20-jarige fan van K3.

Is er iemand die toevallig nu sbs6 op heeft staan?

20 jarige fan van K3…gaat naar een concert met een 36 jarige vrouw.

En dan zeggen dat zij er ook niks aan kunnen doen dat al die kleine kindjes niks kunnen zien omdat zij willen dansen.

Zit echt met stijgende verbazing te kijken :shifty:

Ik kijk het dus ook met vreselijke plaatsvervangende schaamte…Niet perse omdat ze fan is van K3 trouwens…

Maar omdat ze vind dat zij net zoveel recht heeft om te staan en te dansen. En als ze dan voor kindjes van 3 staat…Tja…pfff :eh:

Ze voelt zich een slachtoffer, terwijl ik toch ook wel wat zou zeggen als een volwassen persoon voor mijn kleine kind gaat staan zodat die niets meer ziet…

:shifty:

Beetje vaag dit…Dit is overigens ook de eerste en laatste keer dat ik dit programma ga kijken trouwens…Vind het echt weer typisch sbs6 :roll:

We zijn de enige Jose… :mrgreen:

Totaal met je eens.

Nee hoor…heb hem ook opgezet… :mrgreen:

Je hebt een vriend… :cry: :lol:

Tja, het is wat…

Vond het natuurlijk erg aandoenelijk dat ze zo gelukkig van ze wordt en dat K3 haar zo’n fijn gevoel geven. Maar ik vind het toch niet normaal hoe ze zich profileert…

Ongelooflijk zeg!

Eigenlijk best zielig als je op zo’n leeftijd nog helemaal fan bent van K3.

Duidelijk niets beters te doen in haar leventje.

(Zo zie ik het)

Ik vind er niks aandoenlijks aan om eerlijk te zijn.

‘als ze naar mij zwaaien dan voel ik me alsof ik een nieuwe fiets heb gekregen, Wauwie’

ik vond het verschrikkelijk!!! je zet jezelf wel erg te kijk…

@joseetje wrote:

‘als ze naar mij zwaaien dan voel ik me alsof ik een nieuwe fiets heb gekregen, Wauwie’

:silenced:

Oh Jose ik heb krom gelegen van het lachen wat een freaks zeg! Echt simpel en ongelooflijk dat zulke mensen bestaan :silenced:

indd ik vond het ook een beetje simpel werd er een beetje simpel van… arme kids die niets zagen. zoek een hobby!

ik vroeg me af…ben ik ook zo gek als het om U2 gaat :silenced:

antwoord was neeeeuuuuhhhh…heb onze slaapkamer niet volhangen met posters van Bono :angel:

Ik vond het maar een zielig meiske, al moet ik zeggen dat die moeder ook als een aso tekeer ging :hand: . Als wij in Ahoy zitten, en zo’n geit gaat voor alle kindjes staan…dan zou ik er ook wel wat van zeggen. Maar die moeder ging tekeer als een viswijf (met trostasje :sick: )

tja…typisch sbs6 programma 8)

nou tja… wat zullen we zeggen…

mijn eerste reactie was…das meiske is simpel… ( zat met een half oog te kijken…onder het pc-en)

toen dacht ik OK… ze is ‘normaal’… maar dit is een geintje…

toen moest ik heel hard lachuh…

en ja de plaatsvervangende schaamte kwam ook langs…

maar als moeder zijnde zou ik toch echt wat er van zeggen hoor…

helemaal toen broerlief meegesleept werd ( met t-shirt)

zou hij maandag nog wel naar school durven??? :shock:

en die moeder van de kleine kids… :naughty: denk om je taal! maar geef haar gelijk dat ze er wat van zei…

ach zonder dit soort mensen zou de wereld toch een stuk saaier zijn he :mrgreen:

@joseetje wrote:

Ik vind er niks aandoenlijks aan om eerlijk te zijn.

:lol: :lol: :lol:

Nou ik denk wel dat ze iets van simpel was.

En eerlijk is eerlijk, niemand zegt er wat van als geestelijk gehandicapten uit hun dak gaan bij K3 toch?

En toch kreeg ik er een onbehagelijk gevoel van. Vooral ook bij die mannelijke fan :sick:

Ja nu MOET ik het wel gaan kijken op de PC, hihihi ben wel erg nieuwsgierig hoor!

programma gemist!

En dan :oops: :oops: ik ben ook naar K3 geweest met een groep volwassenen die uitgebreid gingen dansen, maar ja die hadden idd een verstandelijke beperking. Maar wij zijn bewust aan de rand gaan zitten, zodat ze niemand het zicht zouden belemmeren! Maar ook ik moest mee dansen met ze en heb dit ook met plezier gedaan hoor :mrgreen: :lol: al had ik meer plezier om hun plezier te brengen als dat het mijn om K3 zelf ging!

:naughty: ook hier geen posters aan de muur hoor (op míjn slaapkamer) misschien later bij Vera :wink:

strakjes mijn mening, ff gauw de uitzending bekijken nu!

Ik heb het ook gekeken en ik wist eerst niet wat ik ervan moest denken.

Zij heeft netzoveel recht om daar te staan als al die kleintjes…

Ook al zou ik als moeder zijnde er ook wat van zeggen…

Volgende keer vragen of ze niet ergens aan de zijkant kan zitten…

Tja wat ik van haar vind? Simpel… Maar ja wie ben ik om over haar te oordelen? Als zij nou eenmaal gelukkig wordt van K3 Mooi toch??

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Mijn man en ik hebben het net samen even gezien en het enige wat hij kon uitbrengen was : dit is triest

Tja en als je nou een verstandelijke beperking hebt, dan is er nog begrip voor op te brengen, maar dat heeft ze overduidelijk niet 8)

Toch voel ik me nu rot dat ik ander mens veroordeel op zijn of haar “zijn” dat is natuurlijk ook niet erg respectvol, ik streef er altijd naar iedereen te respecteren om wie hij is, maar oh oh oh ik had ook een enorm gevoel van plaatsvervangende schaamte.

En die buurvrouw, die had maar mooi de dag van haar leven :wink: :thumbup:

tja ik ben even sprakeloos, wij hebben voorlopig voldoende stof om over te praten hier!

:lol: :lol: Zo te lezen heb ik heel wat gemist.