30+ (Deel 2)

Jaaaaaaaaaaa Naatje nog een paar nachtjes slapen en dan schrijf je hier niet meer illegaal mee :mrgreen:

Sproetje hoe was het etentje en is je keelpijn al wat weg?

Ben bang dat ik toch een griepje oid ga krijgen :?

Ja, eten was gezellig!

Gister ook nog veel last van mijn keel en heel de dag vermoeid en een grieperig gevoel, maar dat lijkt nu alweer minder :dance:

Sproetje fijn dat je je al weer iets beter voelt. Ik gelukkig ook :dance:

Straks met Nathalie naar de Sprookjesboom op reis, is een voorstelling van het tv-programma. Heb er zin in!!!

ICL: succes morgen :thumbup:

Marieke: niet ziek worden hoor :naughty:

Naatje: bijna jou beurt :dance:

ICL, hoe was je echo?

Klopt het met je eigen berekening?

Heb zelf niet zoveel te melden. Ik dacht m’n eisprong te hebben gehad afgelopen weekend, maar m’n temp stijgt niet.

Lieke, toch in de war geschopt doordat je ziek bent geweest?

Want je zit dan wel op een lange cyclus voor jou doen…

Balen dat het dan misschien toch niet je eisprong is geweest… :frowning:

Hier net wat rozig slijm, dus wellicht dat de duivels vandaag doorzetten.

Dan zou ik weer op een mooie cyclus (voor mijn doen) van 31 dagen uitkomen :smiley:

Ik heb gisteren mijn echo gehad en heb enorm genoten. Zo mooi om een volledig kindje te zien die druk met de armpjes en beentjes aan het zwaaien is. Echt geweldig. N.y.n.k.e. was ook mee en die vond het heeeeeeeeeeelemaal geweldig. Ze was zo enthousiast, dat ze die dag iedereen heeft verteld dat ze het kindje had zien bewegen . Ik ben alleen 6 dagen terug geplaatst en ben volgens de echo 19 juli uitgerekend i.p.v. 13 juli. Nou ja… maakt ook niet uit, als het voor de rest maar goed gaat. (Bij N.y.n. heb ik alleen een 20 weken echo gehad, en toen was ze ook 6 dagen kleiner dan ze zou moeten zijn… ook bij haar wist ik precies wanneer ik m’n ei had gehad, dus waarschijnlijk toen en nu gewoon een late innestelling…)

Ik zal een dezer dagen m’n echo inscannen (we zijn nu druk bezig om de zolder op te ruimen, zodat we die kunnen verbouwen en er straks kunnen gaan slapen… )

Top ICL, heerlijk weer zo’n goede echo. Alleen jammer dat je weer bent terug gezet. Wij hadden dat met de 7 weken echo. Volgens die mevr. moest ik er 4 dagen vanaf trekken. Dan zou het ook de innesteling moeten zijn geweest, want met tempen weet ik precies wanneer mijn eitje was. Maar goed, ze zij ook al; met de 9 weken echo kan je het alweer beter zien, nu is hij nog errrrrug klein. Dus maandag zien we wel weer. Woensdags mag ik alweer voor een echo, want dan gaan wij voor info voor prenatale screening en daarvoor maken ze een echootje. Vinden wij helemaaaaaal niet erg. :dance:

En Sproetje, de wachtmaand nu bijna voorbij. Heb je vriendlief al zover gekregen dat jullie er weer voor gaan of moet je nog wat maandjes wachten?

Ingrid, super meid!!!

En wat leuk dat jullie N. mee hadden.

Dat betekent toch ook wel dat je je er goed bij voelt.

Lekker hoor! En qua datum… tja… afwachten dus.

Ben echt blij voor je! :dance: :dance:

En San, jij dus woensdag weer voor een echo. Leuk hoor!!!

Ik ben gisteren keurig (doch heftig :o ) ongesteld geworden.

Keurige timing zo precies op mijn nod :dance:

En hierna gaan we er weer voor! Dus ik is blij :smiley:

Naatje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :-* Eindelijk legaal :wink:

Ingrid ach die 6 dagen maakt niks uit, jullie kindje is gezond en dat is het belangrijkste!!!

En verder wil ik jullie nog even hele fijne en gezellige kerstdagen wensen :-*

Marieke, dank je wel! Idd, eindelijk legaal in dit topic! :mrgreen:

Leuk verder, al dat echo nieuws. Ik kan niet wachten tot het bij mij ook zover is!

Hi!

Hier een gezellige kerst achter de rug en nu weer twee dagen werken en dan weer wat daagjes vrij.

Marieke, ik las ergens anders dat je denkt dat het niet raak is.

Hoop voor je dat je het mis hebt!

Ik was dit keer weer heel heftig ongesteld, maar het was ook weer snel weg. Dan vind ik het niet zo erg :mrgreen:

En nu op naar de groene dagen :dance:

Hahaha Sproetje nee dan is het niet erg als het kort maar krachtig is :mrgreen:

Tja gewoon een voorgevoel zeg maar, voel nog helemaal niks hoor, alleen mijn boobs zijn gevoelig maar dat zijn ze ook voordat ik ongi moet worden behalve vorige maand dan, toen voelde ik helemaal echt niks en werd zo ineens ongesteld :?

Ik zal zo blij zijn als alle dagen gewoon weer “gewoon” zijn. Ik word zo ontzettend suf van deze dagen :roll:

Ja, ik ken dat gevoel wel.

Hoewel ik vandaag en morgen moet werken. Wil alleen totaal niet lukken en er liggen stapels op mijn bureau te wachten :cry:

Woensdag ben ik gelukkig weer vrij!

En gevoelige boobs had ik normaal nooit.

Wel schijven (zoals ik dat altijd noem). De keer na mijn mk had ik het wel, maar toen werd ik dus ook ongesteld. Lijkt allemaal veel te veel op elkaar.

Nou, ik duim nog even voor je tot we het zeker weten :-*

Tja dat wordt dus wachten tot nieuwjaarsdag :mrgreen:

Heel gek maar ik weet nieteens meer hoe mijn lichaam toen in het begin van Nathalie’s zwangerschap reageerde. Volgens mij gewoon niet, alleen wat pijnlijke, gevoelige borsten :think: .

Ik had toen ook ineens zoiets van, hey, had ik niet al een week geleden ongesteld moeten worden?

Ach we zien het wel.

Gevoelige schijven??

Ik ben ook aan het werk hoor, heb vanmiddag 1 gastkindje van 12 tot half 6 maar die ligt nu lekker te slapen :mrgreen:

Oh, dat is bij mij echt onmogelijk.

Ik weet nu eenmaal precies hoe en wat qua cyclus.

Dus over tien dagen mijn eisprong ongemerkt voorbij laten gaan zit er ook niet in :lol: :lol:

Maar woensdag dus al meer duidelijkheid.

Het liefst voor 0.00 uur (in het geval dat het dan toch moet), dan kun je tenminste lekker een borrel nemen :wink:

Hahaha precies, staan hier 2 flessen champagne in de kast, zaten in kerstpakketten.

Ik ga ervanuit dat ik voor 0.00 uur wel iets zal voelen want testen voor nod ben ik geen voorstander van :wink:

Nee, ik ook niet.

Ik moet 1 dag voor mijn nod naar de kaakchirurg om een verstandskies te laten trekken. Ze maken dan ook foto’s. Maar het schijnt dat je kunt zeggen dat je misschien zwanger bent en dat ze daar dan rekening mee kunnen houden. Dus ik zal dat wel aangeven dan.

Want als je dan een negatieve test hebt, weet je eigenlijk nog niks :frowning:

Nou precies dat vind ik dus ook, en eerst negatief testen en dan nog in onzekerheid zitten heb ik geen zin in.

Oei kaakchirurg, waarvoor?