Ja dezelfde dag nog na de opnames zei ik al: dit doe ik nooit meer!
En daar blijf ik bij, nooooit meer!
@faizaa wrote:
@Anneke wrote:@Angel & Luna wrote:en heb je daar nou nog geld voor gekregen of ben je gewoon goed voor l*l gezet door ze voor de kijkcijfers?
Jemig, wat een rukreactie zeg…
Nou… :thumbdown:
:think: hoezo?
zij heeft een contract moeten tekenen en heeft dingen moeten doen zoals ze zegt die ze normaal niet doet of zou doen
dus waarom een ruk reactie?
zij word nu bedreigd via internet en waarom? alleen omdat ze fan is
nee dat is super zeg…
Smartengeld??
Hoi,
Met verbazing heb ik het fokforum gelezen enkele reactie,s :shock:
Ik denk dat daar echt mensen zitten die de draad kwijt zijn :wall:
Ik kende het niet eens!
Wat betreft het fan zijn geloof ik best dat t.v je anders doet voorkomen dat dat je bent , wordt wel vaker gezegt.
maar ja daar is ze nu niet mee geholpen.
Ik hoop dat ze het allemaal snel vergeten zijn , en het niet al teveel nadelige gevolgen heeft :hug:
Ik had een collega die ik geloof 2 jaar geleden toen was ze 63 stondt te dansen op doe de hippie shake :mrgreen: en nee ze mankeert niets
leuk toch :thumbup:
gr melanie
Dus een fan van 20 van K3 why not :thumbup:
Dankje!!
En nee ik hoef geen geld, ook niet omdat ik ben lastig gevallen, dat vind ik onzin.
Had het goed kunnen gebruiken, dat wel haha :lol:
Het gaat mij niet om geld, het gaat mij om respect en de ander in de waarde laten.
Aangezien ik dit topic opende zal ik ook maar een reactie naar jou (charita) plaatsen.
Al denk ik dat als ik dit topci niet geopend had iemand anders het mischien wel gedaan had.
Ik moet zeggen dat ik het sneu voor je vind dat mensen op deze manier misbruik van jouw vertrouwen hebben gemaakt.
Tuurlijk had je mischien beter na kunnen denken, maar ik kan me ook voorstellen dat je je op dat moment niet gerealiseerd hebt waar je mee in zee was gegaan.
Ik kan me ook voorstellen dat je je behoorlijk tegen een muur gedrukt kunt voelen als je een contract getekend hebt en ineens van alles moet.
Ik vind het rot voor je dat ze op deze manier jou te kijk hebben gezet.
Jammer dat je op deze manier zo’n harde les hebt moeten leren.
Mensen maken fouten, doen dingen die achteraf stom blijken en dit was de jouwe.
Tegelijkertijd moet ik eerlijk zeggen dat ik nu ook iets van mijn eigen naiviteit merk, aangezien ik me nu pas besef hoe ze met je omgesprongen zijn.
Ik ben ervan uitgegaan dat je werkelijk zo was.
Zoals Fai al zegt, morgen je kin omhoog, borst vooruit en GAAN.
Weet je, je hebt zo’n reportage over je laten maken het is achteraf geen slimme zet gebleken.
Maar het is gebeurd, niet meer terug te draaien en je zult ermee moeten leven.
Door morgen gewoon naar school te gaan, ga je gelijk de confrontatie aan.
Zolang jij je thuis blijft geef je mensen op je school gesprekstof.
Wanneer je gewoon naar school gaat, zullen ze binnen een week uitgepraat zijn en hebben ze vervolgens hun lolletje gehad.
Mensen die lef hebben en je zien zullen morgen op je af stappen en er gewoon naar vragen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er nog steed weinig bij voor kan stellen.
Op je 20ste fan zijn van K3.
Maar ik besef me ook dat jij een heel ander leven leidt als ik.
Ik was op mijn 20ste getrouwd en voor het eerst moeder…niet dat het een het ander uitsluit, maar laten we het erop houden dat ik een heel ander leven heb.
Tegelijkertijd heeft iedereen dingen die een ander raar vind.
Mischien zou jij het leven wat ik nu heb juist weer helemaal raar vinden.
Zo zijn er meiden die op hun 22ste bewust 2 kindjes hebben en thuisblijfmoeer zijn, er zijn meiden die in hun string het huishouden doen, weer anderen kunnen aan hun eigen tieten zuigen en weer een ander huilt bij een merci-reclame.
:mrgreen:
Iig ik heb geoordeeld over de persoon die ik gisteren in het programma zag.
Ik kreeg er gisteren een naar gevoel bij de persoon die ik op tv zag, ik ben blij dat je van de gelegenheid gebruikt hebt gemaakt om ons jouw ware kant te vertellen.
Nogmaals jammer dat je deze les op deze manier hebt moeten leren.
Ik zou zeggen: zorg dat je er ook daadwerkelijk van leert.
Blijf niet te lang in je slachtofferrol hangen, al heb je alle recht om jezelf te verdedigen en alvast veel plezier bij je volgende bezoek aan K3.
@joseetje wrote:
Mischien zou jij het leven wat ik nu heb juist weer helemaal raar vinden.
Zo zijn er meiden die op hun 22ste bewust 2 kindjes hebben en thuisblijfmoeer zijn, er zijn meiden die in hun string het huishouden doen, weer anderen kunnen aan hun eigen tieten zuigen en weer een ander huilt bij een merci-reclame.
:mrgreen:
.
proest
de rest van je tekst Jose, is zoals altijd weer erg mooi gezegd en ben t ook met je eens…
Bedankt voor je reactie!
Op een ander forum zijn ze er nu over door aan het zagen en het aan het uitzuigen.
Ik heb daar ook gezegd dat ik gezegd heb wat gezegd moest worden en verder zoeken ze het maar uit. Enough is enough.
Ik hou er nu verder gewoon over op want wat gezegd moest worden is gezegd. Als er vragen zijn wil ik die uiteraard beantwoorden, daar doe ik niet moeilijk over, mits normaal gesteld natuurlijk.
Ik ga morgen naar school en zie het wel, en anders kan ik me daar net zo verdedigen als hier, al denk ik eerder dat ik gewoon negeer want ik ben het wel aardig zat nu. In ieder geval bedankt dat ik de kans kreeg het ware verhaal te doen!
Jose, ben het weer totaal met je eens…
Aan de ene kant vind ik het fijn dat je jezelf toch komt verdedigen.
Zoals je overkomt op tv heb ik echt een :eh: gevoel. Zoals jij je hier nu profileert is voor mij een totaal ander beeld.
:thumbup:
Maar ik vraag mij wel af of je nu gisteren heel internet hebt afgestruind naar topics over jou??? Heb je je overal verdedigd?
Wat ik overigens begrijp als het echt zo is zoals je het hier stelt…
Ik hoop dat je vandaag met opgeheven hoofd naar school gaat…Zonder staartjes, met sigaret 8) kickass girl…
Sterkte…
ik snap echt wel dat sbs6 dit allemaal erg heeft overdreven, maar sommige dingen blijf ik apart en raar vinden. Ook na het verhaal van de fan zelf. Ik heb net even de aflevering bekeken.
Ik vind het gewoon een heel raar gezicht. Zo’n volwassene tussen de kinderen. En de kinderen die er achter zitten zien zo niets :thumbdown:
En de hele kamer vol k3… ik zou er als jongen ook niet binnen stappen hoor, dan bekijk je je vriendin toch wel heel anders.
Ik vind de liedjes ook wel vrolijk en luister er op mijn werk ook wel naar, maar echt zo’n fan worden? nee dat vind ik persoonlijk toch echt iets voor peuters/kleuters.
En die moeder spoort niet. Om zo te gaan schreeuwen waar allemaal kinderen bij staan :thumbdown: :thumbdown: Ze kon het ook fatsoenlijk zeggen en niet daar staan schreeuwen als een viswijf. Want die moeder zie je nu raar door het beeld lopen :lol:
Maar ieder zijn eigen ding. Ik word gelukkig van mijn scrapzolder en zij van k3.
Bedreigingen vind ik veel te ver gaan. Ze doet niemand kwaad. Die mensen sporen ook niet als je een meisje bedreigt.
@faizaa wrote:
Hier in Ned wordt alles getolereerd, hoeren aan de ramen en mannen met panty’s aan op straat en dan komt er een 20 jarige k3 fan en de wereld staat op zn kop… jeetje…
:thumbup:
Toen ik het programma zag, dacht ik alleen maar: " :eh: Goh … tja… je zult maar echt fan zijn op die leeftijd van K3… Maar dan zou je helemaal niet uit je dak mogen gaan bij een concert?"…
Misschien moet er een volwassenen hoekje komen bij die concerten, dan staat er niemand voor kinderen en jullie kunnen helemaal uit je dak gaan. Of sbs nu wel of niet heeft overdreven… :think: …
Verder hoop ik idd dat je vandaag naar school bent. En dat je het gewoon over je heen laat komen. Ookal ben je wel zo zoals SBS het liet zien, dan ben jij nog altijd JIJ! En als JIJ zo bent, dan hoort de rest dat te respecteren en niet te veroordelen!
Toen ik op kamers ging was het eerste wat ik daar ophing een poster van K3 8) . Nu hangen er hier geen posters meer, maar heb laatst wel een K3 kussen in een 2ehands winkel gekocht :oops: .
Of ik hem ook ergens neer leg weet ik niet, maar ik moest 'm gewoon hebben, nu nog een Doornroosje-pet en ik ben klaar :oops: .
Charita, aan de ene kant spijt het me dat ik zei van dit forum.
Je zou je er eigelijk niet te druk om moeten maken. Maar snap dat je graag wil laten zien zoals je echt bent. Maar gelukkig weten je vrienden dat allang!
En over dat kinderen niets zien als er een 20 jarige fan voor ze zit… tja de mama’s en papa’s zitten er ook, mogen die dan ook de zaal niet meer in?
En echt het is zo gezellig om met een groep te gaan, lekker meebrullen met de liedjes en ondertussen lol hebben samen.
De K3 fan is een apart slag mensen, het leuke is dat ze elkaar respecteren hoe ze ook zijn (heb het nu dus over de oudere fans hè!).
En K3 heeft hele positieve dingen teweeg gebracht bij mij, ik ben vegetarisch geworden en ben fan van Jamiroquai geworden, hahaha.
Bij van die oudere, vrijgezelle mannen heb ik ook zo mijn bedenkingen maar tja, die korte rokjes, vrolijke liedjes en lief lachende meiden he .
Ach… als je maar gelukkig bent toch?
Je doet er verder niemand kwaad mee (en misschien moeten die aso ouders eens in de spiegel kijken).
Ik kan er over door blijven gaan, sorry :oops: .
Hoi,
Die ouders staan die dan niet tussen die kinderen, om hen naar voren te duwen :think:
En eigenlijk heeft ze net zoveel recht om daar te staan als wie dan ook, ze heeft toch ook voor een kaartje betaald :think:
Gr melanie
Ik heb maar een stukje gezien en dacht wat doen die grote mensen raar. Zo nog op zoek op het einde naar een glimp van K3
Ik heb het stukje van tijdelijk gelezen en dat we niet alles moeten geloven maar en dat geloof ik ook wel, weet ook wel een beetje hoe de media in elkaar zit.
Maar toch vond ik het raar overkomen en wij reageren nu eenmaal op wat we zein op tv en natuurlijk weten we nooit het hele verhaal maar ja als we met onze reakties nooit iemand mogen kwetsen - dat gaat niet lukken denk ik.
Maaruh misschien volgende keer als je ergens een vervelend gevoel bij krijgt halverwege - gewoon weglopen en denken hier doe ik niet langer aan mee. Of vantevoren iets beter nadenken al wat voor soort programme je denkt mee te gaan doen.
Hopelijk kan je snel lachen om dit avontuur.
Dat was ook het eerste wat wij zeiden…zij is fan,zij betaald net als ieder ander…en ik weet ook hoe televisie in elkaar zit dus heb er geen mening over gehad…
Mijn vriendin deed vaak mee met die spelletjes op tv…en dan vooral t liefst de show’s van Carlo boshard…daar moest je van te voren allemaal dingen ondertekenen…zoveel lettertjes…maar als je dan in een spel bijv een nieuwe wasmachine won…dan werd er van tevoren gezegd dat je moest zeggen dat je oude al 11 jaar oud was…dan kregen die mensen in het publiek een emmer met drek over zich heen…en eind van t liedje was dat je de wasmachine niet kreeg,maar een envelop met 100 euries…
Zo zie je maar hoe je bedonderd word…
Meis…kop op…dit is weer een les in jouw leven…zoals er nog velen zullen volgen…en ook deze zal jou alleen maar sterker maken…hoe moeilijk het op t moment ook even is…
blijf jij maar lekker fan…en doe je ding…waar jij zelf achter staat… :thumbup:
Ik heb nog lang niet alle pagina’s gelezen mbt dit onderwerp…
Maar wil toch even een reactie plaatsen.
Het zal mij jeuken of een 20 jarige fan is van een groep zoals K3.
Als diegene dat nou enorm leuk vind? Zich goed voelt door de liedjes die K3 maakt. Waarom zou zoiets niet mogen? Ik heb nou niet het idee dat dit meisje anderen tot last is. Dat kan je van bv. bepaalde voetbalfans niet zeggen…
Als dit meisje hier nou gelukkig van word, mooi toch.
Trouwens, ik vond die schreeuwerige moeder/madame, die de aandacht zo opeiste veel erger…
Ja en daar ben ik dus erg bang van geworden, er werd zelfs gesproken dat ze mn nabonsende karkas in de rivier zouden gooien
HUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH?? Wat is dit dieptriest zeg…wat is de tv toch leuk zeg,pffff
Hallo allemaal
Het is heel erg meegevallen vandaag, bij de pont heeft niemand wat gezegd.
Op school heb ik in mijn klas het verhaal verteld en de gelegenheid gegeven om vragen te stellen.
Daar hebben ze gebruik van gemaakt en niemand heeft me gepest en zal dat ook niet doen.
Er is er 1 die eerlijk zei da ze het raar vind maar het geen aanleiding vond om te pesten. Dat vond ze belachelijk.
Alleen mn oud klasgenoten riepen het door de aula en moesten hard lachen, zij waren ook de enige.
Ik word momenteel veel gebeld door Ewout omdat bijv shownieuws me wou hebben vandaag en 3FM en de Telegraaf.
Voor Shownieuws en 3FM heb ik bedankt, ik ga NIET meer op tv, hoe dan ook.
Ik werd bijna gedwongen maar nee, nu niet meer. Telegraaf doe ik wel, das schriftelijk en dat vind ik minder erg.
Vervolgens heeft 3FM mijn school gebeld! die vrouw wist niet wat zich overkwam.
Heb gezegd dat ik ze niet wilde spreken en Ewout direct ingelicht. Hij vond dat ook te ver gaan en zou erachteraan gaan.
ik snap eigenlijk niet waarom je nog contact met die ewout hebt, het is toch wel duidelijk dat hij niet te vertrouwen is? tenminste dat heb ik uit jou kant van het verhaal begrepen.
fijn dat je schooldag zo ontzettend meegevallen is :thumbup:
ik zou ook oppassen met de telegraaf, ook daar kunnen ze makkelijk je woorden verdraaien juist omdat het schriftelijk is.
Hé fijn dat het goed is gegaan op school!!!
En ik zou ook oppassen met de Telegraaf, is dat niet een roddelkrant :oops: ? Tjonge, je bent een hele beroemdheid, tss dat ze zelfs naar je school bellen .
:-*