1e ronde voor 1e kindje??

iedereen die nieuw is: welkom :D:D



Het was op texel super, heb erg leuke dingen gedaan, zoals op de boot kijken naar zeehonden, ecomare, juttersmuseum, vuurtoren, winkelen, uiteten bij de pizzaria, racen over texel… whaha en naar de tropische vogeltuin. Was erg geslaagd! :smiley:



@ bon, spannend, dit weekend je nod… zal voor je duimen.



@ garfield, ook voor jou wordt maandag een spannende dag, ook voor jou zal ik duimen.

dankje CVS :smiley: heel spannend allemaal hoor !!

Wow, wanneer ga je nogmaals testen Bon???

Nou Vliegje, ik zoou het liefst nu testen, maar ik wacht tot zondag om te kijken of me :twisted: niet komt… en als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik testen, maar het kost heeeeeeeel veel moeite hoor… hahahaah

Ik ben afgelopen 6 juni gestopt met de prikpil :slight_smile:



Heel spannen hoor :smiley:

Succes zondag Bon!!



Norma, welkom enne, we lopen allemaal een beetje gelijk ongeveer. Dus kunnen we mekaar steunen :slight_smile:

't Wordt zo al een hele club ladies! Gezellig!

Hiero nog geen nieuws, behalve wat vage buikklachten maar niets wat echt lijkt op zwangerschapsverschijnselen volgens mij dus ik wacht maar rustig af.

Thanks Vliegje!!! :lol:



Nou he 111 aardige ploeg damens al… wel leuk hoor T is maar goed dat we elkaar niet horen, anders zou t echt als een kippenhok klinken hahaahah

@Vliegje



Even een vraagje. Onder je berichtje staat dat je 2 juni gestopt bent met de pil maar je hebt al wel zo’n uitreken ding voor je cyclus?? Ik bedoel ben je dan al ongi geweest na 2 juni of heb je dat ding in laten gaan op 2 juni ?

Hoi meiden,



Wij zitten ook in onze eerste ronde voor de eerste, dus ik sluit me graag bij jullie aan.

Ik was nog wel van plan om me niet gek te laten maken maar nu mijn nod nadert (ik denk maandag) begint het toch wel heel erg spannend te worden.



Groeten,

Sproetje

Ha meiden, een gezellig kippenhok inderdaad!!!



Hier is het ook niet te geloven, ik ben van mijzelf al niet de meest

geduldige persoonlijkheid, maar het begint nu wel serieuze vormen aan te nemen… :roll: In 1 keer raak is natuurlijk te mooi om waar te zijn, maar het zou wel prachtig zijn, dan kan ik op mijn verjaardag testen en ben ik rond mijn trouwdag uitgerekend!!! :o



Ondertussen zie je natuurlijk ineens overal kinderwagens en dikke buiken!!! Ik weet niet hoe het met jullie zit, ik voel me altijd echt een idioot, als ik al bedenk welke kleuren de babykamer moeten worden…

Terwijl ik dondersgoed weet dat het niet vanzelf gaat en dat het makkelijk een jaar kan duren voordat het lukt. Of nog erger, dat het helemaal niet lukt…



Een heel verhaal, maar ik vroeg me af of jullie ook wel eens gek worden van jezelf… :think: :roll:



Kus, Gitje

Hoi Gitje,



Nu mijn nod zo dichtbij begint te komen, zit ik een beetje met hetzelfde. Hoe ga ik het mijn vriend vertellen volgende week etc. ha ha.

Echt te erg. Ik probeer me nog een beetje rustig te houden, het kan inderdaad nog een hele poos gaan duren.

Ik voel verder ook niks bijzonders, dus probeer er niet te veel op te hopen.



Groeten,

Sproetje

Tja sproetje, de duimen zullen hier draaien voor je hoor!!!

Ik heb 3 vriendinnen die allemaal binnen 5 maanden zwanger waren, dus dan denk je, dat kan ik ook, maar aan de andere kant heb ik dan zoiets van… dan is de kans dat het bij mij langer duurt wel groter, maar dat slaat allemaal nergens op natuurlijk!!! :?



Ik hoop echt dat het de eerste ronde gelijk raak is voor je!!! :dance:

Heb jij trouwens je eisprong gevoeld??



Kus, Gitje

Ja, ik heb mijn eisprong de afgelopen keren steeds gevoeld.

We hebben het al drie maanden veilig gedaan om mijn cyclus een beetje te ontdekken. Die is tot nu toe vrij regelmatig en ik heb op de dag van mijn eisprong echt flinke steken.

We hebben onze kans deze maand in ieder geval goed benut :lol:

Nu maar afwachten…

Hey Gitje!

ohhm ik heb precies hetzelfde hoor… overal zie je zwangere vrouwen, en kinderwagens,… en in de winkels betrap ik me erop dat ik toch heel snel kijk bij de babykleertje… terwijl ik weet dat het inderdaad nog maaaaaanden kan duren en wellicht wel helemaal niet… maar als het zo’n grote wens van je is, kan je die gevoelens ook echt niet onderdrukken… ( ik niet iig haha :lol:

Hey meiden



Nou ja ga ook voor de eerste maar dan van ons samen mijn partner heeft al twee kinderen.



Zelf is mijn lichaam nu ff van slag, opgeblaze buik en had vanmiddag ff bloed (heel wijnig) net ff ob test gedaan, en was vrij donker en veel minder als vanmiddag toen ik de ob test deed, maar goed zonet ff een eetkickje gehad en nu als straf ben ik misselijk…zucht…

Hey Fluffymaartje, leuk dat jullie samen een kindje willen… het is toch anders als het echt een maaksel van jullie samen is… Dus voor jou schiet het ook al op… spannend tijd hoor…



Gr Bon

thx bon



Net weer ff ob test gedaan veel minder als na het eten ti’s donker en een beetje slijmerig, en eerder deze dag was het nog wat rood en veel meer (beetje liche rode kleur) had al voor de grap vandaag een test gedaan (ja sorry kon het niet late :stuck_out_tongue: maar toch dacht ik een zeeeeeeer lichte streepje te zien, maar ja kan ook mijn verbeelding zijn.

die testen zijn verslavend he??? niet normaal en zeker sinds ik hier op t forum zit denk ik hmm zal ik hem al doen of toch naar maar even een dagje wachten!! haha ik heb er nog 2 in huis… maar ga het zo lang mogelijk proberen uit te stellen… of totdat me menstruatie komt… :cry:

op zo’n forum steek je elkaar ook helemaal aan he? En je leeft met iedereen mee… en t is fijn om er met anderen over te praten, want bij mij weet vor de rest niemand dat we bezig zijn en dat kost voor mij zoveel moeite hahah

Heb nog een digitale test liggen, weet niet of ik hem het weekent mee moet nemen naar mijn moeder…maar ja was heel ff lichtelijk ongi (die lichte rode kleur maar niet veel) en nu donker en heel wijnig maar ja ben nog maar een groentje in dat soort dingen en heb er geen verstand van, ben wel wat beroert (kan ook komen dat ik net ff twee loepiaas weg heb gewerkt