dat zou inderdaad kunnen vliegje!!
Maar het kan ook zo zijn (heb ik weer in een ander topic gelezen) dat die ovulatietest gevoeliger is helemaal in het begin. Maar ik denk toch dat ik gisteren mijn ei heb gehad. Klopt ook veel beter met mijn cyclus…
Trouwens, ik ben eigenlijk al blij dat ik uberhaubt een ei heb gehad, gezien het mijn 1 cyclus is na mijn onttrekkingsbloeding. :thumbup:
Kus, Gitje
Ja inderdaad! jij denkt dus ook gister…? Ik dus ook… ik heb ook wat andere afscheiding. Niet veel en niet slijmerig (sorry hoor…) maar wel heel helder en iets meer…
Dat zou inderdaad kloppen, anders zijn onze cyclussen wel heel erg kort, en dat in de 1e ronde…
Dus ik denk dat ik volgend weekend ga testen. Probeer het nog ff uit te houden
gitje ik weet nu ik het lees wel zeker dat je gisteren je ei gehad hebt…
want anders klopt het helemaal niet
Nou, totaal onverwacht is vanmiddag mn ongi op gang gekomen…en 's ochtends had ik mn ochtendplasje nog afgegeven bij de ha voor een zwtest. Die was dan dus ook negatief :mrgreen:
Wij gaan dus door naar ronde 2, eerstkomende NOD zou 26 juli moeten zijn (cyclus van 31 dagen). Fijn om te weten dat alles werkt zoals het zou moeten, maar natuurlijk wel jammer dat het niet meteen raak is.
Ga nu lekker chagerijnen op de bank, heb alle klachten van ongi-zijn maar dan erger dan normaal en ik wil me er even lekker zielig mee voelen, hihi.
leuke film, chocola en dan moet het helemaal lukken!!
Die chocola kan me gestolen worden, daar heb ik dus echt helemaal niets mee maar 'n lekkere Irish Coffee gaat er wel in. Helemaal nu ik toch niet zwanger ben en het dus weer even mag :mrgreen: En dan lekker onder de warme dekens, met hond en poes op mn buik :mrgreen: :inlove:
@Maris wrote:
gitje ik weet nu ik het lees wel zeker dat je gisteren je ei gehad hebt…
Maar het zou toch wel kunnen? Onze cyclussen lopen ongeveer gelijk en ik dacht ook vorige week mijn ei te hebben gehad. Dan zouden wij een cyclus hebben van ongeveer 26 dagen. Kan eventueel wel toch?
Maar goed, misschien dat ik hem dus ook gister heb gehad… en dan zitten we op 32 dagen geloof ik… dus op zich wel meer kloppend…
111, jammer joh! Ik las je verhaaltje bij de meistoppers. was zo nieuwsgierig naar jou en Ellen.
Maar tis pas ronde 1, inderdaad fijn dat alles wel goed werkt
Succes de volgende ronde!
Hihi, ik lees ook stiekum mee bij de juni stoppers hoor. Ben er nog steeds niet uit of ik nu bij de mei- of junistoppers hoor namelijk. Maar ik voel me prima thuis in het mei topic, dus ben er eigenlijk blijven hangen en heb juni maar voor lief gelaten.
Zag je berichtje ja, leuk dat je zo meeleeft met Ellen en mij!
111 jammer joh!!!
Hoop dat het snel weer over is en je aan een nieuwe ronde kan beginnen!!
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof er een waterballonnetje in mijn buik zit… heel gek, net als vorige week… ik kan er geen pijl meer op trekken :lol:
Kus, Gitje
Ik had gisteravond lichte steekjes in mijn buik, even maar… ook ik snap er niks meer van! Als ik naar mijn temp kijk wordt ik helemaal nog niet ongesteld binnekort… die zakt weer!
@vliegje wrote:
@Maris wrote:gitje ik weet nu ik het lees wel zeker dat je gisteren je ei gehad hebt…
Maar het zou toch wel kunnen? Onze cyclussen lopen ongeveer gelijk en ik dacht ook vorige week mijn ei te hebben gehad. Dan zouden wij een cyclus hebben van ongeveer 26 dagen. Kan eventueel wel toch?
Maar goed, misschien dat ik hem dus ook gister heb gehad… en dan zitten we op 32 dagen geloof ik… dus op zich wel meer kloppend…
Ja, maar het lijkt mij sterk dat je 2 keer per maand op totaal verschillende data een eisprong hebt.
Ik ga er vanuit dat de ovulatietest die positief was, de eisprong heeft aangegeven.
@vliegje wrote:
Ik had gisteravond lichte steekjes in mijn buik, even maar… ook ik snap er niks meer van! Als ik naar mijn temp kijk wordt ik helemaal nog niet ongesteld binnekort… die zakt weer!
ook dit zou je ei kunnen zijn. Meestal zakt je temp bij een ei en gaat daarna weer iets omhoog. Het moet wel een graad of 0.30 schelen met de dag er voor.
Volgens mij maak je jezelf helemaal gek, meid?
Moet je niet doen, wacht gewoon rustig af wat er gebeurt, gebeurt er heel lang niets; doe een zwtest, wordt je ongi, ga dan na wanneer je je ei gehad kunt hebben… :hug:
blijf intussen lekker doorklussen, dat kan je nooit genoeg doen
Thanks Ik doe mijn best
En ik heb OF vorige week mijn ei gehad OF van de week. Niet en en zeg maar, maar of of.
ja of of…
Zou makkelijk zijn als je een hele maand je ei hebt :lol:
whahahaha inderdaad!
Zo meiden, terug van vakantie en bijgelezen (het waren hier iets minder pagina’s dan bij de juni-stoppers )!
Spannend, allemaal!
Ik voel ook vanalles in mijn buik, ben veel moe, lage rugpijn en gespannen boobs… het zou wel makkelijk zijn als je een knopje om kon draaien om eventjes niet meer aan een eventuele zwangerschap te denken tot aan bijv. de NOD…
Ik heb trouwens al anderhalve week het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zo’n wollig gevoel in mijn buik. Misschien herkenbaar?
Nou jah, ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Maar dat is wel moeilijk! Gelukkig ben ik druk bezig mijn thesis af te ronden en moet ik op zoek naar een baan!
Hou je taai, ladies!
Liefs,
Dominique
Hey Dominique,
Heb je 't lekker gehad?
Zag dat je nog 3 dagen tot je NOD moet…spannend!
Ik ga zelf woensdag weer testen, ondanks dat ik afgelopen woensdag ongi ben geworden. Ik vraag me af (en mijn schoonzus ook) of het inderdaad wel een ongi was en geen innesteling… Normaal ben ik minstens 4 dagen hevig aan 't bloeden, nu was het donderdagochtend al over en heb ik meer oud bloed/bruin gehad dan helder rood. Ook heb ik nog steeds vage klachten, zoals steken in mn zij, krampjes in mn onderbuik (in het midden), erg moe, “zweverig”/draaierig en de misselijheid neemt toe, hoewel ik nog niet aandrang heb om te spugen.
Heb even met mn schoonzus teruggerekend en het is best waarschijnlijk dat ik gewoon net een week te vroeg heb getest. Vandaar dus dat ik woensdag maar weer ga proberen, dan is het 5,5 week na de eerste dag van mn laatste ongi.
Hallo,
Ok wij zijn deze maand bezig met de 1e ronde :**: voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Ben er de hele dag mee bezig :s
Ik heb ook het gevoel dat ik allemaal dingetjes voel die ik normaal niet voel…haha stom is dat he?!
@marjolein98 wrote:
Hallo,
Ok wij zijn deze maand bezig met de 1e ronde :**: voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Ben er de hele dag mee bezig :s
Ik heb ook het gevoel dat ik allemaal dingetjes voel die ik normaal niet voel…haha stom is dat he?!
Hee welkom hier! Ben je in Juni gestopt met de pil? Anders kan je bij ons komen bijschrijven De junistoppers.
Enne, ik voel ook van alles hoor. Denk echt dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.
dankje dankje…wat een warm welkom
Ik ben niet in juni gestopt met de pil. Ik ben in April gestopt…maar heb het tot aan juni veilig gedaan…en nu dan echt begonnen…