Ja Noemi het schiet al op he :mrgreen:
Ja, maar jou haal ik nooit meer in Francis :mrgreen:
Hoe gaat het met het pakken? En met het studeren???
Je laptop niet vergeten eh!
Noemi: schiet al lekker op, je zit nu in de dubbele cijfers :dance:
Angel: met een schuurmachine gaat het lekker snel :mrgreen:
Francis: het werd dus tijd dat je het op ging maken :lol: en smaakt het lekker ?of heb je nog niet geproeft?
:dance: :dance: Noemi alleen minder van het misselijk zijn… maarja hoort erbij he
ja heb net gebeld :lol: en laat Darius het vanaaf halen hahahahahahahahahahahaha
:think: waarom heb je niet altijd een banner Noemi?
handig hé zo’n kerel? meestal krijg ik te horen of ik dat zelf niet kan doen :think:
:mrgreen: :mrgreen: ja dan doe je iets niet goed :lol:
Darius vraagt dat niet meer :lol: die doet het gewoon hahahahahaha
hé Angel: blijf je nou de hele tijd tegelijker tijd met mij een berichtje posten??? :mrgreen:
Hier alletwee linkerhanden, dus wel handig om een behulpzame schoonvader te hebben :mrgreen:
Dat is niet handig met klussen Noemi (2 linkerhanden) wat als jou schoonvader geen tijd meer heeft?
Angel: iets meer africhten waarschijnlijk :think:
:mrgreen: :mrgreen: Monique
oh das handig dan maar heb “helaas” geen schoonvader :lol: en m’n eigen vader zegt dag je kan het zelf ook wel :?
ik heb wel handige mensen om me heen maar heb geen zin om iedere keer van hun afhankelijk te zijn, en ze hebben het zelf al zo druk. Dus wij doen het meestal ook gewoon zelf
Nou, dan huren we een klusjesman in :mrgreen:
Ja noemi, Ik vind 10 weken wel een reden voor een definitieve banner :mrgreen:
Met leren gaat het goed met inpakken wat minder :mrgreen: nou jawe hbben nog geen kleding gepakt maar Marco doet vanavond en laatste was en vijdag avond gaan alle kleren in de koffer en ja de tent staat nog in de schuur maar daar kunnen we zo bij gelukkig :thumbup:
Bigsby, Ka hoor ze smaken prima we hebben de 3 mooiste bewaard voor papa :mrgreen:
Angel, Fijn zo’n vader gelukkig wil die van mij nog wel helpen :mrgreen:
Francis, toch wel lief dat jullie dan de 3 mooiste bewaard hebben voor papa … foto??? :mrgreen:
Enne, pas na 26 juli komt er (denk ik) een definitieve banner …
Angel, dus Darius weer sturen … tsss :mrgreen:
Hoe zit het trouwens met doosjes vouwen?? Is dat al af?
Bigsby, hoe gaat het bij jou op het werk?
Noemi, ZUCHT…
Ja wij zijn ook heel lief :inlove: :mrgreen:
Francis: ja mijn vader heeft wel veel geholpen in het begin van dit huis hoor maar heeft ook wel zoiets van je kan het zelf
Noemi: jeetje dan pas…
Noemi: dubbele cijfers is ook een mijlpaaltje, dus de banner kan best blijven :mrgreen:
Bij mij op het werk is het best druk, er is heel veel gebeurd en er zijn nu veel gesprekken aan de gang (er zitten heel wat mensen in de problemen hier), dus de grote baas was hier de hele tijd (is nu weg) Ik heb gelijk gevraagt of hij zeer binnenkort mij wil laten weten of mijn contract in januari verlengt word. Hij zei dat hij dat ook van plan was en mij het voor mijn vakantie laat weten :mrgreen:
Francis: Zal hij vast waarderen :mrgreen:
:think: ik denk dat ik vanaaf maar eens het veelbesproken eten ga nuttigen
voor degene die het nog niet snappen
het is rond
pizza
Angel: lekker!!! dat mocht ik ook eten als ik wou, maar ik heb het afgeslagen. Ik voel me eigenlijk al een paar uur niet zo lekker, dus heb ikook geen zin in eten :sick: