ik vroeg me af…ben ik ook zo gek als het om U2 gaat :silenced:
antwoord was neeeeuuuuhhhh…heb onze slaapkamer niet volhangen met posters van Bono
Ik vond het maar een zielig meiske, al moet ik zeggen dat die moeder ook als een aso tekeer ging . Als wij in Ahoy zitten, en zo’n geit gaat voor alle kindjes staan…dan zou ik er ook wel wat van zeggen. Maar die moeder ging tekeer als een viswijf (met trostasje :sick: )
tja…typisch sbs6 programma 8)
heb het ook gezien,vond het echt weer een typisch geval van; zoek een baan.
wat u2 betreft mayo,ik heb ook niet mijn hele kamer vol bono posters hangen,maar als ik de kans kreeg met m op de foto te gaan…dan deed ik dat wel hoor hahahaha,ik kan om sommige liedjes van u2 echt janken,hahahaha,maar om nou als 20 jarige bij k3 te gaan zitten,en zo aso doen dat andere kindjes niks kunnen zien?? nee vond het echt te ver gaan,en zag je wat voor camera die meid bij zich had!!! :eh: moet je bij u2 eens proberen(mits je een perskaart hebt) :wall:
ik vond dat die moeders wel heel erg aso deden tegen die 20-jarige :silenced:
maarja aan de andere kant snap ik niet geheel wat 20 jarige op een k3 concert doen :silenced: :oops: (ok teksten die ze zingen zijn op opzich wel goed genoeg voor maar toch hahaha)
Tja, wij hebben hier ook met plaatsvervangende schaamte gekeken hoor. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ieder zijn eigen ding en als zij helemaal idolaat van K3 wil zijn, ach wie ben ik om daar iets van te zeggen.
Wel vind ik dat ze in het vervolg lekker een plaatsje achteraan of aan de zijkant moet zoeken, want recht voor de neuzen van kleine kinderen gaan staan dansen vind ik echt een ‘no go’ :naughty: .
Die mannelijke fan, daar kreeg ik persoonlijk een beetje de rillingen van.
En die moeder, tssssss, die had het over dat die oudere fans de aandacht bij de kinderen weghaaldenn en over dat ze in de picture wilden staan geloof ik. Met haar gedrag was ze voor mijn gevoel nog erger dan de fans over wie ze het had. Goed voorbeeld voor je kids.
Ik vond het wel een beetje sneu maar goed als die meiden ervan genieten, wie ben ik dan om er iets van te zeggen.
Vond die ouwe man daarin tegen wel weer eng.
Maar wat ik vooral erg vond was die moeder, die zo tekeer ging tegen die meiden terwijl haar eigen kind erbij stond. Dan geef je je kind een goed voorbeeld.
Ik vond het wel een beetje sneu maar goed als die meiden ervan genieten, wie ben ik dan om er iets van te zeggen.
Vond die ouwe man daarin tegen wel weer eng.
Maar wat ik vooral erg vond was die moeder, die zo tekeer ging tegen die meiden terwijl haar eigen kind erbij stond. Dan geef je je kind een goed voorbeeld.
Die oude man vond ik ook eng…
En zo te keer gaan idd waar je eigen kind bij is, nee, dan ben je geen haar beter. Lijkt me ook niet fijn om je moeder zo te zien trouwens.
Tuurlijk, voor die kleintjes gaan staan vind ik wel belachelijk, neem dan een plek aan de zijkant.
Ik vond het verder een net meisje,
Die moeder die haar zo aanviel DAT vind ik ERG! gedraag je denk ik dan, er staan zoveel kinderen omheen. Doe normaal!
En die man Tja…daar kreeg ik wel de rillingen bij, beetje zo’n stalker idee.
en wat de SPW betreft, Zij kan later wel als ze bv in de kinderopvang komt te werken alle liedjes mee dansen en zingen met de kids, vinden kids geweldig. ( spreek uit ervaring, nee ben GEEN K3 fan, maar zoonlief vind ze geweldig)
Ben een tijd lid geweest van de K3 vriendenclub en ja, heb nog steeds vrienden die ik daar van ken. Mijn huis staat niet vol met K3, dat gaat mij ook wat te ver, die tijd heb ik gehad, al heb ik nog wel wat spullentjes die door mijn huis zwerven.
K3 herinnert mij aan Sabke en daarom zal ik altijd een zwak voor ze houden. Hun muziek, zeker de cd Verliefd doet mij aan haar denken en ik weet uit eigen ervaring wat voor een lieve meiden het zijn.
Ik draai het alleen bijna nooit meer, en we kijken ook nauwlijks K3 op tv.
Het is gewoon iets wat in me zit :think: .
Ik heb geen universitaire opleiding, maar ben ook niet simpel.
En ik kan je wel vertellen er zitten echt asociale ouders bij hoor, heb ik ook gemerkt, zeker bij openlucht optredens. Dan ben jij er bijna 5 uur van te voren aan het wachten, en dan denken die ouders dat ze als ze 5 minuten van te voren komen wel even vooraan mogen staan omdat zij een kind mee hebben… :oops: Natuurlijk laat ik kinderen wel voor, daar niet van, maar ouders kunnen dat dan toch gewoon netjes vragen (als ik het niet zelf al door had en ze voor me liet staan)? En als een kind van 4 tegen het hek wordt aangedrukt (want dat doen veel van die lieve ouders ook, zodra ze K3 zien drukken ze zichzelf en hun kids naar voren daarbij niet nadenkent dat ze mensen/kinderen die vooraan staan zo plat drukken.) ziet het zowiezo niet veel… kan het beter op de nek van papa of mama zitten.
Maar goed de tijd dat ik naar openlucht optredens van ze ging is ook voorbij.
Ik ben als het ware een fan in ruste .
Ik denk trouwens nu ineens dat ik weet wie het is, die fan :shock: .
En ze heeft wel gelijk hoor… K3 is eigelijk helemaal niet voor jonge kinderen! Ja, toen het bij studio100 hoorde, toen werd het meer een kinder product.