1e ronde voor 1e kindje??

Dan pas je wel bij de juni stoppers ja :slight_smile:

Gelukkig, kan ik weer lekker slapen :slight_smile:

Ik heb sinds ik de eisprong heb gehad een raar gevoel in mijn onderbuik, ook als ik nies of hoest lijkt er wel iets samen te krampen…mmmh wat zal het zijn?!

Eigenlijks stiekem hoop ik dat ik nog niet zwanger ben :wink: Aangezien we eind aug gaan trouwen…een maandje wachten zou wat dat betreft beter zijn ten opzichte van de jurk passen enzo :wink:

Maar ik verwacht ook niet dat het in 1x raak is…ik voel nu gewoon dingen omdat ik er teveel mee bezig ben :s Zit tussen mijn oren…

Hebben jullie dat ook dat je van alles voelt ?

Jep hier ook! Je let ook overal op, ziet van alles… zucht…

eind augustus trouwen, heerlijk. dan zijn alweer 3 jaar getrouwd.

Veel plezier! Enne, krijgen jullie ook zo’n gaaf digitaal opgemaakt album, net een prentenboek??

Haha ja ik begin steeds meer rare gevoeletjes in mijn buik te voelen…onzin natuurlijk haha maar ach ja ik geniet er maar van van het “nep” zwanger zijn :wink:

Wij krijgen idd zo’n mooi digitaal album. Wij hebben net zolang een goede fototgraaf gezocht die ook mooie digitale fotoboeken had. Bij die van ons kan je zelf 20 (zoiets) verschillende omslagen kiezen. Dus verschillende stofjes enzo…

Jonges ik ga werken!!!..bij een mannetje van 8,5 pond :shock:

bye bye

Meiden, HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPP :pray:

Ik ga vanochtend naar het toilet en heb bloedverlies!!!

Het is 6 dagen na mijn ei, dat is toch veel te vroeg om al ongi te worden… ik ben er nog helemaal niet op voorbereid om ongi te worden… Voel me echt niet zo leuk. :cry:

Kus, Gitje

@marjolein98 wrote:

Haha ja ik begin steeds meer rare gevoeletjes in mijn buik te voelen…onzin natuurlijk haha maar ach ja ik geniet er maar van van het “nep” zwanger zijn :wink:

Wij krijgen idd zo’n mooi digitaal album. Wij hebben net zolang een goede fototgraaf gezocht die ook mooie digitale fotoboeken had. Bij die van ons kan je zelf 20 (zoiets) verschillende omslagen kiezen. Dus verschillende stofjes enzo…

Jonges ik ga werken!!!..bij een mannetje van 8,5 pond :shock:

bye bye

Ja heb ik ook, veel mogelijkheden voor linnen (fotocovers) en kunstleer en echt leer :wink:

Gitje!! Misschien innesteling??? Rood bloed, of bruinig??

Bij een innesteling kan je roze bloed verliezen hoorde ik, geen helderrood…

Hier weer getempt vanochtend, nu met andere temp… 36,57… betekent dat ik mijn ei nog niet eens heb gehad! Zit dus straks op een cyclus van bijna 60… :frowning:

Ik weet het niet, het was in ieder geval heel erg verdund zeg maar. echt waterig rood. de keer daarna dat ik naar het toilet ging was het een beetje bruinig (licht) en nu is het geelig… snap er niks van…

Kus

ojee gitje, ik weet t ook niet, ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is…

Hey hallo allemaal,

Wij gaan ook voor onze eerste :**: !

In januari mijn laatste prikpil gehad en net voor het eerst weer ongesteld geworden. Spannend!

Groetjes,

Aukje

myrthe… spannend hoor!!! Klets gezellig mee zou ik zeggen! :smiley:

De bloeding is nu weer weg, heb wel een verschrikkelijk ongi gevoel en steken in mijn borsten en buik.

Heb echt alleen dat beetje van vanochtend verloren, daarna niets meer…

ZOU HET??? :pray: :pray: :pray: :pray:

Please duim mee voor me, ik hoop het zo, dan kan ik zaterdag op mijn verjaardag aan mijn allerbeste vriendinnetje vertellen dat ze “tante” wordt.

IK HOOP HET ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kus, Gitje

Ooo het heeft dus niet doorgezet??? Oooo gaaf! Vergeet niet bij de Juni stoppers te schrijven he hahhahaha.

Ik hoop het ook voor je!

Spannend, Gitje!

Ik duim mee!

Gitje, dat had ik dus ook vorige week!

Heb nog steeds dezelfde klachtjes als 3 weken geleden, alleen worden ze heviger (lichte misselijkheid, zweverig, krampjes in de buik). Ik ga woensdag opnieuw testen, wie weet dan wel positief en was mijn bloedverlies een innestelling in plaats van mn veronderstelde ongi van welgeteld 1 dag…

Spannend he! Weet je al wanneer jij weer gaat testen of wacht je het nog even af?

Dames, hier is vanochtend de ongi in alle hevigheid begonnen :cry:

Ben aan de ene kant wel blij, maar ik vind 23 dagen voor een cyclus wel een beetje kort, vraag me af of mijn ei uberhaubt wel de tijd heeft gehad om in te nestelen.

Ik zal mijn banner aanpassen naar 23 dagen…

Kus, Gitje

Mag ik nu eigenlijk nog wel meekletsen hier? Tis immers nu mijn 2e ronde…

Kus, gitje

gewoon blijven kletsen toch?? Blijven we mekaar zien hahahaha.

Gitje, gewoon blijven schrijven hoor (doe ik ook).

Ik moet er ook vanuit gaan dat dit mn 2e ronde is, maar voor alle zekerheid test ik morgen nog een keertje.

Ik blijf namelijk klachten houden (sterker nog, ze nemen toe in hevigheid) die wel erg lijken om zwangerschapskwaaltjes en ik zou werkelijk niet weten waar ze anders door zouden kunnen komen. Misschien ontpillen, maar dan zouden de klachten toch moeten afnemen in plaats van toenemen…toch?

Blijkt dat sommige meiden maanden laste hebben van ontpillen…

Maar daar gaan we niet vanuit! gewoon testen morgen :slight_smile: Ben benieuwd! Hoe laat test je??

Vanmiddag dus getest…weer negatief dus ik moet er nu toch echt maar vanuit gaan dat er niets is in mn buik.

Morgen mag ik mn plasje weer droppen bij de ha-assistent voor onderzoek, weer/nog steeds blaasontsteking of misschien is het doorgeslagen naar mn nierbekken…I don’t know…weet alleen dat mn klachten elke dag toenemen en die zijn niet te rijmen met een blaasontsteking voor zover ik mag afgaan op medische pagina’s op google. Pijn in de rug, misselijkheid, draaierig, jullie weten het zo onderhand wel, klaag er dagelijks over hier op 't forum :mrgreen:

Ben benieuwd morgenmiddag, wat er uit het onderzoek komt.

En ondertussen hebben we bijna de eerste week van de tweede ronde achter de rug, dus volgende week kunnen we weer aan het gerichte knutselen :wink: en wie weet luklt het dan wel! :mrgreen: :pray: