Marieke: het blijft raar, meer kan ik er niet over zeggen :think:
Maar volgens mij heb ik ook altijd klontjes in mijn bloed :eh: en die zijn best donker van kleur.
Precies die zijn donker van kleur en wat slijmerig zeg maar :sick: :sick: :sick:
En dat heb ik nu dus niet, zei net al in het testtopic, als ik voortaan zou ongesteld ben dan teken ik daarvoor, heb gewoon helemaal nergens last van, geen buikpijn, krampen, hoofdpijn, niks!
Bigsby lees net ergens dat je Monique heet :mrgreen: , vind je het goed als ik je dan voortaan bij je naam noem, vind ik toch iets persoonlijker
hihih waar heb je dat gelezen dan?
Maar ja hoor mijn naam is niet geheim kwam alleen zovaak voor op het forum daarom heb ik de naam van 1 van mijn katten aangenomen :lol: :lol: :lol:
Bij de stoppers oke dan bij deze vanaf nu je eigen naam hahaha.
Begin nu de verwarring wel een beetje te begrijpen hoor.
Dus ik ga behalve in het test topic maar niet ook nog in het zwangere mutsen topic meeschrijven :lol:
@Marieke_5000 wrote:
Bij de stoppers oke dan bij deze vanaf nu je eigen naam hahaha.
oja daar staat mijn echte naam ook :mrgreen:
Er zijn nog wel een paar mensen hier op het forum die me geen bigsby noemen maar gewoon Monique :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Begin nu de verwarring wel een beetje te begrijpen hoor.
Dus ik ga behalve in het test topic maar niet ook nog in het zwangere mutsen topic meeschrijven :lol:
haha ik schrijf ook bij het test topic mee, en de stoppers en de zwangere mutsten. Ik vind het soms ook verwarrend hoor
Ja ja… en daarom zakt dit topic zo’n stuk zeker :naughty:
Ik zal het lijstje ook even aanpassen.
Hier een druk weekend achter de rug met veel afspraken die niet echt naast de deur lagen, dus eigenlijk ook niet erg het gevoel dat ik weekend heb gehad. Maar woensdag ben ik lekker vrij. Eerst naar de mondhyg. en daarna wachten op een monteur. Het is maar wat je vrij noemt
Goedenavond meiden,
ook hier een druk weekend gehad. We zijn naar mijn beste vriendin en haar man geweest en daar ook blijven slapen. Ze wonen op het platteland van Drenthe dus heerlijk in de buitenlucht geweest.
Mijn “ongesteldheid” is alweer over. Het is bij dat lichte bloedverlies gebleven. Niet zoals normaal dus. Het is dat je je natuurlijk regelmatig verschoond maar anders had ik het met 1 inlegkruisje wel afgekund :roll:
Nou ik zal nog even een flesje melk voor Nathalie maken en dan gaat ze lekker op bed.
Marieke: het blijft raar hé, nou ben ik heel benieuwd of je volgende maand weer volledig ongesteld word :think:
Of nog beter… helemaal niet meer
Sproetje: het is weer weekend, dan is het altijd rustig op KOK :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Ja ja… en daarom zakt dit topic zo’n stuk zeker :naughty:
Ehm nou eigenlijk :think: schrijf ik met iets teveel topics mee terwijl ik al zo weinig tijd heb :shifty:
Daarom spiek ik overdag op het werk ook altijd ff :silenced: :shifty:
Ja, hier nog een. Maar het is wel mijn voornemen om dat alleen nog in de pauze te doen. en even bij het opstarten natuurlijk :mrgreen: :silenced:
Oh, Marieke ik kom ook regelmatig in Drenthe.
Maar heb toch nog het meest met de Veluwe.
En woon nu aan de kust om het even makkelijk te maken :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben geboren Arnhemse en ik blijf Gelderland het mooist vinden :inlove:
Sproetje jij woont dus aan de ene kant van de dijk en ik aan de andere :mrgreen:
En oh oh, stoute dames tijdens het werk :naughty: :naughty: :mrgreen:
Oh, in Arnhem zit een bruidswinkel waar ze ook zwangerschapsjurken verkopen (Assepoester), maar dat is inderdaad wel een eindje rijden hiervandaan…
Maar ik heb al door het hele land gewoond hoor. Alleen wil mijn vriend hier niet weg denk ik, dus dan hier maar huisje-boompje-beestje (kindje )
Assepoester ken ik wel ja.
Hahaha door het hele land al, zo leer je Nederland wel goed kennen.
Mijn vriend wil ook beslist niet weg uit Friesland en ach ik vind het wel gezellig hier :thumbup:
Hier is mijn ongi :twisted: :twisted: :twisted: weer begonnen.
We gaan nu ronde 15 in :wall: .
Miepel… :hug:
Echt niet leuk!
Misschien heb je het al eens geschreven, maar hoe snel ging het bij de eerste? Gewoon nieuwsgierig hoor, het zegt voor nu natuurlijk niks.
Hopelijk mag je de volgende ronde positief testen!
Miepel: balen dat je nu ongie bent :evil: