Maar je was er toch zelf bij toen je dat contract tekende? :think: Je hangt nu de zielepoot uit, terwijl je toch zelf besloten hebt hieraan mee te werken? Dan kun je reacties als die van mij en andere kokkers verwachten. Dat is niet kwetsend bedoeld, dat heet een mening geven.
Kan je daar niet tegen of voelt het kwetsend? Vervelend maar misschien had je er dan iets beter over moeten nadenken voor je je inliet in de grote nare tvwereld
Mag ik zeggen dat ik dit een rare reactie vind?
Ik zou ook mijn verhaal vertellen na de opmerkingen die hier voorbij zijn gekomen!
Lieve meid, dat jij K3 fan bent, mag uiteraard van iedereen, dat ouders een stel beesten worden onder de noemer “in het belang van mijn kinderen” is ons ook allemaal duidelijk!
Maar je bent wel degelijk eigen baas over wat je doet en laat! Nu is mijn ervaring met studio 100 dat je stoelen aangewezen krijgt en dus geen vrije keuze hebt in waar je gaat zitten, dit ter verdediging van jou! Ik weet niet hoe dit zat hoor bij jullie.
Marite ook jou snap ik wel, ze hebben zeker mooie teksten, wij hebben een prachtig nummer van K3 onder onze geboorte powerpoint van Vera gezet!
Toch wil ik noemen dat als je je inlaat met media, dat je vtv kunt weten dat het ze niet om JOUW welzijn gaat maar enkel om de kijkcijfers!
Als jouw vader heeft getekend voor dat contract had ik me toch iets meer verdiept in waar ik mijn dochter aan zou blootstellen!
WIJ beschermen onze 19 jarige dochter (die ook SPW studeert) ook tegen dit soort dingen!
Van mij mogen jullie fan zijn van K3, als dat jullie gelukkig maakt niks mis mee, maar je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze plaatsvervangende schaamte hebben gevoeld en dat neerschrijven als je zelf al zegt dat het beeld niet de realiteit weergeeft!
Goed van je dat je je verhaal hier doet, dan kunnen we een ander beeld van je vormen, maar waar jij terecht zegt dat we jou (jullie) niet mogen veroordelen, moet je dat ook hier niet doen met de mensen die een andere mening hebben! Je hebt in mijn ogen zelf hieraan meegewerkt, wie zijn billen brand,…
Weet je Jell, ik denk van niet. Dat kind moet naar school op straat etc. En iedereen zal haar associeren met die maffe k3-fan…
En dat jij goedgelovig bent Charita, ik geloof dat best. Maar jouw ouders dan? Of je vriendinnen? Je familie? Niemand die er ook kritisch overnadacht toen je moest beslissen of je wel of niet zou mee doen??
En die man, die geilt op een van de K-drietjes…
Er werd nogal lacherig over gedaan maar ik vond het gewoon nasty…
Ik had negatieve reacties verwacht hoor, doe ik ook nie moeilijk over. Maar dat er nu ingebroken word op mijn hyves, mijn prive fotos worden gestolen, verspreid worden over internet, ik bedreigd word op internet en mijn berichten aan Karen openlijk worden verspreid over forums, sorry dat gaat me te ver. En dat heeft me gekwetst, ik durf nieteens meer over straat.
Nou ja zeg wat belachelijk wie doet nu zoiets? En wat hebben de andere hier nu toch aan?
Je kan hier zeker wel aangifte tegen doen, heb je al met de politie gebeld?
Jeetje dat vind ik ook echt te belachelijk voor woorden, ze hebben iedereen wel te respecteren! We hoeven het er niet mee eens te zijn, maar er zijn grenzen!
Nu schreef ik net wie zijn billen brand,.... maar in dit geval bedoel ik dat niet al is het een gevolg van je inlaten met de media!
Maar je was er toch zelf bij toen je dat contract tekende? :think: Je hangt nu de zielepoot uit, terwijl je toch zelf besloten hebt hieraan mee te werken? Dan kun je reacties als die van mij en andere kokkers verwachten. Dat is niet kwetsend bedoeld, dat heet een mening geven.
Kan je daar niet tegen of voelt het kwetsend? Vervelend maar misschien had je er dan iets beter over moeten nadenken voor je je inliet in de grote nare tvwereld
Mag ik zeggen dat ik dit een rare reactie vind?
Ik zou ook mijn verhaal vertellen na de opmerkingen die hier voorbij zijn gekomen!
Weet je Jell, ik denk van niet. Dat kind moet naar school op straat etc. En iedereen zal haar associeren met die maffe k3-fan…
En dat jij goedgelovig bent Charita, ik geloof dat best. Maar jouw ouders dan? Of je vriendinnen? Je familie? Niemand die er ook kritisch overnadacht toen je moest beslissen of je wel of niet zou mee doen??
En die man, die geilt op een van de K-drietjes…
Er werd nogal lacherig over gedaan maar ik vond het gewoon nasty…
Ja maar goed daar heeft ze toch zelf voor gekozen.
Maar je wist van tevoren toch al de insteek van het programma?
Namelijk: Ewout Genemans gaat in het nieuwe SBS-programma Fans op zoek naar de meest extreme fans van Bekende Nederlanders.
Nope dit bericht kwam namelijk pas NA dat mijn aflevering was opgenomen. Toen ik werd benadert was er nog helemaal niks bekend over het programma fans, de oproep kwam pas later.
Overigens loopt ik ook normaal nooit met 2 staartjes om even te reageren op de persoon hierboven, ben even de naam kwijt.
Men mag denken wat ze willen, geen enkel probleem. Zolang men mij maar niet belemmert in het fan zijn en het naar optredens gaan.
Ik ga maar 2x per jaar gemiddeld, laat mij die 2x per jaar nou even genieten. K ga heus niet voor je kinderen staan, ik werk zelf met kinderen dus ik gun die kids alles!
Ik weet precies hoe dat gaat, en die kinderen zijn dol op hun juf die lekker mee kan doen met K3 en weet hoe die ene show gaat.
Ik blijf op mn stoel zitten net als de rest, overigens als ik bij K3 een vader van 2 meter voor mn neus heb zie ik ook niks. Ook dat gebeurd want je kiest zelf niet waar je zit.
Wat mijn ouders betreft: ook zij hebben er geen kwaad in gezien omdat er echt duidelijk werd gezegd dat ze mij NIET belachelijk zouden maken. Tjah en mijn pa vind alles wel een beetje best eigenlijk.
Mijn vader zegt nu ook steeds: reageer er niet op en laat ze kletsen.
Overigens vinden zij het prima dat ik K3 fan ben, ze hebben liever dat dan dat ik ieder weekend lavenloos thuiskom.
Nee maar er was van tevoren wel aangegeven dat ik er echt als K3 fan moest uitzien.
Zoals ik al zei zijn er mensen geweest die geeneens spullen van hun idool hadden maar een hele kamer moesten behangen met die troep voor het programma.
Er zijn zelfs mensen geweest die even snel moesten tekenen en niet mochten lezen wat er int contract stond, er werd gezegd dat t contract was om hun veiigheid te waarborgen, wat dus een kletsverhaal is.
Overigens ben ik nog de rustigste fan uit de serie als ik mag geloven wat er gezegd word. Ben benieuwd hoe het de anderen kandidaten/slachtoffers zal vergaan.
Maar je wist van tevoren toch al de insteek van het programma?
Namelijk: Ewout Genemans gaat in het nieuwe SBS-programma Fans op zoek naar de meest extreme fans van Bekende Nederlanders.
Nope dit bericht kwam namelijk pas NA dat mijn aflevering was opgenomen. Toen ik werd benadert was er nog helemaal niks bekend over het programma fans, de oproep kwam pas later.
Ik weet niet wanneer ze jou dan benaderd hebben, maar ik las net op google dat er vorig jaar al een rel rondom het programma was… :?
:think: idd wel bijzonder wat een macht een klein kind heeft!
Wij hebben hier grote ramen in de woonkamer en een wandelroute er voor langs en wanneer ik met de kinderen heftig sta te dansen op K3 tijdens de wereld is mooi. Lacht iedereen vriendelijk en kijken vertederend, och wat schattig die mama danst met haar kindjes, wat mooi, maar als ik de kindjes er niet bij zou hebben vraag ik mij af of de mensen dan nog zo kijken hoor hahaha!
Een contract niet mogen lezen en moeten tekenen mag gewoon niet. Zijn dingen die je zelf met 20 jaar toch ook wel weet/snapt… :roll: Met “de zielepoot” uithangen bedoel ik dus ook dat je je nu opstelt als slachtoffer van het programma terwijl je dit m.i. zelf had kunnen voorkomen (en anders je ouders!) door wat minder naief te zijn.
Je hebt in ieder geval ongeveer het meest besproken topic op het moment :lol:
ik heb er toevallig een beetje verstand van (niet van k3 maar wel van tv en zo), en door dat contract te tekenen heb je zeer wslk toestemming gegeven dat zij er mee mogen doen wat ze willen (dus uitzenden, ook als je er niet al te voordelig uitkomt). Maar in zo’n cotnract staat nooit dat jij dingen tegen je zin moet doen. Een programmamaker wilt zijn/haar verhaal maken (wat vaak maar rakelings iets te maken heeft met het verhaal van de hoofdrolspeler…), dus die zal je vanalles vragen om te doen (das vrij standaard). Maar jij hoeft natuurlijk niets he…als jij niet vóór kleine kindjes wilt gaan staan, dan hoef je dat echt neit te doen…
dus een beetje van jezelf en een beetje van maggie…
Het is in ieder geval allemal gebeurd, en ik hoop dat duidelijk is dat ik normaal nooit zo rondloop en nooit voor kinderen zal gaan staan.
En ik denk dat nu ook wel duidelijk is dat ik geen laag IQ heb en al zeker niet gek ben.
Dat sommigen het hier raar vinden, dat is hun goed recht, dat mag.
Iedereen maakt fouten, dit was er 1 van mij. En daar heb ik alleen maar van geleerd. Ik hoop alleen maar dat er bij het volgende optreden niet echt een stel staan om mij even in elkaar te rammen, waar wel mee word gedreigd.