Hahaha zal in gedachten met je proosten om 0.00 uur
Ik heb al vanaf gisteravond zo’n smerig branderig gevoel in mijn slokdarm, net of er maagzuur omhoog komt maar dat komt er dus niet.
Bah, hopelijk morgen over.
Heerlijk die top2000 :dance:
@Marieke_5000 wrote:
Heerlijk die top2000 :dance:
Morgen vanaf middernacht… ook de tv-uitzending van de opnames van de Top2000… waarschijnlijk dat ik ook nog in beeld kom :shifty: :roll:
Zingend??? :mrgreen:
Marieke, gezellig samen proosten.
Ik moet wel een flink eind door de kou fietsen omdat ik wat wil drinken… brrr!
Ik heb het lijstje trouwens weer even aangepast, maar bijna niemand geeft z’n nieuwe NOD door.
Dus meiden, graag de gegevens af en toe even updaten
Nou meiden… ik ga ook gewoon voor een glaasje Champi hoor! De laatste tijd heb ik weinig behoefte aan alcohol… maar met o&n hoord het er wel bij vind ik.
Helaas nog geen hartje gevonden tijdens het luisteren, al zag Matthijs wel dat er een paar keer 200 hpm in het schermpje kwam te staan van de doptone, maar dat zal dan wel van iets anders geweest zijn. Wat een lawaai trouwens, je eigen bloedsomloop enzo. Lijkt wel een fabriek daarbinnen! :mrgreen:
Door mn paps’ gezondheid adviseerde de VK dat ik morgen meteen even moet bellen naar het instituut waar de eerste echo zal worden gemaakt, zodat ik hopelijk volgende week al terecht kan. Mocht het niet lukken om een snelle afspraak te krijgen, dan mag ik de VK bellen en probeert zij een echo voor me te regelen in het ziekenhuis zodat ik hopelijk toch nog een fotootje aan mn papa kan laten zien. Lief he, ik vond het heel fijn dat zij daar zomaar zelf mee kwam! Had dus ook echt een heel goed gevoel bij deze praktijk, is altijd toch maar afwachten, maar ik ben zeker nu al tevreden. Volgende afspraak staat op 10 feb, dit staat los van de eerste echo.
Hallo dames
Mijn nod is nu 30 jan.
Verder wens ik jullie een goede jaarwisseling en dat 2009 een vruchtbaar jaar zal worden!
111, erg fijn dat ze zo met je meedenkt!
Hopelijk kun je inderdaad volgende week al terecht.
Naatje, ik heb dat ook met alcohol. Sinds ik zwanger ben geweest kan ik het helaas niet meer los zien van elkaar. Het blijft dan maar in mijn hoofd rondspoken dat ik liever een dikke buik had gehad dan dat ik het nu weer op een drinken kan zetten. Verder ben ik best nuchter hoor, maar ik kan me gewoon niet meer “klemzuipen”… eeh, hoe schrijf je dat netjes… :think:
Dus een paar glaasjes misschien, maar in ieder geval een glas champagne!
Irry-me, jij ook een fijne jaarwisseling en hopelijk kun je in het nieuwe jaar positief testen
Irry-me waarschijnlijk is het nog te vroeg om het hartje via de doptone te beluisteren. Maar wel heel lief van je vk dat ze die echo probeert te vervroegen zodat je je vader het nog kan laten zien.
Sterkte meis!
Klemzuipen lukt mij ook niet meer hahaha. Sinds de zwangerschap kan ik zowiezo al veel minder goed tegen alcohol.
Maar vanavond neem ik gewoon een glaasje champi hoor.
Hier nog steeds geen steken, krampen of wat dan ook.
En toch denk ik niet dat het raak is.
Volgens mij heb je last van Z-dementie Marieke :think:
Het was niet Irry-me die naar de vlos was geweest maar 111 (Mariska)… en dat maagzuur… kan dus ook door Z komen, net als misselijkheid :-*
Geeft inderdaad te denken :lol:
Goh, ja Marieke… :think: :mrgreen:
Ik heb vanochtend even gebeld naar het instituut en ik mag er volgende week vrijdag al naar toe! Wel midden op de dag, dus ik moet even een goede smoes bedenken voor op het werk (wil mn vrije dag van donderdag naar vrijdag voor deze keer ruilen).
Dames, ik weet niet precies hoe lang ik vandaag nog rondzwerf op dit forum, dus wens ik jullie hierbij alvast een heel prettige jaarwisseling en alle goeds en gelukwensen voor 2009!
:wall: :wall: :wall: slecht geslapen vannacht dan krijg je zulke dingen :mrgreen:
Ja klopt wel dat maagzuur/misselijk ook Z kunnen zijn maar ik denk het echt niet hoor. Vorige maand voelde ik tenslotte ook helemaal niks en werd ik ook zomaar ineens ongesteld
Ik weet ook niet of ik vandaag of eerstkomende dagen online kom dus wens ik jullie alvast een hele gezellige oudjaarsavond en een heel gelukkig en liefdevol 2009!!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal meiden!! :-*
Happy new year!!! :dance:
Gelukkig Nieuwjaar meiden!!! Dat al onze dromen uit mogen komen in 2009! :inlove:
Gelukkig nieuwjaar meiden!!! :-*
En ik sluit me aan bij Naatje, dat al onze wensen dit jaar mogen uitkomen :thumbup:
Hier nog niks.
Alleen afentoe hele lichtje steekjes net boven mijn liezen dus helemaal onderin mijn buik dus ik ga denk ik morgen ofzo gewoon ongesteld worden zoals ik al had verwacht
Marieke, ik vind juist dat het wel een beetje zwangerig begint te klinken!!!
Meiden, happy new year!!
Wij zijn vandaag begonnen met 2009 (vriend is hardlopen, maar mijn enkel is helaas nog steeds niet voldoende hersteld)
Gisteren waren we nog niet echt mens (ik met name) als gevolg van enorme hoeveelheden champagne :mrgreen:
HOi dames, ik ben er ook weer :mrgreen:
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad :mrgreen: het klussen was af en toe een beetje inproviceren :lol: :lol: en ik denk dat mijn ei vandaag wel komt.
Gelukkig nieuwjaar nog!