30+ (Deel 2)

En ik denk dat het nu echt aan het doorbreken is.

Heb toch maar weer gewoon de 28 dagen aangehouden voor volgende maand.

Vreemd Marieke :eh:

Je zou haast zeggen dat er misschien wel iets is geweest, maar dat ligt dan ook weer niet voor de hand als je testen negatief waren.

Hopelijk was dit gewoon even een misslag en kun je inderdaad weer van 28 dagen uitgaan!

Sproet ook fijn in de speelweek?? Geloof dat je mannetje er al zin in heeft?? :wink: :kisshand:

Ja, ben benieuwd of ik mijn eisprong weer goed voel deze ronde.

Zou vandaag of morgen moeten zijn… :think: :smiley:

Sproetje dat wordt weer gezellig spelen dus :smiley:

Ik heb ook heel even gedacht dat er misschien dan toch iets gezeten heeft maar dat denk ik toch niet ivm die negatieve testen.

Gastkindje zat net tot haar nekje onder de poep :sick: ze ligt nu lekker schoongewassen in bed.

Morgenavond slaap ik bij een vriendin dus dan wordt er weinig gespeeld.

vanmorgen wel, dus misschien morgenochtend voor de zekerheid ook nog maar een keer :smiley:

Kijk dat is nu weer een voordeel als je nog geen kinderen hebt, dan kun je 's morgens spelen :mrgreen:

Ha ha… ja, en wij kunnen ook nog redelijk uitslapen.

Alleen het ontbijt gemist, maar je moet er ook wel wat voor over hebben natuurlijk :smiley:

Ook met een kind zoals wij hebben kun je 's ochtends wel eens spelen hoor :oops: :roll:

Ingrid die van jou is iets ouder he :wink:

Heel afentoe lukt het hier ook wel hahaha.

En uitslapen in het weekend gaat zowaar ook nog wel, als de andere meiden van mijn vriend niet hier zijn kan Nathalie gerust tot 9 uur - half 10 uitslapen.

Hmm, zou vandaag mijn ei-dag hebben maar slijm had ik ma-woe.

Dus misschien dan toch eerder geweest :think:

Voor mijn mk voelde ik het altijd precies, maar nu helaas wat vager.

Sproet er zit dan gewoon voortaan maar 1 ding op: elke maand om de dag spelen, de hele maand lang :mrgreen:

Marieke, jammer zeg! Wel duidelijkheid, maar toch een teleurstelling. Ik dacht echt dat het wel raak zou zijn.

… en 's ochtends spelen… nou wij niet hoor. Ik heb altijd zo’n moeite met wakker worden.

Snap er echt niks van, vanmorgen brak het dus wat door, hele lichte menstruatie en nu is het al weer bijna over :?

Nog steeds niet echt doorgezet Marieke?? :think:

Marieke: jeetje dat schiet nog steeds niet op zeg :?

Sproetje: en heb je al een ei gevoeld?

Ook al had je hem eerder, heb je toen wel geklust?

Ik begin altijd vanaf dag 8 met klussen, omdat ik mijn ei ook wel eens op dag 10 heb.

En ik ben ook niet zo dol op s 'ochtens spelen :mrgreen:

Nope nog niet echt doorgezet, afentoe wat bloedverlies maar ik kan het niet een normale menstruatie noemen die ik anders heb. Dan verlies je ook “andere dingen” zeg maar.

Bij een normale menstruatie verlies ik geen “andere dingen” hoor :eh:

Maarruh… als het niet echt doorzet… dan zou je over een paar dagen nog een testje kunnen overwegen… In juli had ik 4 dagen na mijn ei ook een hele lichte bloeding (innestelling) en toen was ik echt zwanger.

Tja hoe zal ik het omschrijven, het is wel bloed wat je dan verliest zeg maar maar dan afentoe van die klontjes oohh weet ook niet hoe ik het moet omschrijven :doh: :doh:

Wij gaan boodschappen doen.

@Marieke_5000 wrote:

Tja hoe zal ik het omschrijven, het is wel bloed wat je dan verliest zeg maar maar dan afentoe van die klontjes oohh weet ook niet hoe ik het moet omschrijven :doh: :doh:

Wij gaan boodschappen doen.

Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:

Laters! :-*