20-jarige fan van K3.

@Anneke wrote:

@Angel & Luna wrote:
en heb je daar nou nog geld voor gekregen of ben je gewoon goed voor l*l gezet door ze voor de kijkcijfers?

Jemig, wat een rukreactie zeg…

Nou… :thumbdown:

Trek je er niets van aan, volgende week komt er een andere extreme fan op tv en zijn ze jou vergeten.

Ik zou de tv in ieder geval niet meer opzoeken. Je bent pas 20 en wat kinderlijk zoals je zelf zegt, dus hopelijk heb je er zelf wat van geleerd en anders je ouders.

Er zijn gekkere mensen op de wereld hoor.

Ps. als jij mijn dochter was zou ik nu zeggen dat je de pc een tijdje uit moest laten, niet de reacties lezen en ook niet reageren op wat ze over je zeggen. Des te eerder stopt het.

Dat zou super respectloos zijn, maar ja er zijn wel meer dingen waar ik me over verbaas!

Ik zou dit bij de politie melden, wat Jeanet al zei! Bedreigen van mensen is strafbaar! Zoek die geruststelling!

Nogmaals, wij zijn hier niet om jou te veroordelen, wij geven enkel onze mening over wat we hebben gezien en ik vind het SUPER :thumbup: dat jij je hier bent komen toelichten!

Mijn man zei na die uitzending: “dit is toch triest” ik vertel hem net over de reacties hier en hij kan alleen maar zijn hoofd schudden en zegt, is nou alleen voetbal nog normaal??? :lol: :lol:

Maar hij vind het ook goed van je dat je hier je verhaal komt doen!

@Affie wrote:

@tijdelijk wrote:
… Ik hoop alleen maar dat er bij het volgende optreden niet echt een stel staan om mij even in elkaar te rammen, waar wel mee word gedreigd.

Meid dat wenst ook hier niemand je toe! Dat vind ik echt zulke rare dingen?!

Ja en daar ben ik dus erg bang van geworden, er werd zelfs gesproken dat ze mn nabonsende karkas in de rivier zouden gooien.

Daar word ik gewoon naar en verdrietig van en dat is wat mij steekt, niet de reacties van mensen die het raar vinden. Het vervelende is dat je r niks aan kunt doen omdat je dus zelf hebt getekend voor het programma en men mag zeggen wat ze willen. En natuurlijk hebben ze allemaal schuilnamen en alle info verborgen.

Eerlijk gezegd durf ik morgen gewoon niet naar school, terwijl t misschien best meevalt hoor.

@tijdelijk wrote:

Ja en daar ben ik dus erg bang van geworden, er werd zelfs gesproken dat ze mn nabonsende karkas in de rivier zouden gooien.

Daar word ik gewoon naar en verdrietig van en dat is wat mij steekt, niet de reacties van mensen die het raar vinden.

Eerlijk gezegd durf ik morgen gewoon niet naar school, terwijl t misschien best meevalt hoor.

:shock: :o :silenced: :snooty:

My god wat een zieke reactie dan? WAAROM? Omdat je fan bent van K3…?

Ja ik zou ook aangifte doen!

@tijdelijk wrote:

@Affie wrote:
@tijdelijk wrote:
… Ik hoop alleen maar dat er bij het volgende optreden niet echt een stel staan om mij even in elkaar te rammen, waar wel mee word gedreigd.

Meid dat wenst ook hier niemand je toe! Dat vind ik echt zulke rare dingen?!

Daar word ik gewoon naar en verdrietig van en dat is wat mij steekt, niet de reacties van mensen die het raar vinden.

neem een lekker dagje vrij morgen, bel school en leg het uit zou ik zeggen! Je bent niet op je bekkie gevallen, di woe en do weer naar stage en vrijdag hoef je pas weer naar school toch? neem lekker dat dagje morgen! Meld de bedreigingen bij de politie, want dit zijn dingen die echt niet kunnen! Laat ze jouw hyves natrekken etc. Ze zijn jou straks idd wel weer vergeten!

Ja alleen omdat ik fan ben van K3, maar wat kun je met een aangifte tegen iemand die alleen een schuilnaam heeft en waar verder niks van bekend is?

Ik wil me echt niet voordoen als slachtoffer, Ewout Genemans heeft me ook al gezegd de slechte reacties niet te lezen. Dat hij het zelf ook altijd heeft als hij een nieuwe rol heeft aangenomen of iets presenteert enz.

Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Overigens moet ik van mn ouders morgen gewoon naar school.

ma di en woe heb ik school en do en vrij stage bij de kleutertjes.

@tijdelijk wrote:

Ja alleen omdat ik fan ben van K3, maar wat kun je met een aangifte tegen iemand die alleen een schuilnaam heeft en waar verder niks van bekend is?

Geloof me die achterhalen ze wel :wink: daarin moet je me maar vertrouwen! Neem contact op met ze en laat ze even bij je thuis komen, kunnen ze meelezen etc.

Ik denk ook dat ze niets doen als je aangifte doet, denk ook dat je niet bang hoeft te zijn van die bedreigingen, dat zijn denk ik pubers die dat doen.

Niet de reacties en bedreigingen lezen is makkelijker dan je denkt.

Gewoon je vinger op de uitknop van de pc drukken en je ziet er niets meer van :smiley:

Denk ook dat je morgen gewoon naar school moet gaan, ook dan is het des te eerder voorbij en jij laat je niet kennen.

Nee dat is wel zo, ik moet morgen ook een opdracht afmaken en ik heb een toets dus het is wel een belangrijke dag.

Stel dat ik erg gepest ga worden kan ik altijd nog besluiten dinsdag thuis te blijven en eerst contact op te nemen met de vertrouwens persoon.

Haar heb ik overigens al een email gestuurt en zij heeft zelf het programma ook gezien.

Dit heb ik expres gedaan zodat zij precies zou weten hoe het in elkaar steekt en ze me kan helpen.

Maargoed op de spw zou je iets meer begrip verwachten, dit is in juni opgenomen en dat was mijn vorige klas waar t over ging.

Mijn huidige klas is een stuk begripvoller en mijn beste schoolmaatje die beschermt mij ook wel.

@tijdelijk wrote:

Nee dat is wel zo, ik moet morgen ook een opdracht afmaken en ik heb een toets dus het is wel een belangrijke dag.

Stel dat ik erg gepest ga worden kan ik altijd nog besluiten dinsdag thuis te blijven en eerst contact op te nemen met de vertrouwens persoon.

Haar heb ik overigens al een email gestuurt en zij heeft zelf het programma ook gezien.

Dit heb ik expres gedaan zodat zij precies zou weten hoe het in elkaar steekt en ze me kan helpen.

Maargoed op de spw zou je iets meer begrip verwachten, dit is in juni opgenomen en dat was mijn vorige klas waar t over ging.

Mijn huidige klas is een stuk begripvoller en mijn beste schoolmaatje die beschermt mij ook wel.

Het is toch te belachelijk voor woorden dat je uberhaubt bescherming nodig hebt!!!

Neem morgen even je momentje in de klas! Spreek je klas toe en leg uit wat je hier ook hebt uitgelegd! Dat ze jou moeten kennen inmiddels!

Maar van de opleiding SPW is niet iedereen per definitie begripvol hoor, zoals ik al schreef is onze oudste van 19 ook SPW’er en die komt soms met verhalen thuis over mensen en situaties :shock: dat ik blij ben dat zij er zo doorheen rolt zeg maar!

Ja ik kijk even aan hoe het gaat, misschien zijn ze ook wel superenthousiast. Ze zijn in ieder geval wel volwassen genoeg om mij er gewoon naar te vragen en niet achteraf te kletsen.

Overigens is dit het topic waar ook de bedreigingen in voorkomen en waar alle gegevens in zijn verspreid enzo.

http://forum.fok.nl/topic/1269968/5/25

Ja maar goed fok forum daar zijn ze ook wel kei hard hoor…

dat is dus echt een forum waar je NIET moet lezen, wat dat betreft zijn wij heilige nonnetjes hier… :angel:

F*ck the world… man, steek je neus in de lucht en gewoon naar school gaan… niks van aantrekken… echt!

Hier in Ned wordt alles getolereerd, hoeren aan de ramen en mannen met panty’s aan op straat en dan komt er een 20 jarige k3 fan en de wereld staat op zn kop… jeetje…

nou ik heb er net even gelezen en ik zie niet veel verschil met de opmerkingen hier hoor, veel commentaar op die scheldende moeder (die overigens morgen ook gewoon weer haar kindjes naar school moet brengen 8) ) En ik lees complimenten over je zang. Dus niet eens zoveel heftige dingen!

@tijdelijk wrote:

Ja ik kijk even aan hoe het gaat, misschien zijn ze ook wel superenthousiast. Ze zijn in ieder geval wel volwassen genoeg om mij er gewoon naar te vragen en niet achteraf te kletsen.

Overigens is dit het topic waar ook de bedreigingen in voorkomen en waar alle gegevens in zijn verspreid enzo.

Meid dat is fok…Daar moet je helemaal niet lezen.

Daar komen mensen zonder leven die even lekker iemand de grond in willen boren. Denk toch echt niet dat ze ook daadwerkelijk gaan doen wat ze zeggen…

Ben het wel met Fai eens. Als je echt zo slim bent als je hier zegt en overkomt ga je morgen naar school. Schouders naar achteren, borst vooruit…

Vooral niet als een muurbloempje overkomen. Zoals ik kon zien had je je woordje wel klaar en dat moet je morgen en de rest van je tijd ook maa rhebben…

Maar een tip, ga aub je verhaal niet vertelen aan een story, prive of wat dan ook… :naughty: :naughty:

Dat zal je geloofwaardigheid niet helpen…

@Madre wrote:

@tijdelijk wrote:

Meid dat is fok…Daar moet je helemaal niet lezen.

Daar komen mensen zonder leven die even lekker iemand de grond in willen boren. Denk toch echt niet dat ze ook daadwerkelijk gaan doen wat ze zeggen…

Ben het wel met Fai eens. Als je echt zo slim bent als je hier zegt en overkomt ga je morgen naar school. Schouders naar achteren, borst vooruit…

Vooral niet als een muurbloempje overkomen. Zoals ik kon zien had je je woordje wel klaar en dat moet je morgen en de rest van je tijd ook maa rhebben…

Maar een tip, ga aub je verhaal niet vertelen aan een story, prive of wat dan ook… :naughty: :naughty:

Dat zal je geloofwaardigheid niet helpen…

eens…

het waait vanzelf wel over! echt!

Hoofd naar boven,… borst vooruit :wink:

fok is nog behoorlijk mild geweest voor haar doen…

echt, dat is het nadeel van deze tijd: je komt op tv en iedereen heeft een mening over je. vroeger hoorde je daar zelf niks over, tegenwoordig liggen al die meningen open en bloot op het net. (niet altijd negatief overigens, kijk naar een programma als ‘over mijn lijk’, waar kijkers de kans krijgen op inet te tonen hoeveel respect ze hebben voor de mensen die in die serie zitten, en om later hun medeleven te betuigen…).

Lees nou gewoon niet op dat soort sites. En denk voortaan tien keer na voor je met je hoofd op tv komt…

Ik probeer het, ik had eerst trouwens het verkeerde topic geplaatst, daar stond wat van mn zang inderdaad.

Ze vonden t blijkbaar nodig om meteen 3 topics te openen. Het is daar stil vanaf 16:50 dus ik begin weer wat hoop te krijgen.

mooi zo :thumbup: succes! ennuh, nadenken de volgende keer he!