1e ronde voor 1e kindje??

Wie zitten er deze maand in de eerste ronde voor het eerste kindje??

Ben heel benieuwd wie dat zijn en lijkt me leuk om te kletsen. Ik zit ook bij de Juni stoppers 2008 en het topic ‘Wie gaat er ook voor een 1e kindje’.

Hoi Vliegje,

Zit ook nog in mn 1e rondje voor onze eerste beeb.

Op 25 mei gestopt en nu in afwachting van mn ei en NOD, waarvan ik geen idee heb wanneer ze zijn. Zit dus bij de mei-stoppers, nog net :mrgreen:



Groetjes,

Mariska

O leuk :slight_smile: vind het namelijk leuk om met mensen die rond dezelfde tijd gestopt zijn en voor hun 1e kindje gaan, ook te kletsen :slight_smile:

Erg he…ben ook overal op het forum actief, hihi. We zijn er ook zo mee bezig, om zwanger te worden! Van stress is hier nog geen sprake, het is nog allemaal lekker relaxed. Zat zelf al te twijfelen of ik niet bij de juni-stoppers hoor, maar toch maar bij de mei-stoppers aangemeld.

Wij ook! Mijn man heeft al wat dingetjes gekocht haha. Maar eerst eens afwachten hoe mijn cyclus is, of ik wel een eitje krijg etc etc. Nog veel onzekerheden.

Hoi Hoi!!!



Ook hier 1e ronde 1e kindje!!! :smiley:

Ben nu ongi en mijn NOD ligt op mijn verjaardag (5 juli).

Als mijn cyclus in ieder geval net zo regelmatig is als voor dat

ik met de pil begon… het zou wel leuk zijn natuurlijk, op mijn

verjaardag pos testen, maar dat is wel heeeeeeeeel erg veel gevraagd natuurlijk!!! :roll:

Echt leuk een topic allemaal 1e ronde 1e kindje, dan kunnen we echt verhalen vergelijken… het is toch allemaal heel spannend en nieuw voor ons!!! :dance:



Kus, Gitje

he vliegje… ik ken je al van de andere topic (juni stoppers), maar leuk dat ik je hier ook zie…

dit is dus ook mijn eerste ronden voor een eerste kindje :smiley:

Gitje, wij hebben de goede hoop het op Matthijs’ verjaardag te kunnen vertellen…op 15 augustus. Wel nog vroeg dan, voor 12 weken maar ik zou het wel een leuk moment vinden. Dan hoort iedereen het tegelijk.



Maar laat ik niet vooruit lopen…eerst maar zwanger worden :mrgreen:

Hee nog meer!! CVS, gezellig je ook te zien hier :slight_smile: Inderdaad om mekaar zo te steunen, in onzekere tijden ed :slight_smile:

Wij hebben onze aankondiging voor familie al klaar hahahaha! nu eerst nog zwanger worden :slight_smile:

Hier ook eerste ronde eerste kindje. CVS en Vliegje ken ik natuurlijk al van de juni stoppers, maar het lijkt me leuk om hier ook mee te doen! Die eerste NOD gaat voor ons allemaal toch wel superspannend zijn, dus kunnen we lekker met elkaar meeleven!



Ik heb ook al ideetjes voor een aankondiging :oops: . De kans is zo klein om in een keer zwanger te raken, maar toch… Ik hoop het voor ons allemaal!



Liefs,

Momemiek

Hoi!!! dames!! ik heb 19 mei mijn spiraal laten verwijderen dus dit wordt ook mijn 1e maand ( ook 1e zwangerschap ) Dus we zijn zooo benieuwd… ik ben er ook erg vaak mee bezig!!! Aankomend weekend zou mijn 1e menstruatie zijn… dus even afwachten maar… doen jullie ook meteen een zwangerschapstest dan, of wachten jullie het rustig af??? Ik heb ook vernomen dat je zwagerschapstesten heb die je 6 dagen van te voren kan proberen… hebben jullie die ook???

Hoi!



Het blijft een beetje rustig bij “30+ en voor de eerste”, dus ook hier even een bericht.

Wij zitten ook in de eerste ronde en ik verwacht maandag mijn NOD te hebben. Eisprong gevoeld, dus het is spannend!!

Ik voel niks bijzonders, alleen wat eisprong-achtige steekjes af en toe.

Het zou wat zijn hè… in één keer raak.

Mijn vriend is ervan overtuigd ha ha. Alleen ik iets minder… :roll:



Groetjes Garfield

Ben dan niet de eerste ronde (de 12de al…), wel voor de eerste…



Dames, toitoitoi!!! :smiley:

Hoi Garfield en Bon! Welkom :slight_smile:



testen…ehmm… ik heb nog geen idee. Mijn cyclus is heel onregelmatig dus zou niet eens weten wanneer te testen. Als ik mijn ei voel, wil ik 2 weken daarna testen. En volgens mij testen de sensicare testen voor je nod?? Weet het niet zeker!

Hoi!



Nou, ik ben volgende week woensdag vrij en mijn NOD is maandag.

Dus mochten de :evil: er nog niet zijn, dan wordt het hier woensdag een testje wagen…



Groetjes Garfield

hoi!! nou heb vanochtend zo;n sensi test gedaan, maar die was overduidelijk negatief!!! wel erg jammer hoor, maar goed… t was pas de 1e keer en moet toch maar en beetje geduld hebben! ( wel erg moeilijkhoor haha!! )

x

hey vliegje !!



wanneer heb jij je NOD dan??



gr Bon

Mijn NOD zou pas in juli zijn, mits mijn cyclus regelmatig is. We zijn net begonnen aan ronde 1. Als het meezit, hoop ik volgend weekend op mijn ei. Maar ik weet dus niet hoe mijn cyclus is, dus ff afwachten.

hallo iedereen



ben weer terug van texel, morgen zal ik even bijlezen… :smiley:

Welkom terug!!! :smiley:



Was het leuk?



Kus, Gitje