreekt, jammer maar op naar de volgende ronde dan maar!

:hug: Monique. Als je dan toch ongesteld moet worden, dan maar direct, zodat je verder kunt.

Ik vind dat het trouwens wel weer tijd wordt voor een nieuwe zwangere :slight_smile:

ja ik ook, en daar had ik me graag voor aangemeld :wink: :mrgreen:

Als het bij mij in aantocht is dan gaat het meestal ook snel hoor :wink:

@ICL wrote:

Ik vind dat het trouwens wel weer tijd wordt voor een nieuwe zwangere :slight_smile:

Ik ook :mrgreen:

BTW: ik ben net terug gebeld door het ziekenhuis over de 5e ziekte. Ze hebben wel anti-stoffen aangetroffen, maar het lijkt erop, dat het geen acute besmetting is, m.a.w.: waarschijnlijk had ik die anti-stoffen al. Ik moet wel over 1 1/2 week opnieuw laten prikken en dan hebben we meer zekerheid.

Gelijk ook maar eens gevraagd naar mijn hba1c (versuikeringswaarde van het bloed)… die is van 6.2 gezakt naar 5.7 :dance: :dance: :dance: . Ben helemaal blij. Hopelijk blijft dat ook zo :pray: .

ICL: superrrr wat een goed nieuws allemaal :dance: :dance:

ICL, lekker dat je hba1c (:o :lol: ) was gezakt!! :dance:

Bigsby, balen! Had het zo leuk gevonden om in dezelfde week posi te testen.

Ik kon me net toch niet inhouden en heb er vast een testje tegenaan gegooid… natuurlijk (nog) hartstikke negatief. Ik krijg er een steeds minder gevoel bij. Geen idee waarom, maar ik denk dat het niet raak is. Kan ook gewoon zelfbescherming zijn… :?

@ICL wrote:

Daar ben ik het 100% mee eens :thumbup:

Wie o wie :smiley:

Monique is het al doorgezet?

@ICL wrote:

BTW: ik ben net terug gebeld door het ziekenhuis over de 5e ziekte. Ze hebben wel anti-stoffen aangetroffen, maar het lijkt erop, dat het geen acute besmetting is, m.a.w.: waarschijnlijk had ik die anti-stoffen al. Ik moet wel over 1 1/2 week opnieuw laten prikken en dan hebben we meer zekerheid.

Gelijk ook maar eens gevraagd naar mijn hba1c (versuikeringswaarde van het bloed)… die is van 6.2 gezakt naar 5.7 :dance: :dance: :dance: . Ben helemaal blij. Hopelijk blijft dat ook zo :pray: .

En ik ben ook blij :dance: :dance: :dance:

uhm nee mijn ongie is nog steeds niet doorgezet, wel een beetje gekleurde afscheiding. Normaal breekt dan gelijk de ongesteldheid door maar dit keer niet :shock: Ff vannacht afwachten dan maar :pray: :pray: :pray: :pray:

Naatje: ik denk dat je veel te vroeg hebt getest, dus ik ga nog steeds voor je duimen hoor :thumbup: :thumbup:

@bigsby wrote:

Naatje: ik denk dat je veel te vroeg hebt getest, dus ik ga nog steeds voor je duimen hoor :thumbup: :thumbup:

Thanx! :inlove:

… :oops: ik ook voor jou natuurlijk!!!

:mrgreen:

Ik heb niet veel hoop maar wel een heel klein beetje :shifty: :pray: :pray:

Monique, de duimen draaien hier voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Hee Bigsby… blijft nog even spannend dus??

Naatje… vast te vroeg inderdaad.

Mijn vriend vroeg vanavond nog wanneer er weer getest kan worden :inlove:

Dat wordt pas de 28e als het dan nog nodig is :eh:

Nou stop maar met duimen, op naar de volgende ronde :?

Vannacht is het doorgezet!

Sproetje: zooo jou hub word ook ongeduldig?

Balen Monique :hug: