30+ (Deel 2)

Meiden… ben een beetje moe, dus ff geen zin om overal op te reageren. Ik wacht ‘geduldig’ af tot maandag. Misschien dat ik het niet trek en er zondag al een testje tegenaan gooi. Vorige cyclus had ik namelijk maar 12 dagen tussen mijn ei en mijn ongi. Dus of ik voel mijn ei niet goed, of de periode ertussen is echt korter. Ik weet alleen niet of dat ook met positief testen te maken heeft… zal wel niet he? Maar goed, als het dus niet raak is zou ik voor het weekend al ongi kunnen zijn. Dan weet ik het maar.

Marieke: haha ja de mannen vinden dat altijd wel leuk :wink: :mrgreen:

Naatje: nog maar een paar dagen :pray:

Ja zeg… ben ze echt aan het aftellen. Maar zoals ik in andere topic al vertelde heb ik besloten zaterdagochtend te gaan testen. Volgens de beschrijving van de testjes die ik hier heb liggen kan het vanaf 4 dagen voor m’n NOD.

Als je traag hCG aanmaakt, gaat die vlieger niet op :roll:. Ze gaan uit van de gemiddelden.

mooi als je dat kunt volhouden Naatje :thumbup:

Ik denk niet dat ik zwanger ben :cry: ik zag net een heeel klein beetje bruine afscheiding :cry:

Dus ik wacht nu dat ik ongesteld ga worden!

Nog even afwachten Monique :wink:

ff hoor, heb niet alles gelezen,

maar hebben we een klusschema van stiekem…? LOL

wat houdt dat in?

misschien helpt het hahaha

Ziet, het schema ala Stiekem houdt in: om de dag spelen/klussen/vrijen :mrgreen:

@ICL wrote:

Als je traag hCG aanmaakt, gaat die vlieger niet op :roll:. Ze gaan uit van de gemiddelden.

Ik verwacht er ook niet al te veel van. Ik zou morgen al 4 dagen voor NOD zitten, dus ik hoop dat er zaterdag toch misschien wel iets te zien is, mocht het raak zijn. En anders wacht ik gewoon nog een paar dagen voor de volgende test.

okee om de dag… vanaf?

Ik begin om de dag vanaf dag 8, omdat ik vaak mijn ei rond dag 10 heb.

Ik wacht nog steeds af, anders ga ik morgen testen :pray:

@Ziet wrote:

okee om de dag… vanaf?

Gewoon de hele maand :mrgreen:

Mogguh trouwens.

Monique hoe is het nu??

Monique ik zie het al, nog steeds niks en hopelijk blijft dat zo :pray: :pray: :pray:

Naatje hopelijk hou jij zaterdagochtend een positieve test in je handen :pray: :pray: :pray:

Je kan inderdaad maar het beste zo snel mogelijk duidelijkheid hebben, wat dat dan ook is. Ik heb afgelopen keer echt zo in onzekerheid gezeten, niet bevorderlijk voor je humeur kan ik je zeggen :?

Ziet dat klusschema van Stiekem zou moeten werken want ze is zelf ook zwanger nu :wink:

Hier druk, 3 gastkindjes vandaag van 10 maanden, 10 maanden en 17 maanden en dan mijn eigen meisje natuurlijk nog. We zijn nu aan het dansen op K3 :lol:

Zometeen maar eens met de fruithapjes beginnen.

hoi,

Ik denk nu toch weer dat mijn ongie eraan zit te komen :cry:

Ach nee toch :hug: :hug:

het is nu nog wat bruinig, niet veel maar meestal toch het begin :cry:

Vind het echt kl*te voor je, had het zo gehoopt :frowning:

ja ik ook, je hebt toch elke keer weer zo’n goede hoop hé?

Bigsby, balen zeg :hug: . Het is toch altijd een grote teleurstelling.