pakse
slaap lekker Noemi
Francis ben je al helemaal klaar met pakken? gaan jullie morgenochtend al gelijk weg?
Spagetti is ook erg lekker :mrgreen:
Zwemmen was wel leuk, ik kwam nog een oude bekende tegen :mrgreen: Volgende week ga ik met Gerard zwemmen want onze zwem/squasch partners gaan morgennacht op vakantie. Ik ga maar tot 30 augustus zwemmen want daarna (en dat is uitgerekend op donderdag) begint de zwangerschaps yoga.
Noemi: nog ff doorbijten en dan… weekend!!!
Morgen lekker de babykamer uitzoeken :mrgreen:
ga jij nog wat leuks doen?
jetje wat kunnen jullie kleppen. Ik geef de moed op om alles bij te houden. Vanaf volgende week zal dat wel weer lukken. Hebben nu nog vacantie en dan ga ik niet continu achter de computer zitten. Hoop dat het weer nog een beetje bijtrekt vandaag, dan gaan we naar duitsland naar een maisdoolhof/speeltuin. Als het weer zo blijft dan gaan we vanmiddag zwemmen en morgen naar duitsland.
Mag 2 augustus terug naar het ziekenhuis voor een nekplooimeting en bloedonderzoek. We hebben besloten om dat in ieder geval wel te laten doen. Aan de hand van de uitslag bekijken we of we verder onderzoek laten doen. De gyno heeft wel een notitie gemaakt van de handicap van Lief, maar er verder geen opmerkingen over gemaakt over de oorzaak. Heeft ons wel een 20 weken echo geadviseerd, om voorbereid te zijn mocht ons kindje een ledemaat missen (terwijl de kans daarop erg minimaal is). Dat zou voor ons zowiezo geen reden zijn om de zwangerschap af te breken, maar is wel fijn als je je voor de bevalling kunt voorbereiden.
Volgende week dinsdag naar de verloskundige voor de eerste keer.
Francis: alvast een fijne vacantie gewenst
Voor de rest ben ik het helemaal kwijt.
Fijne dag gewenst iedereen
hoi hoi
wat is het rustig hier…
m’n schutting is net gebracht :dance: heb ook al het schoors weggehaald dus dat scheelt weer werk morgen hopelijk lukt het allemaal in 1 dag en hopelijk ook de palen van Luna d’r bed schuren (en anders hebben we zondag ook nog…)
verder nog steeds niks hier dus nog uh 17 dagen ofzo geloof ik
Angel, 17 dagen :shock: dan ben ik al weer terug van vakantie :mrgreen:
Bigsby, We staan morgen vroeg op en dan vertrekken we rond half 11, bijna alles is nu gepakt maar ik wil niet vanacht al alles in de auto leggen.
Noemi, Nou je hebt al weer bijna weekend he lekker toch maar 2 dagen werken :mrgreen:
Gerdy, Veel plezier als je naar Duitsland gaat.
Ik ga nu ff wat auto bingo kaarten uitprinten…
Francis: ja uh dat is als ik dat volhou dan natuurlijk he hahahahahahamisschien dat ik volgende week ineens zeg ik ga testen :oops:
Hahahaha waarom verbaast me dat nou niets :mrgreen:
ja uh… enzow
:lol: nou ja ik snap het wel hoor.
ok dan :mrgreen: :mrgreen:
heb ook allemaal vage klachten enzo… AAARRRGGGHHH ik wil duidelijkheid!! :mrgreen:
Angel, duidelijkheid, bloedtest bij de ha
ja daar wacht ik nog wel ff mee heb het niet zo op naalden hahahahaha
Angel, jij weet de spanning erin te houden hoor!
Francis, idd 2 daagjes werken is echt wel heerlijk!
Wanneer ging jij nou minderen? Nu sowieso de woensdag al thuis, maar na je vakantie toch nog meer dagen?
Even ego:
“Ruzie” met collega-vriendin. Had haar nog niet verteld dat ik zwanger ben.
Heeft ze het gehoord van een andere collega (die het wel van het begin wist, omdat die via IVF zwanger was). Nouja, vind het van die IVF collega ook niet zo lief, want had gezegd dat ik het nog niet wilde vertellen … Heeft ze toch haar mond voorbij gepraat. Achja, heb mijn lesje geleerd, zeg niets persoonlijks meer tegen haar.
Gelukkig wel met mijn vriendin uitgesproken en ze snapte toch wel dat ik nog niets gezegd had.
We zullen dus maar zien hoe het verder afloopt …
Het alarm gaat hier en iedereen blijft rustig zitten :think:
Nouja, het ging al af toen ik boven kwam. :mrgreen:
Joehoe, waar zijn jullie?
Ik word hier langzaamaan vergast … :mrgreen:
En nee, niet door iets waardoor het alarm gaat, maar door stinkiewinkie! :mrgreen:
arme jij… zit je de hele dag maar tegen jezelf te praten op het forum .
Ik lees wel mee hoor, maar heb niet zoveel te vertellen. Ik ben alleen maar de hele tijd ontzettend moe en futloos, helaas nog steeds bekkenpijn enz.enz.enz… Verder gaat het met ons kleintje heel goed. Hij vindt het vooral leuk om tegen je blaas te schoppen als je al naar de wc moet, maar nog eeeven iets af wilt maken of zo… Nou dan moet je wel :mrgreen: .
Nog even doorbijten. Is stinkywinky niet binnenkort jarig of zo? Dan kun je een deodorant geven :lol: . hihihi Sterkte!!
Nog twee minuten en dan begint mijn weekend!!
Noemi, Leuk zo’n collega maar het is een vast gegeven dat dat sort dingen altijd doorgeklept worden maar ik zou haar er zeker op aanspreken! :evil:
Lady, Leuk he dat je blaas totaal in de verdrukking komt :mrgreen:
Wel vervelnd hoor die bekkenpijn ik ken dat niet en daar mag ik wel blij om zijn als ik dat zo hoor.
Ik ben net terug van de kapper met Brian, hij vindt dat altijd ene heel feest omdat hij daar altijd knalgele gel in zijn haren krijgt en vervolgens een blauwe lolly :mrgreen:
Francis, wees gerust, die collega weet dat ik kwaad op haar ben. Heb het haar ook eens goed gezegd. Nouja, ze komt van mij niets meer te weten …
Knalgele gel??? En een blauwe lolly? Hihi, leuk! :mrgreen:
LadyC, idd erg leuk om zo tegen jezelf te praten :think:
Wel vervelend dat de baby zo op je blaas duwt!
Maar gelukkig weekend!!!
Ohja, dat alarm is dus heel de middag afgegaan … Heb er dus barstende koppijn van gekregen, want het was me toch een irritant toontje …