Ik moest ook wel aan jou denken Marite en ook toen ik wilde reageren. Want ik vond het wel bijzonder dat je op die leeftijd nog zo kunt reageren en je kamer zo vol K3 kunt hebben hangen.
Maar voor mijn idee zit jij ietsje anders in elkaar wat dat betreft.
Iedereen heeft zijn hobby en die komen nu eenmaal niet altijd overeen met de belevingswereld van een ander maar geeft je dat dan het recht om te oordelen. Om iemand simpel te noemen omdat hij/zij van iets anders houdt dan dat jezelf doet.
Wees blij dat ze naar k3 gaat en niet in een bushokje hangjongere aan het spelen is. Ze durft te minste uit te komen voor zichzelf en haar dromen en dat is wat het bij veel volwassenen aan ontbreekt (over oordeel gesproken :oops: )
groetjes
marlies
:shock: Wat een “aardige” moeder zeg!
Dat is geeneens bij het optreden maar daarna. :wall:
Als je eigen kind maar voor staat…
Ik wou ook ff zeggen dat Charita alles behalve simpel is.
Dit is een manier van leven. En ik ken het.
Het voelt zo fijn hoor, ergens echt fan van zijn. En Karen, Kristel en Kathleen zijn ook gewoon hele leuke mensen!
Ik denk dat die ouders met kinderen op K3 wachten en de oudere fans op Karen, Kristel en Kathleen .
Maar ik wacht ze ook nooit op, niet als er nog 300 andere ouders staan, maar als ik weet dat het ergens rustig is, dan wel! Is erg leuk om ff met ze te praten. Je hebt toch een belangrijk deel samen beleeft al is het dan elk aan een andere kant (zij als idool van Sabke en ik als grote vriendin van haar).
Ook zo grappig, meestal die ouders die het hardst roepen dat oudere fans er niet bij horen enzo, rennen wel direct achter hen aan als K3 niet bij de ene ingang er uit gaat maar waarschijnlijk bij een andere… Duz…
Het houdt me weer lekker bezig op deze zonnige zondag!
Ik heb het gisteren ook gedeeltelijk zitten kijken, maar ik had geen plaatsvervangend schaamtegevoel hoor. Ze zei aan het einde dat ze zelf vond dat ze ook nog wat kinderlijk was en helemaal niet bezig was met uitgaan en jongens enzo. Ondanks dat dat niet doorsnee is voor een meisje van 20 is daar niks mis mee, denk ik dan. Geweldig dat je je zo goed kunt voelen van k3 toch?
Ik moet ook zeggen dat ik de teksten van sommige liedjes eerder voor een 20-jarige vindt dan voor een 4-jarige, maar dat is dan weer een ander punt.
Er zijn trouwens ook genoeg volwassenen die een hele zolder vol hebben staan met modeltreinen waar ze echt mee “spelen”. En wat te denken van groepen vol mensen die een weekend lang als ridder, jonkvrouw (of weet ik het wat) door het bos rennen als spel. Laat ieder gewoon doen waar hij of zij gelukkig van wordt.
die moeder buiten vond ik echt erg!! te erg gewoon.
ze stonden ook helemaal niet vooraan ofzo. gingen netjes achteraf wachten zodat de kinderen vooraan konden staan, mocht K3 nog naar buiten komen (wat je niet eens weet).
waren lekker aan het zingen en dan komt er zo’n ‘moeder’ langs.
sorry hoor daar kreeg ik de kriebels van.
en van die vader met dat kindje.
Nee, heb nu al helemaal geen ZIN meer om vooraan te gaan staan…
hoezo geen zin… je kindje wil maar wat graag maar omdat jij je zo nodig laat opnaaien door zo’n ‘moeder’ wil JIJ nu niet meer moeite doen voor je kindje… Daar kan ik nou chagrijnig van worden
zoooooooooooooooo klaar
net nog even terug gekeken… brrrrr. die vrouw… :shock:
Sorry hoor, maar ik vind het echt te sneu voor woorden!!
Dat je ze leuk vind, a la… maar OMG die kamer, en dat hysterische fan gedrag vind ik altijd sowiso vreselijk.
Ik ben vast een te-snel-oordelende b.i.t.c.h Maar kom op heeee
Ik zou het ook niet op prijs stellen als er zulke typetjes voor mn kind gingen staan.
@Linda_ wrote:
Sorry hoor, maar ik vind het echt te sneu voor woorden!!
Dat je ze leuk vind, a la… maar OMG die kamer, en dat hysterische fan gedrag vind ik altijd sowiso vreselijk.
Ik zou het ook niet op prijs stellen als er zulke typetjes voor mn kind gingen staan.
Zo denk ik ook hoor, kom op zeg… het zijn 3 volwassen dames die zich als prinsesjes/peuters verkleden en simpele teksten zingen. Leuk voor KINDEREN dus…
Tja, vind ik toch erg jammer en kort door de bocht zulke reacties…
@Affie wrote:
@Linda_ wrote:Sorry hoor, maar ik vind het echt te sneu voor woorden!!
Zo denk ik ook hoor, kom op zeg… het zijn 3 volwassen dames die zich als prinsesjes/peuters verkleden en simpele teksten zingen. Leuk voor KINDEREN dus…
Nouuuuu…
Niet alle teksten zijn echt kinderlijk meen ik me te herinneren…
Maar goed, als ZIJ dat toch leuk vind om daar fan van te zijn, K3 is is leuk voor jong en oud!
Ik Zelf vind ze nog wel leuk en kan helemaal de pan uit swingen op zo’n concert, mar ik houd rekening met die kleintjes, maar ik snap als je ergens wezenloos fan van bent, en die persoon of personen dolgraaaaag wil ontmoeten dat je dan soms wel eens wat over het hoofd ziet… 3 jarigen bijvoorbeeld :mrgreen: :mrgreen:
Ze moesten trouwens van de producenten gaan staan… zij wouden niet maar moesten aangezien ze een contract hadden getekend… …
@Affie wrote:
@Linda_ wrote:Sorry hoor, maar ik vind het echt te sneu voor woorden!!
de tekst van Heyah Mama wel eens gelezen…
@Rooike wrote:
@Affie wrote:
Nouuuuu…
Niet alle teksten zijn echt kinderlijk meen ik me te herinneren…
Kinderlijk of simpel vind ik 2 verschillende dingen
@JannieElmo wrote:
de tekst van Heyah Mama wel eens gelezen...
Perfecte voorbeeld van NIET kinderlijk WEL simpel :mrgreen:
Dit is het lied waar ik kippevel van krijg…
Als je regenboog verdwijnt
Als de zon plots niet meer voor je schijnt
Reik me je hand
Reik me je hand
Als de weg niet verder gaat
En als iemand jou voorgoed verlaat
Reik me je hand
Reik me je hand
REFREIN :
Ik sta je bij (ik sta je bij)
Want iemand waar je veel van houdt
Blijft steeds dichtbij (ik sta je bij)
Staat elke dag weer aan je zij
Wat er ook gebeurt
Ik sta je bij
Als de liefde vleugels heeft
En als vriendschap ergens verder leeft
Dan ben ik bij jou
Dan ben ik bij jou
En als jij je eenzaam voelt
Is dit lied speciaal voor jou bedoeld
Dan ben ik bij jou
Dan ben ik bij jou
REFREIN 2x
Want iemand waar je op vertrouwt
Blijft steeds dichtbij (ik sta je bij)
Blijft in gedachten steeds bij jou
Wat er ook gebeurt
Ik sta je bij
Wat er ook gebeurt
Ik sta je bij
En dat werd uitgebracht echt zeer kort na het overlijden van Sabke volgens studio100 had het niets met elkaar te maken maar ik vond het bijzonder, de grootste fan van K3 (op haar grafje staat zelfs dat ze nu in haar wonder mooie K3 wereldje is)… Ik kan nog altijd huilen als ik het hoor… En voor mij is dit echt een knuffeltje van boven geweest :**: .
@Marite wrote:
Ze moesten trouwens van de producenten gaan staan… zij wouden niet maar moesten aangezien ze een contract hadden getekend… …
8)
@Marite wrote:
@Marite wrote:Ze moesten trouwens van de producenten gaan staan… zij wouden niet maar moesten aangezien ze een contract hadden getekend… …
8)
Wie moesten gaan staan??
@Marite wrote:
@Marite wrote:Ze moesten trouwens van de producenten gaan staan… zij wouden niet maar moesten aangezien ze een contract hadden getekend… …
8)
Ik heb het ook net terug gekeken maar dat stuk is mij ontgaan, is dat echt gezegd?
Vond haar toch ook best wel simpel over komen. Maar als zij gelukkig wordt van K3 is dat alleen maar mooi, maar ik vond ook wel dat ze rekening met die kindjes konden houden. De kindjes die achter haar zaten die konden helemaal niets zien.
Marite… dat is natuurlijk prachtig, ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal gek bent op k3 omdat ze sabke zo blij maakte, en dat sommige van hun liedjes je enorm raken. Dat kan ook echt troost bieden!
En als ik met de kids de CD van k3 keihard zet sta ik er ook op te swingen, en zing de teksten feilloos mee.
Maar dat meisje in dit programma, is toch een heel ander verhaal, en ik kan me daar absoluut niet in verplaatsen, en vind het gewoon raar.
ZO en laat ik nu mijn verhaal eens doen.
Want jullie schijnen niet door te hebben dat de televisiewereld, een wereld is vol bedrog. Alles wat je ziet is nep.
Het heet een real life soap maar niks is wat het lijkt.
Er word je van tevoren gezegd dat je moet doen wat je altijd doet.
Ok, nou ik zou nooit in het gangpad gaan staan bijvoorbeeld.
Maar dan krijg je dingen door op de dag zelf als ze filmen. Je moet er natuurlijk uitzien als iemand de fan is van die persoon. Dat word je opgelegd.
Mijn kamer was toevallig al zo maar ik heb van andere mensen die hebben meegedaan gehoord dat ze hun hele kamer moesten behangen met spullen van die persoon terwijl ze dat normaal helemaal niet hadden.
Wat ze niet uitzenden is de discussie tussen mij en Ewout. Want ik heb hem duidelijk gezegd dat ik NIET wilde gaan staan omdat ik dan het uitzicht van de kinderen zou belemmeren en dat wil ik niet.
Maar wat ik ook probeerde ik MOEST en had niets te vertellen, je tekent immers en daarmee geef je al je rechten weg. Je moet gewoon doen wat ze zeggen.
Normaal gezien blijf ik de hele show zitten, niemand zal mij zien staan, ten eerste vind ik het genant want je ziet ook in de uitzending duidelijk dat het me niet zint.
En aan het einde van de show, wanneer alle kinderen naar voren worden geduwd door hun ouders, en de ouders de andere kleintjes vertrappen.
Ben IK altijd degene die de kindjes ertussenuit wurmt omdat ze anders gewoon worden vertrapt! Die ouders moet HUN kind naar voren hebben want alleen dat kind heeft recht op K3.
Ik vind het niet leuk dat jullie zo oordelen, want als jullie kind vertrapt zou worden vooraan bij een show, zou IK degene zijn die hem of haar ertussenuit plukt om te voorkomen dat ze gewond raken. En IK zou degene zijn die een kind op haar arm neemt zodat hij of zij het ook goed kan zien.
Maarja deze kant zie je niet op televisie, dat laten ze niet zien. Dus mensen geloof niet alles wat je ziet, niks is wat het lijkt, het is allemaal fake.
Ik heb die camera 8 uur! op mijn neus gehad, waarvan maar 25 minuten is uitgezonden. En ik heb absoluut niet kunnen doen wat ik normaal zou doen, maar dingen moeten doen die ik normaal gezien NOOIT zou doen.
Oja en ik ben absoluut niet verstandelijk gehandicapt hoor, enne ik doe er toch niemand kwaad mee?
Wat hebben jullie er nou voor last van dat ik K3 fan ben, helemaal niet.
Want zoals je net hebt kunnen lezen, sta ik normaal dus niet voor kindjes maar MOET het omdat je een contract tekent, en je moet dus doen wat ze willen.
Denk er even over na…
p.s. overigens lijkt het of we de hele show hebben gestaan, maar we hebben enkel bij dat nummer van kabouter plop gestaan.
( dit bericht heb ik ook al op een ander zwangerschapsforum gepost, zij vonden het ook eerst raar, nu gelukkig niet meer. Sta eens stil bij de gevoelens van een ander, je kwetst iemand die niks fout heeft gedaan hier heel erg mee. Iemand die tot vanalles gedwongen is om maar kijkcijfers te trekken)