30+ (Deel 2)

Ben ik ook weer eens…

Iedereen weer voor het “echie” bezig, geen pauzes e.d. meer?

Ik denk dat m’n eisprong eraan zit te komen… ik wacht 't maar weer af.

Sproetje, ik heb je volgens mij op de Hyves van ICL gezien :wink:

@Lieke74 wrote:

Sproetje, ik heb je volgens mij op de Hyves van ICL gezien :wink:

:think: :think:

Lieke, hoe gaat het verder met je??? En met je vader?? :hug:

Sproetje, bij de eerste heeft het ook een jaar geduurd voordat ik zwanger was. Nu duurt het eigenlijk al langer dan een jaar :wall: . Wel frustrerend hoor. Maar goed…we weten dat het kan :inlove: .

Ja, dat is inderdaad een geruststellende gedachte.

Ik weet wel dat ik zwanger kan worden, nu nog zwanger blíjven…

Maargoed, eerst maar eens afwachten wanneer het weer raak mag zijn :roll:

Sproet, komt goed!! :-*

Miepel, da’s inderdaad heel frustrerend, ondanks dat je weet dat het in het verleden gelukt is. :hug: Is het de vorige keer spontaan gelukt, of hebben jullie een klein beetje hulp gehad??

Lieke, volgens mij gaat iedereen hier nu wel voor het eggie ja :smiley:

Ik had een maandje overgeslagen om niet uitgerekend te zijn als we gaan trouwen, maar nu zijn we weer volop bezig.

Dus het wordt spannend over 11 daagjes…

ICL, ik hoop dat je gelijk hebt :wink:

En bij de kaakchirurg gewoon melden dat je mogelijk zwanger bent (en toch maar een dag eerder testen dan :mrgreen: ). Die jurk, gaat vast ook helemaal goed komen. Vreemd dat ze in de zaak waar jij bent geweest niet gewoon even met je meedenken, maar gelijk zeggen dat je er dan niets te zoeken hebt. Wat als je nu onverwacht zwanger zou raken voor je bruiloft??? Dan zou er toch ook wel een oplossing te vinden zijn?? :think: Heel vreemd, zou er denk ik zelf ook niet meer komen… goeie bruidswinkels zat!!

Ha ha… nou, niet mijn testbeleid proberen te ondermijnen hè… :naughty: :lol:

Nee hoor :liar: :liar: :liar: :liar: :mrgreen: :-*

Ah Miepel wat jammer :hug:

Sproetje gaat helemaal goed komen voor jou :thumbup:

Wij zijn al die tijd al voor het echie bezig :mrgreen:

Bij Naat was ik gelijk zwanger nu zitten we in ronde 5.

Lieke dat wordt veel om de dag spelen dus nu :lol:

Marieke, ja… dat komt wel goed met dat om de dag :mrgreen

Miepel. frustrerend hè :hug: Ik weet wat je voelt.

Eerlijk gezegd helpt de wetenschap dat ik zwanger kan worden mij helemaal niet meer. Het duurt me allemaal veel te lang :? .

ICL, het gaat wel goed met mij hoor. Heb er zo nu en dan flink de balen van, zeker gezien de gyn ons nog verder laat “aanmodderen”.

Jij gaat ook hard zeg… al weer 13 weken :thumbup:

Lieke, ik vind het ook waanzin. Je bent notabene niet pas net bezig en hebt al meerdere (V)MK’s achter de rug. Kan je niet om een andere gyn vragen of gewoon naar een ander ziekenhuis gaan?? Ik moet zeggen dat de ervaring die ik met een aantal gyn’s in het SZ ook :thumbdown: is… Bij de gyn die ik nu heb (Van 't H.o.f.), heb ik opzich wel een goed gevoel. Die weet tenminste van aanpakken en heeft mij toen ik weer eens bloedverlies had, direct duphaston voorgeschreven. Gisteren ook contact met 'm gehad ivm mogelijk in aanraking zijn geweest met de 5e ziekte (werd door school gebeld dat er zeer waarschijnlijk meerdere kinderen zijn die dit hebben… GGD is er zelfs al mee bezig). Kon direct komen voor een labbriefje om te prikken. Over 2 weken moet ik weer :? . Hopelijk valt het mee, maar anders moet het wel in de gaten worden gehouden. :frowning:

Ik kan me voorstellen dat je geduld op een gegeven moment opraakt, en ik vind het vooral raar dat je bij de eerste snel zwanger raakt en nu ineens veeel langer moet wachten :think:

ICL: hopelijk zijn alle uitslagen goed :pray:

Voor jou gaat het alweer hard hé, of vind je zelf van niet?

Is niet te hopen dat je wat hebt opgelopen ICL :hand: :-*

Bigsby, jij bent de eerstvolgende om te testen…

Wanneer ben je dat van plan??? :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat ik donderdagochtend ga testen, morgen is misschien nog wat vroeg :think: of vrijdag is ook wel een mooie dag :think:

Als je tot vrijdag kunt wachten, zou ik dat eerlijk gezegd doen.

Maarja, ik ben dan ook geen voorstander van vroeg testen.

Dus weet niet of je daarnaar moet luisteren.

Weet niet of Zonnetje hier ook meeleest, want dan ben ik bij deze de klos natuurlijk :oops: :lol:

haha ik heb de vorige keer ook tevroeg getest, nou dan gooi je hem als ware gewoon weg. Maar doordat ik dit keer mijn ei niet gevoeld heb, weet ik dus ook niet wanneer ik ongesteld moet worden :think: Dan zou ik dus eerder op de donderdag gokken :mrgreen:

Lieke ik vind het eigenlijk gewoon schandalig dat een gyn jullie zo laat “aanmodderen”.

Miepel natuurlijk weten jullie dat het kan maar het is wel frustrerend als het nu zo lang duurt :?

Ingrid :pray: dat je niets hebt opgelopen.

Monique ik zou voor de vrijdag gaan om te testen als ik in jouw schoenen stond.

Ik heb trouwens deze hele maand gebombardeerd tot “speelweek” :mrgreen:

Geloof dat vriendlief het wel een goed idee vond :angel:

Wel om de dag spelen straks he… :mrgreen:

Uiteraard, daar zijn we al mee begonnen.

We moeten het klusschema als Stiekem wel in ere houden he :wink: :lol: