1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #19

ik heb geen zin in koken :wink: en eer dat Darius thuis is kan ik beter zo’n ding in de oven gooien :lol:

Ik heb ook echt geen zin om te koken maar ja heb er al gehakt uitliggen dus ik moet wel :?

:drool: :drool: gehaktballen ook wel lekker

:think: misschien als toetje heb toch kant en klare in de vriezer :mrgreen:

Heb net foto van echo in ons showforum geplaatst. Ik zit precies op schema. 8 weken en 2 dagen. Was zo gaaf om te zien. Helaas had zij een apparaat waarvan het geluid het niet deed :cry: . Dus we hebben het hartje niet gehoord. Wel gezien. Was gewoon super

En hoe smaakte dat ronde ding? :mrgreen: ik heb vandaag gewoon een broodje gegeten, was ook lekker.

Gerdy: ik ga gelijk kijken, jammer dat je het niet kon horen:? maar gelukkig wel zien!

Fijne avond allemaal!!!

mij zie je vannavond niet meer terug, ik ga straks zwemmen.

Tot morgen maar weer :wink:

Bijna weekend!!!

ik moet nog eten :wink: maar zal vast lekker zijn :lol:

Angel, Is spaghetti ook goed :mrgreen:

Bigsby, Lekker zwemmen daar ga ik in de vakantie ook mee beginnen en na de vak naar zwangerschaps zwemmen

Gerdy, Jammer dat het geluid het niet deed maar in iedergeval gezien :smiley:

Francis, ik weet het … doe graag moeilijk :mrgreen:

Was de spaghetti lekker?

En wat vond Marco van zijn 3 mooie overgebleven snoepjes?

Angel, hoe was de pizza?

Bigsby, veel plezier met het zwemmen.

Gerdy, je hebt het hartje zien kloppen, dat is toch al heel wat!

Mooie echo trouwens!

Marco vond het heel lekker maar het waren er 4 Brian en ik hebben er 1 op en dus nog 3 voor papa mij en Brian :mrgreen:

Francis: spaghetti is ook lekker ja :D:D

nou de pizza was lekker hoor :mrgreen: (al zal ik blij zijn als ik er weer eens 1 in de pizzaria kan eten :oops: )

heeeyz dames…

:shock: :shock: zooooo veel pagina’s ga ik echt niet bijlezen hoor :naughty: :naughty: :naughty:

heb het ongelooflijk druk… het begint een beetje op te schieten maar er moet nog veel gebeuren in het huisje…

zal binnenkort ff een paar foto’s maken van ons paleisje… kunnen jullie ff meegenieten…

gisteren bij de VK geweest en alles was perfect…

de baarmoeder was goed gegroeid en zit volgens de VK al halverwege… het hartje hebben we gehoord… :inlove: :inlove:

mijn bloedgroep is O negatief dus er staat deze mama een prik te wachten… :cry: maar daar kom ik ook wel weer overheen…

8 augustus moet ik er weer heen…

ik hoop dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weer wat tijd heb voor jullie… :-*

komt goed hennie, die prik is geen ramp :hug:

ik weet het…was al voorbereid door je verhaal… en had het ook wel verwacht omdat ik een vermoeden had dat ik negatief was…

tis voor een goed doel…

zo ik heb ff me droppie gespammed :inlove:

ikke meteen kijken :mrgreen:

Ikke ook kijken!

:mrgreen: :mrgreen:

Ikke ga slapen, want morgen weer werken :cry:

Gelukkig is het al vrijdag :mrgreen:

Trusten! :-*

ja bijna weekend :dance: :dance:

Ik word geroepen ik moet inpakken :mrgreen: