Francis: goed hoor al 5 maanden gestopt :dance:
ik 2 jaar soort van :lol: :lol: afgelopen zaterdag nog peuk gerookt :oops: (soort van gezelligheidsroker ben ik geworden :lol:)
Luna ja neem aan dat ik gewoon eisprong heb ach gewoon maar ff afwachten en anders maar naar de dokter
zo net schutting gekocht word vrijdag gebracht :dance: zaterdag plaatsen hoop ik
m’n tattoo mag over 2 weken pas gekleurd worden helemaal opnieuw
heb speciale zalf gehad :? schijnt niet helemaal goed te gaan ofzo te gevoelige huid :?
oja… Darius krijgt pas 26e geloof ik uitslag van de slikecho maar volgens heb hadden ze wel wat gezien op de echo dus afwachten maar
Francis, bah wat een nare droom zeg! Maar gelukkig was het maar een droom en is alles in orde met de beebjes!
En wat goed dat je al 5 maanden gestopt bent! Nu ook volhouden en ook als de beebs er eenmaal zijn!!
Angel, hmm, nog 2 weken wachten dus voor Darius. Hoop dat alles in orde blijkt te zijn!
En eindelijk een schutting, super! Tja, was ook wel nodig nadat de buren hun schutting eruit gesloopt hadden natuurlijk :silenced:
Wel balen dat je langer moet wachten tot je je tattoo kan inkleuren.
Loessie, succes met schilderen!
Nee ik ga niet meer roken na de geboorte, dat heb ik toen na Brian wel gedaan niet omdat ik het nodig had maar omdat ik het wel gezellig vond om in de pauze met mooi weer buiten te staan :?
Nouja, nu kan je ook met mooi weer buiten staan, alleen dan zonder sigaretje :mrgreen:
francis: je kunt ook gewoon met mooi weer buiten staan, dat doe ik ook. Mijn colleg’s roken ook, al gaat de ene dinsdag naar een laserterapie (dus stopt dan ook) en de ander gaat ook stoppen :mrgreen:
Angel: jammer dat je zolang moet wachten op de uitslag van Darius zijn test, nou ga je je afvragen wat ze gezien hebben :?
En dat je ook nog moet wachten met je tatoo inkleuren!
Maar gelukkig heb je nu een schutting gevonden :lol: het was vast kaal zonder?
Noemi: met jou alles goed? morgen weer werken hé
Ik sta nu ook gewoon buiten zonder peuk :mrgreen:
Bigsby: niet echt kaal komt omdat wij schors hadden neergezet maar dat is te slapjes nu zonder echte schutting erachter :mrgreen:
Francis: hoop dat je het ga volhouden
weet dat toen ik zwanger was ik er totaal geen moeite mee heb maar nu…
ach vind toch wel netjes heb in die 2 jaar en 3 maanden nog maar 2 sigaretten gerookt :lol:
Ik weet zeker dat ik het volhoud ik ben namelijk gestopt al voor de zwangerschap en vooral ook omdat ik het zat was.
Wat je zegt met een peukje op een feestje ik zie daar het probleem niet van eigenlijk, zolang het er bij 1 blijft :mrgreen:
Francis: ja idd zolang het bij 1 blijft is het geen probleem :mrgreen:
maar goed heb er verder ook geen behoefte aan heb wel wat beters te doen dan hoesten :lol::lol::lol:
Nou hoesten hoefde ik niet maar in Afghanistan kostte en slof Marlborro 10 dollar dus ik rookt mezelf scheel daar ook wel uit stress en verveling maar toen ik in Nl aankwam nog en dag gerookt en daarna niet meer :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: was zeker wel schrikken toen die prijs hier vind ook wel vrij prijzig… weet nog dat een pakje 5 gulden was… :?
Francis, gewoon het geld dat je nu uitspaart in de kinderspaarpot doen, kan je dan op het eind van het jaar iets leuks mee kopen :mrgreen:
Angel, ben benieuwd als de schutting staat hoor!
Bigsby, idd morgen weer werken na een weekje vrij
Ik duik nu mijn bedje in, anders kom ik er morgen niet uit :mrgreen:
Trusten allemaal :-*
Noemi: ik ook :lol::lol:
:wall: vandaag helemaal vergeten schuurpapier te halen voor het hout van Luna d’r bed (ja nog niet in elkaar :oops: )
hallo allen,
Luna super van je eiersprong :dance: :dance:
En nu duimen dat het raak is,
duim ff mee.
Angel balen zeg van die test.
Ik hoop voor je dat ernog niet genoeg HCG in je urine zit, en dat je over paar dikke 2e streep hebt.
francis Fijne vakantie.
Joseetje :hug:
Gerdy sjehhh wat heb je al dikke buik, 2?
hahah leuke foto van je dochter.
groetjes
Noemi: balen dat je weer aan het werk moet, maar je bent er nu en het is ook al bijna weer weekend :dance: wanneer heb je weer vakantie dan?
Francis: wel goed dat je toen al gestopt bent, daarom heb je er nu veel minder moeite mee. En buiten staan is beter zonder een sigaret.
Angel: netjes hoor dat je er maar 2 in al die tijd gerookt hebt :lol: als je zwanger bent is het vast veel makkelijker om vol te houden om niet te roken
goeiemorgen
ik heb nog steeds geen tekenen van ongi dus heb ik met mezelf afgesproken als ik op dag 60 van m’n cyclus nog niet ongi ben :mrgreen: ik weer ga testen
dusse nog 18 daagjes
met Luna had ik ook pas op dag 60 getest (wist het ook niet eerder hoor hahahahaha) en die test was al positief voor ik de dop erop had dus ik ga geduldig wachten
verder heb ik eigenlijk meer tekenen van zwanger zijn moe misselijk maagzuur… maarja misschien ben ik wel gewoon schijnzwanger :eh: :think: :shifty:
Monique: ja toen ik zwanger was had ik er allemaal totaal geen moeite mee met stoppen :mrgreen:
nu als ik met Luna ben ook niet :lol: maar als ik dan op zo’n feestje ben…
Francis: fijne vakantie
He dames.
Sorry dat ik me nog niet eerder gemeld heb deze week. Te druk gehad met mijn huisje hier.
Afgelopen weekend is de stucadoor in ons nieuwe huis bezig geweest. :shock: Wat een verschil. Het is in 1 dag tijd (nou ja, anderhalve) van een bouwval naar een huis gegaan. Echt heel gaaf. Vandaag is de keuken geleverd en maandag komen ze die plaatsen. We hopen dat het stucwerk zaterdag droog genoeg is om de keuken al te verven. Anders moeten we gaan sausen terwijl de nieuwe keuken al geplaatst is.
Dionne gaat morgen voor de laatste keer naar het KDV. Het begint nu toch wel heel erg afscheid nemen te worden. Zal de meiden van het KDV gaan missen. Echt super meiden. En Dionne zal het ook gaan missen. Kan me niet voorstellen dat ik weer zo’n leuk KDV vind.
Ik moet morgen en volgende week vrijdag nog werken en dan ben ik definitief werkeloos. Stom hoor, als je bedenkt dat je je werkende leven voor een onbepaalde tijd achter je laat. Heel dubbel.
Ach ja, we krijgen er ook weer veel nieuwe leuke dingen voor in de plaats. Maar afscheid nemen doet altijd wle een beetje pijn.
Angel: wat balen dat je nog steeds niet positief test en niet ongi bent. Ik had dat vorige cyclus ook… Is echt niet leuk! :hug:
Luna: :dance: Fijn dat je een eisprong hebt gehad. Nu hopen dat het snel raak is!
Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar ook geen positieve test. Wat dat bloedverlies anderhalve week geleden dan is geweest, geen idee. Ik ga toch maar weer gewoon uit van mijn vorige cyclus die 40 dagen is geweest. Dus dan duurt het nog effe.
Trouwens nog best lastig om te kluseen rond je eisprong, als je bij je schoonouders logeert. :oops: We hebben daar een vreselijk kraakbed. :oops: Hoop dat we toch nog een beetje goed hebben getimed.
:-
Angel: dag 60?? dat klinkt nog een eind weg zeg :shock: misschien heb je ook nog niet genoeg hormonen in je lichaam, jammer genoeg kun je nog steeds alleen maar afwachten
hellen: het wordt vast heel mooi, laat je straks wel foto’s zien?
En jammer dat je afscheid van je werk moet nemen, ga je wel weer wat anders zoeken? Hopelijk heb je genoeg geklust, het lijkt me idd moeilijk met een kraakbed :?
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn 20wk echo, ze zeiden dat het niet met 19wk mag. Dus kan ik pas met 22 wk met het verzoek dat ik eerst mijn zorgverzekering moest vragen of het dan wel vergoed wordt. Gelukkig zeggen ze van wel, dus staat mijn afspraak op 22 augustus om 18:00 uur