30+ (Deel 2)

beste wensen allemaal! :dance:

Hey Bigsby is er ook weer :smiley:

Hahaha maar improviseren op vakantie vind ik altijd zo leuk :mrgreen:

Sproetje welnee klinkt totaal niet zwangerig toch :think:

Anyway, nog niks hier.

Vriendlief is even naar de boot om te zien hoe die erbij ligt met het ijs. Hebben de boot samen met vrienden van ons.

Raar… boot ligt dus echt vlakbij waar die man gisteren onder het ijs gevonden is :?

haha Marieke, het inproviceren was idd wel grappig :wink:

hmmm wat een raar idee dat de boot daar staat :?

Ja de boot ligt in een klein jachthaventje niet ver van waar hij gevonden is.

Beetje luguber :?

Van mij mag het weer gaan vriezen, vond het zo leuk al die mensen op het ijs hier in de buurt.

Nathalie is samen met ons met de slee het ijs op geweest, ze vond het helemaal geweldig.

Ik zal vanmiddag wel even wat foto’s van haar op het ijs in ons showtopic zetten :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Sproetje welnee klinkt totaal niet zwangerig toch :think:

Nee hoor Marieke, helemáál niet :liar: :mrgreen:

't Is alsof ik mezelf hoor praten… :mrgreen:

So far so good meid!

Maar inderdaad wel een naar idee, dat die man zo dicht bij jullie boot lag. Brrr! Je zou 'm trouwens ook maar vinden, daar moet ik helemaal niet aan denken koude rilling.

En Marieke heb je al getest?

Marieke, wat een eng idee zeg! Moet er niet aan denken om zo iemand aan te treffen… brrr…

Nou gelukkig hadden ze die man gevonden ja moet er ook niet aan denken dat je iets bij de boot gaat doen en je ziet hem liggen :shock: .

Maar wat moet die man een vreselijke dood gehad hebben zeg :cry:

Vanmorgen toch maar een testje gedaan, negatief.

Maar nog steeds niet ongesteld dus of ik had gelijk en ik word eerdaags gewoon ongesteld of het was nog te vroeg om te testen.

Voel ook nog niks wat op een aankomende menstruatie duidt.

Marieke; dat schiet echt niet op zo :shock: als je niet zwanger bent dan kun je maar beter ongesteld worden :snooty:

Op hoeveel dagen zit je nu?

Op 30 dagen, normaal 28.

Ach we wachten wel af joh, word ik ongesteld dan is het zo en gaan we vrolijk door voor de volgende ronde :wink:

Vreemd dan :think:

En ja je druk maken heeft ook weinig zin.

Welnee druk maken heeft totaal geen zin, schiet je niks mee op.

Maar inmiddels dus dag 31 :roll:

Iedereen een goed 2009, met hopelijk een wondertje (op komst)!

Balen Marieke. Maar alles kan nog toch :pray: .

Ik ben uiteindelijk ongesteld geworden na 37 dagen, dat is voor mijn doen een hele lange cyclus. Morgen dan maar bloed prikken en na m’n eisprong nog een keer en we zullen zien of daar wat uitkomt.

Ik heb het er nu toch wel moeillijk mee, we zijn er nu 2 jaar mee “bezig” en velen zijn zwanger of al bevallen. Maar ja… we gaan vol goede moed 2009 in. Het moet nou toch echt een keertje lukken! :pray:

Lieke: 2 jaar duurt wel erg lang, fijn dat je nu laat bloedprikken om te kijken wat er is. Hopelijk raak jij nu snel een keer zwanger, het lange wachten moet natuurlijk wel beloond worden :wink: :pray: :pray: :pray:

Lieke 2 jaar is inderdaad heel lang, te lang.

Ik hoop zo dat jij heel snel een positieve test in handen hebt :hug:

Marieke…nog steeds niks??? :o :pray:

Sproetje nee nog steeds niks en ook niets wat op een naderende menstruatie lijkt. Maar gisteren dus wel een negatieve test. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen.

Ik heb wel een soort van spierpijn rondom mijn liezen en mijn bovenbenen. Geen idee wat dat kan zijn :roll:

Oh, dus je had wel al getest.

Vreemd dat die dan (nog) niet positief was :think:

Je hoort hier wel vaker dat ze eerst een paar keer negatief testen. Ik zie het wel.

Maar ondertussen nog steeds niks.

Ha ha… ja wacht jij maar heel rustig en koelbloedig af… :wink:

Volgende test is vast positief! :dance:

Je cyclus is gewoon regelmatig toch?