20-jarige fan van K3.

Denk wel dat ze de geplande optredens mee af moet maken ja…

@Marite wrote:

Jammer, niet gezien.

Uitzending gemist :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

@Marite wrote:
Ik heb net kaarten besteld voor het zomerfestival,

vriendin en ik moeten echt ff afscheid nemen van Kathleen/stukje (onverwerkt) verleden :shifty: .

Zjucht!

Is ze er dan nog bij?

Ja, zijn de laatste optredens (en ik geloof dat de meeste kaartjes nu verkocht worden aan de oudere fans hihi, bijna al mijn (K3) vrienden gaan toch nog een keertje naar K3, ook als ze al jaren geen actief K3 fan meer zijn.)

Kathleen stopt pas NA het zomerfestival, dus bij het ZF is ze nog gewoon.

Ook voor mij word dit het afscheid van Kathleen.

Ik werd overspoelt door de pers, ik heb alleen Editie NL en de telegraaf gedaan.

Ik heb erover gepraat met de vrouw van de Telegraaf, het was niet echt een interview maar een gesprek en ik vind dat zij mij netjes hebben neergezet, niet als een emotioneel wrak.

Editie NL vond ik een serieus programma, shownieuws wilde ook maar die heb ik geweigerd omdat zij op sensatie uit zijn.

Ik wilde mezelf nog 1x op een serieuze manier op tv laten verschijnen om rust te krijgen, ze blijven toch aan je trekken omdat je nu bekend staat als DE K3 fan.

Ik heb gezegd dat Editie NL het laatste was wat ik zou doen en sinds vandaag heb ik eindelijk rust, de telefoon gaat niet meer.

Ook via het K3 forum hebben we een bericht laten uitgaan voor de pers dat ik daarmee stop en mn oude leven nu weer op wil pakken.

De IJmuider Courant heb ik ook nog gedaan, omdat dit mijn eigen buurtkrant is, helaas hebben zij ook dingen van internet gehaald en niet alleen mijn verhaal gedaan.

Daar staat in dat ik door t verdriet om Kathleen niet naar school ben gegaan, deels waar, maar er is momenteel ook rel op school.

Nou ja als je zelf maar weet wat je doet he.

Dat weet ik en ik heb nu bewust voor de rust gekozen.

Telefoon heb ik uitgezet en Ewout duidelijk gemaakt dat hij niet meer hoeft te bellen.

@tijdelijk wrote:

maar er is momenteel ook rel op school.

Heeft dit iets te maken met de uitzending??

Hé Charita!

Goed gedaan hoor!

En wat voor een rel op school? :shock:

:-*

Mijn oude klas is vanaf maandag de boel al aan het terroriseren, niemand doet moeilijk op school alleen die klas. Die riepen door de aula: hebben jullie t gezien!! en dan begonnen ze te lachen

Vandaag zijn mijn oude en nieuwe klas elkaar dus tegen gekomen. En weer riep 1 zo een soort bericht.

Waarna mijn klas dus in de verdediging is gegaan, het schijnt zo een ruzie te zijn geweest dat de leraren er nieteens tussen kwamen.

En de personen die me hebben verdedigt had ik dat nooit van verwacht.

Ook hebben ze besloten dat ze me vanaf nu 1 voor 1 op wachten op een hoek omdat ze me niet alleen naar school durven laten gaan.

We moeten nu met elkaar in gesprek, de 2 klassen, zal me benieuwen wat dat word.

Tjeemig… wat idioot!

Dat dat nodig moet zijn :thumbdown: :naughty: .

En wat fijn om nu in zo’n goede klas te zitten zeg!!!

:hug:

Idioot zeg dat het zo moet gaan, dat mensen jou moeten opwachten om naar school te gaan, dat hoort niet te hoeven, maar wel fijn dat jouw klas zo mee levend is!

Heb je mijn bericht op je hyves ontvangen?

wat een stel kleuters, jullie worden toch JUF en niet weer KLEUTER!

Tjemig, ik neem aan dat de docenten die rellende klas (je oude klas) toch wel beoordeeld op hun sociale gedragingen! Lijkt me een mooi moment van observatie!

@tijdelijk wrote:

Mijn oude klas is vanaf maandag de boel al aan het terroriseren, niemand doet moeilijk op school alleen die klas. Die riepen door de aula: hebben jullie t gezien!! en dan begonnen ze te lachen

Vandaag zijn mijn oude en nieuwe klas elkaar dus tegen gekomen. En weer riep 1 zo een soort bericht.

Waarna mijn klas dus in de verdediging is gegaan, het schijnt zo een ruzie te zijn geweest dat de leraren er nieteens tussen kwamen.

En de personen die me hebben verdedigt had ik dat nooit van verwacht.

Ook hebben ze besloten dat ze me vanaf nu 1 voor 1 op wachten op een hoek omdat ze me niet alleen naar school durven laten gaan.

We moeten nu met elkaar in gesprek, de 2 klassen, zal me benieuwen wat dat word.

Ehm, wat is in hemelsnaam de gemiddelde leeftijd van die klassen?

20 toch? net als jij…

wat een kinderachtige rotzooi…Mischien is het handig als iedereen zich een beetje volwassen gaat gedragen???

En doen die allemaal de opleiding Spw? :shifty:

@joseetje wrote:

:silenced:

@Madre wrote:

@joseetje wrote:

:silenced:

Kleuters kunnen dat betreft beter SPW doen! haha en hun niet! :silenced:

:silenced: :wall:

vind het heel raar, zo’n klas. Ik heb zelf ook spw gedaan maar bij ons (hele opleiding) gedroegen we ons gewoon normaal.

op de giechelbuien na dan :mrgreen:

Jeetje…wat triest zeg… :silenced: .

Vond trouwens nog een ‘interessant’ stukje…

Lachen om een 20-jarige K3-fanZoop-acteurs Ewout Genemans en Jon Karthaus gaan vanaf zaterdag op zoek naar de drijfveren van échte fans. Geen onschuldige stickerverzamelaars, maar mensen die hun hele leven in het teken stellen van hun grote idool. Voyeurisme? Welnee!

Door Grieteke Meerman

De meeste omroepen zijn inmiddels een andere weg ingeslagen, maar bij SBS6 is het genre uitlach-televisie nog springlevend. Nadat we een uur lang krom hebben gelegen om de idioten van Holland’s Got Talent, kunnen we vanaf aanstaande zaterdag rechtstreeks door naar Fans!, een nieuw programma over mensen met een aan gekte grenzende bewondering voor bekende Nederlanders. Makers Ewout Genemans en Jon Karthaus, bekend van jeugdserie Zoop, zouden het anders willen omschrijven. “Wij vinden het vooral een hele mooie serie over bijzondere mensen.”

In de eerste aflevering volgt het duo de 20-jarige Charita, fan van de Belgische meidengroep K3, tijdens een concert waar ook haar idolen optreden. Charita’s fanatisme is opvallend, want ze is vijftien jaar ouder dan de gemiddelde K3-fan. Het weerhoudt haar er niet van haar kamer te behangen met K3-plaatjes, onder K3-beddengoed te slapen, K3-danspasjes uit haar hoofd te leren en met haar volwassen lichaamslengte het uitzicht van hordes jonge K3-fans te blokkeren. Haar wens is om eindelijk eens met haar favoriet Kathleen op de foto te gaan.

Tijdens de perspresentatie van de betreffende aflevering gisteren in Hilversum viel, op een paar gegeneerde lachsalvo’s na, een bijna 25 minuten-durende pijnlijke stilte. Grote vraag: moet dit meisje niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen? Nee, vinden Genemans en Karthaus. Charita, die op school wordt gepest vanwege haar hobby, kan na zaterdag nog gewoon over straat, denken ze. “Dat weet ik wel zeker”, zegt Jon. “Als we een programma van tien minuten zouden maken waarin je alleen de heftige dingen liet zien, dan zou het niet kloppen. Maar wij geven Charita 25 minuten de tijd om te laten zien wat haar verhaal is. Ik denk dat ze hiermee alleen maar begrip kweekt.”

Bron: Spits

:think:

Ik vind het een zaak met een luchtje.

die Ewout huppeldepup is een sensatiezoeker volgens mij.

Zo komt het hele verhaal op mij over.

Ze hebben zaken uit het verband gehaald en dan blijft er inderdaad uitlach televisie over.

In plaats dat deze “acteurs” zich kunnen inleven in mensen, omdat ze zelf ook wel eens slachtoffer zijn geworden van media die de zaken anders doen lijken dan ze zijn, doen ze het willens en wetens nu ineens zelf.

:naughty: :think: Niet meer kijken dus, stom programma.