Hellen: ben beniuewd hoe het word hoor
Monique: ach nog maar 18 daagjes is toch niet lang :mrgreen: :mrgreen:
Angel: ach tegen die tijd heb ik vakantie :mrgreen: :mrgreen: dus neehoor valt best mee!! Als je maar wel voor 6 augustus gaat testen want ik kan niet mijn laptop meenemen :?
he dames, ik heb wat foto’s van de verbouwing in de huiskamer geplaats. Ik had daar een topic geopend om met af te melden voor de komende weken.
Angel: na 6 augustus testen is ook goed hoor. Tot die tijd ben ik er namelijk toch niet! :mrgreen: BigsbY: :mrgreen:
ja uh zo lang kan ik ook weer niet wachten hoor Hellen :mrgreen:
:shock: dacht dat wij een krot hadden gekocht :silenced: maar jeetje jullie hebben nog veel meer werk :mrgreen: suc6 Hellen gaat vast mooi worden allemaal
Goedemiddag,
NOG 2 NACHTJES SLAPEN :dance: en dan zijn jullie nog niet van me af haha :mrgreen:
Angel, Heb je nu al schuurpapier gekocht??
Hellen, Ik ga zo meteen kijken naar je huisje in wording…
En ja afscheid nemen is altijd erg om te doen ik ben er nog steds niet goed in en toch echt al 14 keer verhuist en naar heb buitenland voor 3 maanden… ach het went gewoon niet he.
Bigsby, Weer lekker aan het werk vandaag, ach jij hoeft ook niet zo lang meer
Noemi, En hoe bevalt je dag met stinkie winkie?
Francis: nee nog niet :oops: :mrgreen:
Francis, stinkie winkie is weer aan het stinken :mrgreen:
En fouten dat hij heeft gemaakt tijdens mijn afwezigheid. Zelfs mijn baas zei het tegen mij :dance: Werd wel eens tijd dat ze dat doorhadden!
Angel, ga schuurpapier kopen!!
Hellen, ga even de foto’s bekijken …
Bigsby, idd gelukkig maar 2 dagen werken, zo kom ik er weer langzaam in
hahahahahahahahahahaha ik zal zo me pa eens bellen of die nog 3-hoekjes (schuurpapier) heeft
Oh Angel wij dachten allemaal aan noeste arbeid… heb je een schuur machine :mrgreen:
Noemi, Nou als hij zoveel fouten maakt willen ze hem misschien wel niet houden :mrgreen:
:lol: tuurlijk een schuurmachine beetje met de hand schuren waar zien jullie mij voor aan :lol::lol::lol:
:think: alhoewel Darius met de hand laten schuren… :eh: :think: :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
angel: mooi weekend klusje voor Darius :mrgreen: :silenced:
Maare niet naar Hellen luisteren hoor!! mooi voor die tijd testen :lol:
Hellen: ik was eerst hoor!!
Maar lekker dus jij gaat elk moment met vakantie? ik ga zo in de huikamer naar je foto’s op zoek
Noemi: wat fijn dat ze dat nu doorhebben, misschien blijft hij dan ook niet lang meer :dance: Ben je al weer ingekomen?
Angel, Als je het Darius met de hand laat doen ben je nog erger dan ik dacht :mrgreen:
Brian en ik hebben net speculaas versiert met appellijm en rode en gele snoepbolletjes en m&ms was nog een pakket van pasen :oops: maar heb gekeken en was goed tot 19-10-2007 :mrgreen:
Ik hoop dat ze hem buitengooien :silenced:
Een andere baas heeft het ook al gemerkt en die gaat er wat van zeggen als ze hem een vast contract willen aanbieden.
Ben net ook even uitgevallen tegen stinkie, heb gezegd dat het zo echt niet meer verder gaat. Dat hij wel op details moet letten, want dat is wel ontzettend belangrijk (verkeerde factuur opgestuurd, verkeerde prijslijsten doorsturen, niet voldoende informatie in emails zetten, emails over het hoofd zien, …).
Angel, foei, Darius al het harde werk laten doen
Bigsby, ja, dat gaat jammer genoeg altijd weer veel te snel. Lijkt net of ik nooit vakantie gehad heb :mrgreen:
Hmmmm Francis, klinkt lekker!!
uh… ja het is een man hoor :lol: die horen het harde werk te doen :lol: (nee hoor ik zal ook wel het schuurmachine vasthouden ff )
Noemi, Nou beter dat anderen het ook op valt nu maar hopen dat hij wat met je aanwijzingen gaat doen dan.
Angel
Francis, ik hoop het ook …
Het zou wel eens tijd worden. Goh, waar een weekje vakantie dan al niet goed voor is :mrgreen:
Angel, al gebeld voor het schuurpapier?
Ikke ben vandaag 10 weekjes zwanger :dance: (en misselijk)