1e ronde voor 1e kindje??

Jeetje meid! Het lijkt me inderdaad moeilijk allemaal!!! :hug:

Succes met alles en wat goed dat je zo openhartig kan zijn!!!

Ik moet zeggen, ik vind dit ook een super forum omdat iedereen hier zo vriendelijk en eerlijk is!!! :clap: :clap: :clap:



Om even helemaal op iets anders over te gaan :oops:

Ik heb al 3 dagen elke keer jeuk op mijn buik… aan de linker kant

waar mijn eierstokken zitten… :roll: :eh:



Herkent iemand dit??? :think:



Kus, Gitje

@Gitje85 wrote:

Jeetje meid! Het lijkt me inderdaad moeilijk allemaal!!! :hug:

Succes met alles en wat goed dat je zo openhartig kan zijn!!!

Ik moet zeggen, ik vind dit ook een super forum omdat iedereen hier zo vriendelijk en eerlijk is!!! :clap: :clap: :clap:



Om even helemaal op iets anders over te gaan :oops:

Ik heb al 3 dagen elke keer jeuk op mijn buik… aan de linker kant

waar mijn eierstokken zitten… :roll: :eh:



Herkent iemand dit??? :think:



Kus, Gitje




Heb dit wel gehoord bij vrouwen die wat langer zwanger zijn… wie weet!!!

Ik herken het niet, misschien anderen??

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh

EN ik kan pas over 2 WEKEN testen!!! :silenced: :wall: :wall: :wall: :evil:



Wat kan je toch gestoord worden van jezelf… :roll: :smiley:



Kus, Gitje

Hahahahaha take it easy :slight_smile: Moeilijk he! Mijn man van de week ‘ga eens testen’. Mannen he hahahahaha!

Gister ook met Nederland, ik zei iets van ‘balen dat ze niet gescoord hebben zeg’. Zegt i: ‘Ik heb wel gescoord’ hahahaha. Gek!

Hij had van de week nog een lampje besteld van Winnie the Pooh :slight_smile: Sweet! We hebben al een slaapzak, slofjes, dekentje en knuffeltje hahaha. En nog niet zwanger… Dus hopelijk duurt het geen jaren!

spannend allemaal he meiden??

lijkt wel of de dagen langer duren en vooral de tijd tot je kan testen…



vliegje, jij hebt ook al wat spulletjes… leuk!! Ik zal je nog iets zeggen, wij hebben al de kamer… whaha… oh, echt erg hoor. ik schaam me kapot, maar vond gewoon niets leuk en toen zag ik een kamertje op mp, en ja, die vonden we allebei top… dus mijn vriend zei: dan gaan we m halen… :oops:

Inderdaad!!!



Wij hebben al een box, maar die hebben we van vrienden gekregen en toen waren we nog niet eens gestopt met de pil. Verder vind ik het ook enorm verleidelijk om dingetjes te kopen :drool: , maar ik probeer me in te houden, ik heb wel al boeken van Baby Park en zo. Maar die van de BabyDmp heb ik nog niet besteld, daar moet je echt een vakje aankruisen met: Ja, ik ben zwanger en …

dat wilde ik toch nog even niet doen…



Gisteren op duikkamp gaf ik mijn man een kus zegt 1 van de anderen, ik zie het al, dat wordt een voorjaarsbaby… Nou wij wisten echt niet waar we moesten kijken… :oops:



Kus, Gitje

@CVS wrote:

Ik zal je nog iets zeggen, wij hebben al de kamer… whaha… oh, echt erg hoor. ik schaam me kapot, maar vond gewoon niets leuk en toen zag ik een kamertje op mp, en ja, die vonden we allebei top… dus mijn vriend zei: dan gaan we m halen… :oops:




GAAAF!!! Ik had ook een kamertje gezien op MP en daar was ik ook heeeeeeeeeeeelemaal weg van, maar ik durf niet… :roll: Gek he? :?

Kweet niet, misschien ben ik bang dat het dan extra lang duurt. Slaat helemaal nergens op, maar… :wall: :roll:



Kus, Gitje

ojee, dat mensen gaan raden wanneer de baby gaat worden… oei, dat ken ik heel erg. Degene die dat doet is mijn collega… toen wij vakantie hadden en naar texel gingen zei hij: veel plezier he, op texel, het resultaat zien we wel over 9 maanden… en echt, dat gaat al een hele lange tijd zo…

Vervelend is dat he? Net kwam mijn schoonzus langs en die zei het ook gelijk van: het zal me niks verbazen als jullie binnenkort bellen dat je zwanger bent…

ALSOF ZE HET RUIKEN!!! :shock:



Kus, Gitje

Of mensen het RUIKEN he! Ongelooflijk… Enne, een kamertje gekocht CVS? Wat gaaf!!! Wij hebben ook leuke gezien bij de Babyd*mp, maar is nog prijzig hahahaha.



Trouwens meiden… ik denk dat ik afgelopen woensdag mijn ei heb gehad.

We hebben die avond natuurlijk ook geklust.

Nu had ik donderdagochtend wat bruinverlies. Niet veel, inlegkruisje was niet eens nodig, zo weinig. Maar wel iets… zou dat met mijn ei te maken hebben gehad?

Ik had het ook hoor vliegje, toen ik net mijn ei had gehad! :thumbup:



Jeetje, we beginnen steeds meer op elkaar te lijken qua cyclus!!!



Kus, Gitje



PS. Ga even douchen, mijn huis is inmiddels ook gesopt!!! :dance:

@Gitje85 wrote:

Ik had het ook hoor vliegje, toen ik net mijn ei had gehad! :thumbup:



Jeetje, we beginnen steeds meer op elkaar te lijken qua cyclus!!!



Kus, Gitje



PS. Ga even douchen, mijn huis is inmiddels ook gesopt!!! :dance:




Laten we dan hopen dat we gelijk op blijven gaan :slight_smile: hahaha, kan je goed vergelijken enzo.

Hoi meiden,



Dit weekend druk geweest en niet online.

Helaas is het bij mij gisteren misgegaan.

Een flinke klap!

Inmiddels het wel geaccepteerd en op naar de volgende ronde.

Hoewel ik nu niet zo goed weet vanaf welke dag ik moet tellen.

Ik ga maar uit van gisteren…

Iemand enig idee?



Ps: ik heb niet bijgelezen.

Straks even op mijn gemak douchen en op tijd naar bed.

Ach meissie toch!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Kus, Gitje

sproetje: knuffel en succes volgende ronde

Ah balen sproetje! Sterkte en op naar de volgende ronde!!

hoe gaat t met idereen??

hier gaat t goed, behalve de pijn onderin mijn buik, ook richting liezen en onderrug…

ben gewoon zenuwachtig aan het worden… brrr

CVS, hier ook veel buikpijn!! Net alsof je heel lang buikspieroefeningen hebt gedaan, of je buik hebt ingehouden. Geen echte spierpijn maar zo’n drukkend zwaar gevoel…

Herkent iemand dit?

EISPRONG???

Wie ikke?