Eeeh… die steekjes had ik de eerste keer ook :silenced: :lol:
En Chantal!! heeft het goede voorbeeld al gegeven
Van die steken bij je liezen??? Ze komen heel snel en zijn ook zo weer weg?
Weet eigenlijk niet meer zo of ik dat in het begin van Naatje’s zwangerschap ook had :think:
Ja Chantal heeft zeker het goede voorbeeld gegeven en ik gun het haar ook zo ontzettend!!!
Vind het gewoon zo leuk dat ze haar leventje zo weer heeft opgepakt :thumbup:
Ja, leuk he…
En dan gelijk de eerste ronde raak.
Ben benieuwd hoe lang het bij ons nu gaat duren.
In ieder geval gaan we ons best weer doen.
Wij zullen hier voor het geval dat maar gewoon vrolijk door blijven spelen :lol:
Je moet ook niet alles gaan vergelijken hé Marieke
Maar je lijkt wel zwanger, vind ik :think:
Bigsby, hoe lang is jouw cyclus eigenlijk?
We liepen de vorige keer maar 2 dagen uit elkaar en nu al meer dan een week
Ik ga uit van 27 dagen maar hij is ook wel eens wat korter. Omdat ik mij ei voel weet ik mijn nod altijd, maar nu heb ik hem waarschijnlijk s’nachts gehad dus weet ik het niet precies :think:
Ik had net bij de post die testjes via internet, dus toch maar gedaan, negatief :?
Nou schiet mij maar lek want ik weet het niet meer.
Hmm… vaag zeg!! :think:
Begin ut nu echt een beetje zat te worden, op deze manier kunnen we ook niet door naar de volgende ronde :?
Marieke: balen zeg! :?
Ik baal er gewoon van dat we nu niet doorkunnen naar de volgende ronde.
Ik had in de tussentijd al mooi van de menstruatie weer af kunnen zijn en dan langzaam naar de speelweek kunnen gaan.
ja daar zou ik dus ook echt sjaggie van kunnen worden :evil:
Nou dat kun je wel zeggen ja, maar goed daar schiet ik ook niks mee op dus we wachten weer vrolijk af :roll:
En ik denk dat we niet lang meer hoeven te wachten, net bij het afvegen had ik wat roze dus het zal vandaag of morgen wel doorzetten. Mijn gevoel laat me dus niet in de steek (helaas)
Maar wat voor cyclus moet ik nu aan gaan houden?? Ergens tussen 28 en 34/35 in??
oooh… :o
Inderdaad helaas Marieke. Maar iig wel duidelijkheid nu.
Normaal 28 dagen?
Dan zou ik erop gokken dat dit een uitzondering was en voor de zekerheid 30 dagen aanhouden :think:
Heh, Marieke :hug:
Ik zou denk ik 33 aanhouden (28 + 5 dagen overtijd ). Je zou ook ovulatietesten kunnen gaan gebruiken en vanaf het moment dat je een positieve test hebt, 14 a 15 dagen erbij tellen :think: . Moeilijk moeilijk. Ik zou alleen wel eerst afwachten of de bloeding doorzet…
Ik denk dat ik 31 aan ga houden zodra het doorgezet is. Dan zit ik precies in het midden want ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het vandaag doorzet.
Toch wel balen hoor maarja, mijn gevoel zei het al he.
Maar hoe komt het dan dat je ineens zo’n lange cyclus hebt :think:
Anders ben jij toch altijd heel regelmatig?
Bigsby dat snap ik dus ook niet
Snap er echt helemaal niks van
Vanmiddag dus roze en nu is dat zo goed als weg, evenals de krampjes, wel weer dezelfde steekjes/spierpijnachtig gevoel in mijn liezen maar dus nog niks van een ongesteldheid te bekennen :roll: