AMSTERDAM - Eén van de drie leden van K3, Karen, Kristel of Kathleen, stapt vanmiddag op.
Dat melden diverse bronnen in België. Om 17.00 uur wordt tijdens een persconferentie bekend om welke K3-zangeres het gaat.
bron, telegraaf.nl
Juist de Telegraaf staat erom bekend de waarheid waar mogelijk ‘aan te passen’ om zo een heerlijk smeuig verhaal te kunnen plaatsen. :sick: :sick:
Tijdelijk, jij bent dat meisje van het programma??
Maar kon je er niet meer onderuit dan? Waarom heb je meegedaan?
Ik denk dat degene die moeder is er uit gaat stappen.
Zou ik wel een reden vinden namelijk! Moeder zijn haha.
Kathleen gaat stoppen
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/)/components/actueel/rtlboulevard/2009/03_maart/entertainment/articles/23032009_kathleen_k3.xml
Zo raar kwam je trouwens niet eens over op tv hoor… Er hebben misschien een paar 100 duizend mensen gekeken, waarvan er nu misschien 50 aan het miepen zijn en de overige 250.000 vinden er niets van.
Die moeder die zich zo vreselijk stond aan te stellen, die zou zich moeten schamen…
:-*
Vandaag moest ik toevallig denken aan die moeder, of die zich niet schaamt. Maar toen dacht ik echt niet, want iemand die in staat is zichzelf zo voor schut te zetten in het bijzijn van kinderen, die vindt dit normaal en denkt dat ze gelijk had!
:thumbup: Fijn dat je dag op school goed ging, ook ik zou oppassen met de telegraaf!
Die meiden die je belachelijk hebben gemaakt op school, die zijn niet wijs, hebben duidelijk niets te zoeken op zo’n opleiding!
Trouwens wel rot voor je (en Marite) dat er nu ook nog zulk nieuws komt over K3!
Fijn dat het goed op school ging…En meid…NIET MET DE TELEGRAAF IN CONTACT…Is echt hetzelfde pak en laken…
Ook de telegraaf heeft altijd een bepaalde ondertoon in de berichten…
Niet doen. Laat het gaan. Je hebt je hier en op andere fora verdedigd en misschien wel op meer plekken. Ik zou op je hyves en op je blog een stuk schrijven en het laten gaan…
Doe jezelf een plezier…
hoor idd net dat K3 uitelkaar gaat… helaas helaas
Telegraaf zou ik ook niet doen - heeft niets met journalistiek te maken wat mij betreft :roll:
is toch een andere haha.
Misschien is het wel een moeder van kok joh :mrgreen:
ennuh: bij shownieuws zeiden ze dat charita te emotioneel was om op dit nieuws te reageren :lol: :lol:
Fijn dat het goed ging op school en idd wat ze hier ook zeggen, ga niet in zee met de Telegraaf.
Ik zou helemaal nergens mee in zee gaan, waarom zou je?
Als je wil dat dit heel snel stil word moet je zelf ook heel stil zijn nu.
@Mutsie86 wrote:
ennuh: bij shownieuws zeiden ze dat charita te emotioneel was om op dit nieuws te reageren :lol: :lol:
Nou Charita, weet je dat ook weer… je bent te emotioneel

Charita
Ik heb (met moeite) dit topic helemaal doorgenomen.
Ik kan me goed voorstellen dat je zo enorm fan kan zijn van een band.
Charita is fan van K3 zoals ieder ander fan kan zijn van Frans Bauer of U2 of Marco Borsato of in mijn geval van de Kast tien jaar terug. (ben nu 26 jr)
Jammer dat ze je zo gebruikt hebben en een heel ander persoon van je hebben afgeschildert.
Ik ben blij voor je dat je op school niet gepest wordt.
Je hebt naderhand goed gehandeld, zeker door je op school ook kwetsbaar op te stellen in die zin van dat je je klasgenoten de kans gaf om te reageren, respect hoor.
Maar 1 ding…
Ga NIET met de Telegraaf in zee…
Ik zou sowieso nergens aan mee doen, want alle media verdraaien alles naar mijn idee. Je krijgt er zeker spijt van als je je verhaal in de Telegraaf laat zetten.
Telegraaf zit in de zelfde lijn als:story, prive en al die andere roddelbladen.
@marijke79 wrote:
hoor idd net dat K3 uitelkaar gaat… helaas helaas
Nee hoor, alleen Kathleen gaat eruit, de andere 2 gaan door

(ben trouwens geen fan van K3 8) )
Maar wél van Ernst en Bobbie :thumbup:
Na het bericht van Kathleen kan t me niks meer schelen wat ze over me schrijven…
Na al die jaren trouw fijn komt dit ineens vanuit het niets.
Dit geld niet alleen voor mij maar alle oudere fans zijn er ondersteboven van. Emotioneel, veel huilen enz.
Telegraaf heeft mij gebeld maar eigenlijk geeneens vragen gesteld, zij gaf mij t nieuws van Kathleen en verder heeft ze er eigenlijk nieteens wat over gevraagd. Ik heb NIET gehuild op dat moment, dat heb ik bewaard voor toen ik had opgehangen.
Er zijn filmpjes van het gedoe met Kathleen.
Een filmpje van haar verklaring
Een filmpje (van shownieuws waar ik ook in voorkom) waar ze iets tegen Karen zegt die de hele tijd huilt
En 1 waar ze een afscheidslied zingt voor Karen en Kristel die allebei moeten huilen.
Nou dan hou ik het ook echt niet droog hoor.
Anyway Shownieuws heeft mij zelf niet gebeld, Ewout wel, en ik vind t verder nu wel prima zo, heb nu even iets anders aan mn hoofd.
:-*
@stillewater wrote:
Ik zou helemaal nergens mee in zee gaan, waarom zou je?
Als je wil dat dit heel snel stil word moet je zelf zefl ook heel stil zijn nu.
helemaal mee eens… :thumbup: