ja jij!!! :lol:
Maar ei zou vorige week geweest zijn denk ik… met jou tegelijk (bijna dan ).
Heb jij geen buikpijn nu?? Misschien innesteling?? Of ben ik gewoon mezelf aan het gekmaken??
@ Vliegje - Heb vandaag wel elke keer een beetje buikpijn…
Ohhhhhhhhhhhh we worden toch compleet gestoord zo… :roll: :lol:
Je had op de Juni stoppers zo’n lijstje gemaakt met al die data… waar heb je die vandaan, dan zal ik ook eens kijken!!! :dance:
Kus, Gitje
predictor
De rugpijn wordt weer erger nu… zouden we vorige week ons ei hebben gehad en nu innestelign?? Zou precies kunnen kloppen hahahaha.
Maar misschien maken we ons gewoon helemaal gek…
Heb hier toch in een keer steken in mijn buik… :shock:
Niet normaal… Overigens zijn mijn darmen helemaal van de kook… :?
Zijn wij nou gek??? :o of… :inlove:
Kus, Gitje
Hier ook!! Steken joh! Buikpijn, erger als vorige week! Weet niet wat ik ervan moet denken…
Ik weet het ook niet… We geven het op… :wall:
We wachten gewoon geduldig tot we kunnen testen of ongi worden! :liar:
Kus, Gitje
IK BEN ECHT ZO ENORM GEDULDIG!!! :wall: :wall: :wall: :thumbdown: :thumbdown: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :silenced: :silenced:
Hoi Meiden,
Heel veel succes met zwanger worden allemaal!
Erg herkenbaar, jullie verhalen. “Zou het deze maand zover zijn?” “Ik voel me toch anders geloof ik”. En dan de zwangerschapstest doen…
Zou bijna met jullie meedoen, ware het niet dat mijn gezin al compleet is.
Gun ik jullie ook, dus toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bedankt Helena!
@Gitje, misschien kunnen we tegelijk testen hahaha.
CVS is ook gelijk met ons een beetje geloof ik??
vliegje, ik ben maar 1 dag eerder gestopt, dus ja, ik loop zo goed als gelijk met jullie, whaha… spannend!!
ik kan niet wachten met testen zeg…
Over testen gesproken…
Ik hield het niet meer en ik had gisteren een positieve ovulatietest??? :roll: :shock:
Dat zou dus betekenen gisteren mijn eisprong en dan een cyclus van 31 dagen?
Snap er niks meer van…:think:
Kus, Gitje
Ja joh!? Ik heb hier geen ovulatietesten liggen… maar als die steken van gister ook een ei zijn geweest bij mij…
CVS, je loopt inderdaad gelijk! Heb jij ook buikpijnen en steken? Ja toch?
De buikpijn zakt hier nu weer weg… ook mijn temp zakt weer??? Ik snap er niks van! Vorige week steeg hij, zou ook kunnen kloppen met mijn ei. Maar nu zakt ie weer… klopt niks van hahaha.
@ vliegje, als je er 1 heb liggen zou ik die gewoon doen. Hij is de dag van je eisprong en de dag erna positief.
Spannend!!!
Heb juist niks liggen… misschien ff naar apotheek rijden… maar durf dat hier in het dorp niet hahahahaha. Mensen kennen me allemaal…
Nou, wilde ovulatietesten halen, maar die kosten hier 30 euro! Tis goed, bestel ze wel online hahaha, voor de volgende maand. Dan doen we het nu nog maar ff op de gok hahaha.
@Gitje85: als je gisteren je ovulatie had hoef het niet per se te zijn dat je nu nog 14 dagen op je ongi moet wachten.
Vooral als het je eerste cyclus na het stoppen van de pil is, zou ik het gewoon even afwachten. Het kan ook zijn dat je veel eerder of juist veel later je ongi krijgt.
Succes in ieder geval!! :mrgreen:
Ja die krengen zijn duur he!!!
@Maris, Ik wil helemaal niet ongi worden… Maar wanneer kan ik nou testen???
Ik was vorige week zo zeker dat ik mijn eisprong had. Toen had ik alleen nog geen ovulatietesten… Die had ik gehaald ivm duiken (lang verhaal).
Heb ook gehoord dat je ook een positieven ovulatietest kan hebben als je zwanger bent, maar dat zou dan wel enorm vroeg zijn…
Tjeee, wat ingewikkeld allemaal!!! :roll: :lol:
Kus, Gitje
Gitje: denk dat je nu nog niet kan testen.
Als je zeker weet dat je op een bepaalde dag je ovulatie had, kun je theoretisch positief testen op de 10e dag na je eisprong.
En ik snap het wel hoor: TUURLIJK willen we niet ongi worden, maar ja, dat heb je niet helemaal zelf in de hand
Als ik vorige week mijn ei had kan ik dus morgen positief testen, en als ik gisteren mijn ei had dan dus volgende week donderdag. Okee, nou dat is vol te houden…
Vooral omdat ik net een vette negatief had! I know, maar ik kon het niet laten… :oops: :oops: :oops:
Kus, Gitje
Haha Gitje, je maakt je helemaal gek. hier nog 1 hoor!! Ik ben net zo erg.
Ik zit ook al, zal ik testen. Maar het heeft nu geen nut…
Vorige week woensdag DENK ik mijn ei te hebben gehad, ik zou dus dit weekend kunnen testen… maar gister zo’n buikpijn gehad, dus dan kan ik pas volgend weekend testen…
Moeilijk!!!
Ik ga ovulatietesten maar online bestellen. Kan ik volgende maand wel testen als ik mijn ei denk te voelen.
als trouwens je ovutest positief was, maar zwangerschapstest negatief, dan heb je misschien toch gister je ei gehad??