Er staat al iets in de telegraaf…
'Ik merkte al dat er iets was met Kathleen’21-jarige K3-fan verdrietig door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De 21-jarige K3-fan Charita, uit het spraakmakende SBS 6-programma Fans!, is emotioneel dat haar favoriete meidengroep uiteenvalt. „Dit nieuws maakt me heel verdrietig�, vertelt ze.
„Maar ik merkte vorig jaar november al dat Kathleen het allemaal niet zo leuk leek te vinden. Dat zag ik aan haar gezicht.�
Vervolgt: „Het is een harde klap voor alle fans, want er zou later dit jaar een nieuwe cd verschijnen én een nieuwe show komen.� Relativeert dapper: „Maar het betekent niet het einde van de wereld. Ik ga er niet dood aan. Ik weet zeker dat Kathleen er voor zichzelf een heel goede reden voor heeft. Anders zou ze dit nooit doen.�
Een K3 zonder Kathleen wordt voor Charita even wennen. „Ze hoort gewoon bij K3. Maar goed, wat er ook gebeurt, ik blijf fan. Ik zou het erger hebben gevonden als Karen eruit zou zijn gestapt. Want zij is mijn favoriet.�
Besluit: „Ik ben blij dat ik twee mooie foto’s van Kathleen en mij samen heb. Ik hoop dat alle geplande activiteiten van dit jaar nog doorgaan.�
Nou Charita… zijn dit echt jouw woorden?
Je zei toch dat je niks had gezegd ??
Of heeft de Telegraaf weer eens wat verzonnen?
Zou goed kunnen denk ik…
@Mama_jeanet wrote:
Er staat al iets in de telegraaf…
'Ik merkte al dat er iets was met Kathleen’21-jarige K3-fan verdrietig door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De 21-jarige K3-fan Charita, uit het spraakmakende SBS 6-programma Fans!, is emotioneel dat haar favoriete meidengroep uiteenvalt. „Dit nieuws maakt me heel verdrietig�, vertelt ze.
„Maar ik merkte vorig jaar november al dat Kathleen het allemaal niet zo leuk leek te vinden. Dat zag ik aan haar gezicht.�
Vervolgt: „Het is een harde klap voor alle fans, want er zou later dit jaar een nieuwe cd verschijnen én een nieuwe show komen.� Relativeert dapper: „Maar het betekent niet het einde van de wereld. Ik ga er niet dood aan. Ik weet zeker dat Kathleen er voor zichzelf een heel goede reden voor heeft. Anders zou ze dit nooit doen.�
Een K3 zonder Kathleen wordt voor Charita even wennen. „Ze hoort gewoon bij K3. Maar goed, wat er ook gebeurt, ik blijf fan. Ik zou het erger hebben gevonden als Karen eruit zou zijn gestapt. Want zij is mijn favoriet.�
Besluit: „Ik ben blij dat ik twee mooie foto’s van Kathleen en mij samen heb. Ik hoop dat alle geplande activiteiten van dit jaar nog doorgaan.�
Heel bijzonder deze tekst voor iemand die zegt niks gezegd te hebben.
Ze zegt niet niets gezegd te hebben, ze zegt dat er geen vragen gesteld werden!
Telegraaf heeft mij gebeld maar eigenlijk geeneens vragen gesteld, zij gaf mij t nieuws van Kathleen en verder heeft ze er eigenlijk nieteens wat over gevraagd. Ik heb NIET gehuild op dat moment, dat heb ik bewaard voor toen ik had opgehangen.
Ik kan me zo voorstellen dat ze in een gesprekje wel iets heeft gezegd, maar niet met de intentie dat dit in de krant kwam, oftewel miscchien een informeel gesprek, waar vervolgens bepaalde uitspraken van gepubliceerd worden. Tja, het zou mij niet verbazen als dat zo gegaan zou zijn… :think: .
Overigens maakt zelfs de EO zich schuldig aan een ander beeld neerzetten dan de werkelijkheid hoor…Ik heb meegewerkt aan het programma "Jong"en dat werd heel integer gedaan. maar in dezelfde aflevering zat een jongen, Mathijs, die door een handicap niet goed zijn benen kon gebruiken. Nu hadden ze voor hem geregeld dat hij een karateles kreeg, voor zijn zelfvertrouwen. En dat was nou juist niet wat hij wilde, maar door tijdsdruk (tijd is geld) en toch ook wel druk op hem, heeft hij dat toch voor de reportage gedaan. Terwijl het helemaal niet bij hem paste, zeker niet omdat hij ook nog trappen moest geven met zijn instabiele benen…En dan kun je zeggen dan had je gewoon nee moeten zeggen, maar dat is erg kort door de bocht. Want er komen wel allemaal mensen voor je opdraven van heinde en verre, en je voelt je toch wel wat verplicht. En er wordt ook echt wel wat op je ingewerkt.
Charita, ben benieuwd hoe het echt is gegaan met de Telegraaf, hoe het ook zij, ik vind het vervelend voor je dat het programma niet zo geworden is als jij hoopte.
Ik zat ook al met verbazing het “intervieuw” te lezen. Het zou me niets verbazen als de telegraaf het uit de duim heeft gezogen.
Aan de ene kant wel jammer dat Kathleen er mee stopt. Mijn dochter is groot fan en de shows waren altijd leuk om naar toe te gaan met haar.
Ik heb zelfs eens uit een bioscoop zo’n levens groot kartonnen filmbord van het " kattenprins" mee mogen nemen voor haar. Die staat te pronken op haar kamertje.
K2 lijkt me niets worden en ik kan me voorstellen dat je dit niet altijd wilt blijven doen.
Dit gaat een megaverlies opleveren voor studio 100…
Plopsaland zal ook moeten worden aangepast
ze wil iig wel in editie nl haar verhaal doen …
zou ze de 3e k worden :mrgreen:
hey,
kheb alles wel gelezen en wat de hele situatie betreft wil ik alleen zeggen: charita, je bent wie je bent en je doet wat je doet op jou manier zoals jij wilt. laat je neit gek maken door die bedreigingen enzo! al zou het me wel heel erg zwaar zijn om op dit moment in deze situatie te staan.
wat ik eigenlijk wil zeggen, k2 lijkt me niet bepaald ene goede naam. er is een andere band die onder de nama k2 bezig is en dat zijn nou niet bepaald nummers voor kleine kids :shock: grof taalgebruik zachtgezegt, dus denk niet dat dat slim is… al die kleintjes aan het downloaden bij limewirte dan horen ze dingen die ze niet hoeven te horen.
Tja, vind het toch een beetje raar dat ze aan zo’n programma meedoet. Vet op haar smoeltje gaat, zegt iets geleerd te hebben, zich laat bellen door de telegraaf en dan ook op editie nl komt…
Maar goed. Ze zal wel weten wat ze doet…
@Madre wrote:
Tja, vind het toch een beetje raar dat ze aan zo’n programma meedoet. Vet op haar smoeltje gaat, zegt iets geleerd te hebben, zich laat bellen door de telegraaf en dan ook op editie nl komt…
Maar goed. Ze zal wel weten wat ze doet…![]()
Ze kwam wel leuk over vandaag vond ik. Als een heel gewoon meisje. Zaterdag was ze wel érg kinderlijk…En ze kan best leuk zingen ook.
Publiciteitsstunt???
Maar ff serious…als ik iets niet serious neem,dan is het wel de Telegraaf…“De krant van (als eerste) wakker NL”. Misschien is het helemaal niet onverstandig om eerst eens even rustig wakker te worden, je ogen goed uit te wrijven en daarna pas nieuws te gaan printen…dan is de kans groter dat je nieuws ook werkelijk klopt…i.p.v. eerst neerzetten wat je hoort en later nuanceren of corrigeren…
Veel info zal zonder enige twijfel rechtstreeks overgenomen worden uit de roddeljournalistiek…was de Telegraaf ook niet de eerste die de roddel Wendy van Dijk doet het met Reinout Oerlemans overgenomen had?
Voor wat betreft de 20-jarige fan…leven en laten leven zou ik zeggen.
Ik zie 50-jarige fans van Fransje Bauer gekker doen dan deze dame…
Hier geen K3 fans…maar eerlijk gezegd kan zo’n groep geen eeuwen doorgaan…kinderlijke liedjes zingen met diepe rimpels op het gezicht…hahahaha…ach die kleintjes zien dat niet…
Zolang ze maar lol hebben…
Vreemd om na die bedreigingen en nare ervaring toch weer op tv te komen en te gaan zingen.
Misschien juist wel slim eigenlijk. Om aan te geven dat dat programma ‘Fans’ heel veel heeft overdreven…
Ja, dat lijkt me ook. Maar ze zal nu, wat ze ook doet, gewoon wel commentaar krijgen. Of ze nou wel de openbaarheid zoekt (aandacht vragen) of niet (ze zal zich wel schamen)
Daarom vind ik het goed dat ze doet wat ze zelf wil, en zich niet laat dwingen.
ik had mn neus ook nog even laten zien op tv hoor! helemaal als ze me zo belachelijk neer hadden gezet.
en ik had dat hele tv programma fans even door de mangel gehaald :twisted:
en heeft Charita zelf gezegd dat ze op editie.nl komt of niet? :think:
@enidan23 wrote:
ik had mn neus ook nog even laten zien op tv hoor! helemaal als ze me zo belachelijk neer hadden gezet.
ze was gister in editie nl

@klavertje4 wrote:
@enidan23 wrote:ik had mn neus ook nog even laten zien op tv hoor! helemaal als ze me zo belachelijk neer hadden gezet.
ze was gister in editie nl![]()
Ik heb het ook terug gekeken net en ik vind haar hier een stuk volwassener over komen, en hier is ze dus niet voor L*L gezet.
Ik heb het net ook even terug gekeken, vond het ook wel mee vallen!
ennuh, :thumbup: prima auditie toch?
Als het voor haar goed voelt om in editie NL te verschijnen, prima toch.
Het is nu ook heel actueel toch, met het vertrek van Kathleen en wees eerlijk zij IS DÉ expert op dit gebied :mrgreen:
Menig moeder zal nu met een depressieve ontroostbare kleuter thuis zitten die dit lang niet zo goed zullen begrijpen.
Dat is net alsof je een peuter/kleuter verteld dat Sinterklaas niet bestaat!
Nee ik denk dat zij dé aangewezen persoon was om naar een mening te vragen!
Jammer, niet gezien.
Maar goed dat je jezelf hebt laten zien zoals je bent Charita! :-*
Ik heb net kaarten besteld voor het zomerfestival,
vriendin en ik moeten echt ff afscheid nemen van Kathleen/stukje (onverwerkt) verleden :shifty: .
Zjucht!
@Marite wrote:
Ik heb net kaarten besteld voor het zomerfestival,
vriendin en ik moeten echt ff afscheid nemen van Kathleen/stukje (onverwerkt) verleden :shifty: .
Zjucht!
Is ze er dan nog bij?