1e ronde voor 1e kindje??

@111 wrote:

Vanmiddag dus getest…weer negatief dus ik moet er nu toch echt maar vanuit gaan dat er niets is in mn buik.

Morgen mag ik mn plasje weer droppen bij de ha-assistent voor onderzoek, weer/nog steeds blaasontsteking of misschien is het doorgeslagen naar mn nierbekken…I don’t know…weet alleen dat mn klachten elke dag toenemen en die zijn niet te rijmen met een blaasontsteking voor zover ik mag afgaan op medische pagina’s op google. Pijn in de rug, misselijkheid, draaierig, jullie weten het zo onderhand wel, klaag er dagelijks over hier op 't forum :mrgreen:

Ben benieuwd morgenmiddag, wat er uit het onderzoek komt.

En ondertussen hebben we bijna de eerste week van de tweede ronde achter de rug, dus volgende week kunnen we weer aan het gerichte knutselen :wink: en wie weet luklt het dan wel! :mrgreen: :pray:

Erg vervelend en frustrerend, al die onzekerheid!

Ik ben nog steeds ongi, maar kijk uit naar de dag dat het stop, gna, gna!

Balen 111! Maar snap je klachten dan niet goed icm een negatieve test… misschien kan je de arts je morgen meer duidelijkheid geven!

Heb trouwens last van opvliegers!! Ben volgens mij gewoon flink aan het ontpillen…

Ik hoop het maar Vliegje! Enne, die opvliegers ken ik, heb ik ook last wel last van maar dacht dat het meer met mn leeftijd te maken had :mrgreen: …geintje, ben 32 dus zou eigenlijk niet kunnen, maar ja…je begrijpt wel dat ik overal nu aan twijfel, hihi!