Mijn verstandskiezen moeten eruit.
Tandarts heeft de bovenste twee gedaan (laatste paar weken geleden) en nu de kaakchirurg dus de andere twee.
Schijn je wel meer last van te hebben dan boven, dus ik zit er niet heel erg op te wachten eerlijk gezegd.
Heel erg niet eigenlijk :shifty:
Kan ik me goed voorstellen.
Nou alvast heel veel sterkte dan :hug:
Het is geloof ik in tien minuten gebeurd, maar daarna heb je nog lang last met eten. En die (bloed)smaak in je mond de hele dag… brrr.
Maar nu ga ik erover ophouden. Het is pas over een maand… :mrgreen:
Brrr Sproet, ik benijd je niet hoor.
Heb zelf ook wel een aantal operaties aan mn kaak gehad en elke keer viel het toch weer tegen…Sorry dat ik je niet kan opbeuren met leuke verhalen dat het best meeviel :mrgreen:, maar gelukkig heb je nog even de tijd om aan het idee te wennen.
Ik begin een beetje nerveus te worden voor morgenmiddag…
111 (sorry weet je echte naam niet :oops: ) help me even herinneren, wat is er morgenmiddag? Heb je dan je echo??
Ik heb mijn banner even aangepast, hij stond op nog 4 dagen maar dan zou ik dus uitkomen op 2-1 terwijl mijn nod op 1-1 is.
Is trouwens niet de eerste keer dat ik de banner aan moet passen, lijkt wel of die een dag achter loopt ofzo :think:
En nog even 2 ahum euh, tja hoe zal ik ze noemen :mrgreen: euh… goed opgevoede Nathalie foto’s in ons showforum gezet :mrgreen:
Nou, echo denk ik niet, maar wel de eerste afspraak bij de VK. Ben benieuwd wat dat allemaal inhoudt en wat ze gaat doen. In de bevestigingsmail stond niet dat ze 'n echo al doen, maar wel dat ze naar het hartje proberen te luisteren. Spannend dus, hoop dat die al te horen is!
Zou wel leuk zijn 111…
Verder is het eerste gesprek nl. niet echt interessant (althans, dat vond ik).
Dus zou leuk zijn als je het hartje al kunt horen!! :dance:
Oh het intakegesprek bij de vk vandaag dus :oops:
Geen idee of ze dan een echo doen, de vk-praktijk waar ik toen liep hadden geen echo-apparaat.
Ze stelden mij en mijn vriend toen gewoon allemaal vragen over gezondheid/familie etc.
Ze hebben toen zelfs niet aan mijn buik gevoeld omdat er nog zo weinig te voelen was toen.
Hartje luisteren hebben ze pas met 12 weken gedaan.
Hee Marieke,
Je banner is wel erg spannend zo opeens.
Nog maar twee dagen :dance:
Ik moet nog eindeloos geduld hebben.
Echt mijn sterkte punt :liar: :liar: :lol:
Geduld is ook niet een van mijn goede eigenschappen hahaha.
Ja nog 2 dagen, echt hoor, reken maar nergens op.
Ik heb al vaker het idee gehad dat de banner van kok een dag speling heeft trouwens.
Ik stel hem zelf altijd een dag ruimer in.
Anders krijg ik al die testvragen…
Maarja, dan moet ik dat natuurlijk niet verklappen :silenced: :lol:
Marieke, je NOD is overigens niet 1-1… maar 2-1 (cyclus van 28 dagen… edlm was 5 december :mrgreen: ). Dus nog 3 dagen tot NOD :roll:
Maris, succes straks bij de vlos. Ook sterkte vandaag met je papa in de hospice :-* . Laat je nog even weten hoe het ging/was?
Marieke, ik had eens zo’n klasgenootje.
Die zei altijd… nee hoor, ik heb het proefwerk niet gehaald… :liar:
Maar vaak voel je het zelf wel aan.
Dat had ik ook vanaf week 9 toen ik zwanger was.
Kreeg daar hier af en toe wel wat reacties op dat ik me niet druk moest maken, maar zat dus toch goed met mijn gevoel.
Niet te vergelijken natuurlijk en al helemaal niet omdat de kwaaltjes soms zo op nadere ongi-tekens lijken :think:
Dus het kan nog alle kanten op en we stoppen met duimen als de duivels er daadwerkelijk zijn
@ICL wrote:
Marieke, je NOD is overigens niet 1-1… maar 2-1 (cyclus van 28 dagen… edlm was 5 december :mrgreen: ). Dus nog 3 dagen tot NOD :roll:
Nope als je rekent vanaf 5-12 (moet je ook meerekenen he) dan kom je op 1-1 uit.
Ik heb zoooooooooooooooo nergens zin in :roll:
Maar dan moet je 1-1 alweer als eerste dag van je volgende cyclus tellen (en zit je op 27 dagen).
Maar dat ene dagje maakt natuurlijk niet zoveel uit.
Want champagne drinken doe je al vanaf 31-12 :lol:
Oh dan heb ik al die tijd verkeerd geteld, nou ik hou mijn telgedrag maar even aan nog, tot nu toe had ik het altijd goed :mrgreen:
Tja champagne, aangezien ik toch vrijwel wel zeker weet dat het niks wordt deze keer neem ik maar gewoon een lekker glas
Nou, mijn ei is er dan zelfs nog niet dus ik ga zeker ook een glaasje drinken :mrgreen: