30+ (Deel 2)

Zo, hier is heel wat geschreven.

ICL, beetje laat maar gefeliciteerd alsnog met je verjaardag.

111. zwanger zie ik… Gefeliciteerd :dance: !

Mijn cyclus is nu (doordat ik ziek was) een puinhoop.

M’n banner klopt ook absoluut niet. Ik zit nu op dag 22, meestal heb ik dan bijna mijn NOD, maar een eisprong heb ik nog niet gehad en zal ik deze ronde ook niet krijgen ben ik bang :?. Ik hoop maar dat het snel weer op orde is, want dat was nou het enige waar ik een beetje van op aan kon, de regelmaat van m’n cyclus :? .

Lieke, wat balen dat de boel in de war is geschopt doordat je ziek bent geweest. Hopelijk herpakt het zich snel en heb je dan die regelmaat weer te pakken. Want dit is maar niks :naughty: :hug:

He Lieke wat vervelend dat jouw ziek zijn gelijk van invloed is op je cyclus :?

Sproetje hoe was het bij de ha?

Net met Nathalie voor een groeionderzoek van het TNO naar het cb geweest. Mevrouwtje weegt nu schoon aan de haak plusminus 13 kilo (moest ongeveer 400 gram vanaf ivm plasluier, ontbijt en niet gepoept gisteren) en ze is 92.1 cm.

Lekker klein wijffie dus :mrgreen:

Hmm… op zich wel goed. Verwijzing voor fysio gekregen.

Dus dan kan ik wat revalidatie-oefeningen krijgen.

Maar volgens haar moet ik zeker nog drie weken rust houden. enkelbanden verrekt :wall:

Na dat gedraai aan mijn pootje heb ik nu dus weer een zeurende pijn eraan. Volleybal zie ik zelf dus ook nog even niet zitten

Verplicht rust dus :?

Ik vind lekker uitrusten altijd heel leuk maar niet als het verplicht is, dan wil je juist dingen gaan doen.

Nou maar dus wel verwijzing voor de fysio, hopelijk gaat dat helpen.

Ja, ik hoop het ook.

Wel lastig hoeveel je straks weer kunt doen qua belasting.

Over een paar weken misschien maar een keer mee hardlopen met vriendlief. Niet bepaald mijn hobby, maar het is in ieder geval niet meteen met draaibewegingen enzo.

En kwam Nathalie dus iets onder de groeicurve uit? :think:

Als je zelf geen kinderen hebt, zeggen die gewichten en lengtes niet zoveel, ha ha.

Ze zit heel iets onder het gemiddelde voor meisjes van haar leeftijd maar dat is te verwaarlozen.

Ach het is een superbeweeglijk kind, altijd al geweest en ze is nooit mollig geweest. Nadeel daarvan is dat als ze ziek is (wat gelukkig zelden voorkomt) je wel gelijk ziet dat ze afgevallen is.

Dit onderzoek is landelijk, zijn 22.000 kinderen voor geselecteerd.

De groeigrafiek die ze nu gebruiken stamt uit 1997 en omdat de kindjes tegenwoordig wat groter/zwaarder zijn, zijn ze dus bezig om vanuit TNO een nieuwe grafiek te maken. Waarschijnlijk wordt die dan eind volgend jaar ingevoerd.

Wel leuk dat Nathalie daar dan aan meegewerkt heeft :mrgreen:

Nou, inderdaad :smiley:

En dan kan ze gelijk het gemiddelde weer een beetje recht trekken.

Hoewel ik zelf vroeger een michelin-poppetje was met van die lekkere rollen, hou ik niet zo van (echt) mollige kinderen :oops:

Lekker bewegen inderdaad!

We zakken af dus even omhoog :mrgreen:

Hoe is het met iedereen?

Druk aan het voorbereiden voor de kerst?

Hier laatste dagje werken en dan een week vrij.

Ik heb flink last van mijn keel en voel me alles behalve fit.

Morgen dus eerst uitslapen en daarna zien we wel verder! :?

Oh gets sproetje jij ook al keelpijn, ik heb hier de anta-flu bij de pc liggen :?

En ik heb gelijk maar even wat foto’s van mijn meisje in ons showforum gezet :wink:

En ik ben vreselijk zenuwachtig voor maandag :roll: :? :shifty:

Ben een ontzettende zeef op het moment :oops: dus help me even herinneren wat er maandag is?

Heb maandag m’n termijn-echo… :shifty:

Ach ja, ik zat het al te denken maar wist het niet zeker.

Maar gaat helemaal goed komen meid!!!

Spannend Ingrid!

Maar zoals Marieke al zegt, gaat vast helemaal goedkomen.

Mag je een beetje op tijd?

Net keelsnoepjes gehaald, maar geloof niet dat het echt helpt.

Vanavond uit eten, ben blij dat er niet meer gerookt mag worden.

Ook zonder keelpijn overigens :mrgreen:

Sproet meid, ik hoop dat je ongi snel mag komen want dan mag je 't weer gaan proberen he! Hopelijk is je lichaam niet tegendraads en heb je een voor jou gebruikelijke cyclus. Zag dat je je NOD over 4 daagjes hebt, dat is te doen met wachten, toch?

Alvast toi toi toi voor de nieuwe ronde! :pray:

Thanks! :-*

Ja, het wachten is nu natuurlijk prima te doen.

Vooral benieuwd hoe lang mijn cyclus zal zijn. Ben nu uitgegaan van 32.

En dan mogen wij er in het nieuwe jaar ook weer voor gaan :dance:

Hey meiden, vanaf a.s. woensdag hoor ik officieel bij dit topic! :mrgreen: :dance: :dance: :dance: