Marieke, ik denk dat je over een dag of 2 (als je 5 dagen overtijd bent ) wel positief test . Ik testte bij N.y.n.k.e. ook pas na een dag of 4 overtijd licht positief (en gezien de hoogte van mijn hCG deze keer bij termijn 5+1 had dat ook deze keer eigenlijk pas gekunt… ik maak gewoon heel traag hCG aan :roll: )
Ja die is normaal gesproken zeer regelmatig.
Ik heb me toch een koude voeten, vanmorgen Nathalie op de fiets naar de psz gebracht en toen zijn ze koud geworden en niet meer warm :?
:roll: :roll: Nou Marieke, met mij maak je de kachel niet meer aan hoor… als jij niet zwanger bent… :eh: :-*
Ingrid ik blijf er echt vanuit gaan dat het niet zo is, dat mijn ongi gewoon elk moment kan komen.
Ik ga er verder ook niet stil bij staan als ik donderdag nog niet ongesteld bent dan waarschijnlijk nog een test. We zien wel
Hoe gaat het eigenlijk met onze zwangere dames hier???
En wisten jullie al dat ut heul koud is :mrgreen:
Je bent al 5 dagen over datum :lol: :lol:
Ja erg he hahahaha maar verwacht die duivels toch echt hoor vandaag of morgen.
Ik niet (bij jou dan )
haha Marieke over datum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Marieke, tjeetje kom ik na een paar dagen weer lezen zit jij het hier zo spannend te maken. wauw hoor. Hopelijk zijn de duiveltjes er nog steeds niet. Ik had het in het begin ook mega koud. Bij al mijn zwangerschapjes trouwens. En helaas is het nu met 10 weken nog niet anders, zodat ik ook weet dat het hier heeeeeuul koud is.
succes meis.
En uiteraard de anderen ook!!!
@bigsby wrote:
haha Marieke over datum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Whoehaaaaaaaaaaaa ik ben over de datum whahahaha ik weet dat ik oud ben maar zoooooooo oud :mrgreen:
San2001 nee de duiveltjes zijn er nog steeds niet.
Ik heb het niet koud trouwens hoor maar van die koude voeten elke keer.
Vanmiddag had ik het juist lekker warm, warme handen en voeten. Zelfs op de fiets terug van de supermarkt had ik geen handschoenen aan, die lagen onderin de tas boodschappen :roll: en ik had geen zin om al die boodschappen er weer uit te halen :mrgreen:
ik heb het niet over leeftijd, alleen over houdbaarheidsdatum :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oh wat flauw! :lol: :lol: :silenced: :shifty:
Hahaha ik kan er wel om lachen hahahaha zal het vanavond tegen Romke zeggen als hij terug is, eens zien of hij me dan gaat inruilen hahahaha.
Vind het ook veel leuker dan overtijd… :mrgreen:
Sproetje ja vind ik ook, klinkt veel gezelliger :thumbup:
@Sproetje wrote:
Je bent al 5 dagen over datum :lol: :lol:
Hihi… die is grappig! Houden we erin!! :mrgreen:
Spannend zeg Marieke! Dat je dat trekt om nog zo lang met testen te wachten.
Marieke: hij moet wel gek zijn om jou in te ruilen
Dan ben je straks wel al lekker ver.
Krijg je de wachtdagen er gewoon bij
@bigsby wrote:
Marieke: hij moet wel gek zijn om jou in te ruilen
Das lief :-*
Ja hooooooooo sproetje we gaan er nog altijd vanuit dat ik niet zwanger ben he?? Tenminste ik dan :roll:
Naatje ach ik heb die negatieve test gehad en heb nu zoiets van het zal wel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat die nuchterheid nu steeds minder begint te worden hoor :oops: .
Niet zwanger? Prima, maar laat dan die ongesteldheid maar komen, kunnen we verder.
Wel gek, als ik op de stoel hier voor de pc zit heb ik continu zeurende steken in mijn liezen, als ik dan lekker relaxed op de bank ga zitten is dat over :roll: