1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #19

Ons show-topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=40674&postdays=0&postorder=asc&start=0

"Persoonlijk-stukje"

Amy82: Ik ben Eveline, 25 jaar en woon in Spijkenisse. Woon sinds augustus 2004 samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby's zijn webdesign, voetbal en skeeleren. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, volgens eigen berekeningen zal het rond 16 januari geboren worden. spannend!!
Helaas een miskraam gehad. :**:

Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.
Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil.
Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)
Wij hebben de medische molen al helemaal doorlopen en Darius blijkt verminder vruchtbaar te zijn.
Opzich kwamen wij in aanmerking voor ivf toen wij voor Luna bezig waren maar toen bleek ik alsnog na 3 jaar op de natuurlijke manier zwanger te zijn geraakt.
We hopen nu wat sneller een 2e beebje te mogen krijgen
hobby's: m'n dochter en de computer

Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:
We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.
We wonen in Friesland.

Ejb: Ik ben Edith-José, 32 jaar en ben 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m'n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, doordat ik borstvoeding geef was ik nog niet ongesteld geweest. 12 Mei ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden en de daarna was het direct raak, we zijn zwanger :dance: ! 4 juli hebben we de eerste echo gehad en een mooi knipperlichtje gezien. Ik ben 23 februari uitgerekend.

Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).
Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!
Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.
Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.

Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.
Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.

Hellen: ik ben 28 jaar (29-6-1978) Sinds 4-2-1993 heb ik een relatie met mijn huidige man, Bert. Sinds 29-4-2005 zijn we getrouwd. Op 9 Augustus 2006 zijn we ouders geworden van onze dochter Dionne.
Ik ben werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Ik geef les aan een groep 3. (Sinds de geboorte van Dionne wel nog maar voor 1 dag per week.)
31 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dan gaan we verbouwen en verhuizen. We gaan dan weer terug naar Limburg.
Vanaf 15 februari 2007 heb ik de pil in de kast laten liggen. Helaas ben ik nog niet ongi geweest, dus een NOD heb ik niet.

Karin1981: Ik ben Karin 25 jaar (14-dec-1981) Ik ben sinds 29 september 2006 getrouwd met Erwin. We zijn in juli 2007 7 jaar bij elkaar. We hebben al maanden kinderwens en sinds deze maand toch maar de stap genomen. 6 maart was mijn laatste pil. Ik werk op een naschoolse opvang in Groningen. Erwin is procesoperator in Groningen.

LadyC:Ik ben Carine, 28 jaar en woon in Baarn met mijn man Brian. We zijn 1 september 2006 getrouwd en nadat we 1 februari zijn gestopt met de pil werd ik gelijk zwanger. Ik ben uitgerekend op 10 november. :inlove:
Ik werk in een ziekenhuis op de afdeling Automatisering. Mijn man werkt ook in de IT. Mijn hobbies zijn wedstrijddansen (stijldansen) en computeren :think: :D .

Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.
woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil
en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.
mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.

Mar26: Ik ben Marieke, 28 jaar. Woon in Noord-Holland en ben al 7 jaar samen met Sander. Op 10 december 2005 is onze zoon Thijs geboren. Sinds februari gestopt met de pil om aan een brusje voor Thijs te werken. Ik werk in het ziekenhuis als I.c. verpleegkundige.

Missygirl:Ik ben Hennie de Vries ben 24 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2,5 jaar samen met Marcel Bekooij ook 24 jaar (mijn allerliefste vriend/verloofde)...
Ik woon in het hoge noorden (friesland)...
in spetember heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen....
22 april had ik een positieve test in mijn handen en we verwachten 30 december ons eerste kindje :inlove:
mijn hobby's zijn... kokken , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten, shoppen voor de baby :inlove:

Noémi: 27 jaar en sinds december 2006 getrouwd met manlief. Na onderzoeken bij de gyn, bleek ik geen eisprong te hebben. Gyn schreef clomid voor en we zijn begonnen met 50mg.
Vanaf de eerste keer is het raak en nu ben ik uitgerekend op 7 februari 2008.

Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.

wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het "Persoonlijk-stukje" stuur even een pb-tje

@Lady C wrote:

:shock: :frowning: :hug: Wat vervelend Angel… Ik hoop maar dat je gauw duidelijkheid krijgt of het nu ongi of positieve test is. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent… :-*

ja ik hoop het ook maarja we gaan rustig verder wachten weer :wall:

@Luna1 wrote:

:dance: :dance: Ik heb een eisprong gehad :dance: :dance: Nu heeeeeeeel hard duimen dat het raak is :pray:

Kan volgende week ergens pas testen denk ik. Zal zo even rekenen en een banner maken. Eerst even douchen en boodschappen doen. Ben helemaal hieperdepieper van onze eerste echte kans.

Angel :hug: wat is dat nou? Neemt je lijf een loopje met je? Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Van harte gefeliciteerd met je eisprong, Luna! Ik duim voor je dat het meteen raak is voor je :smiley: :thumbup: :thumbdown: :pray: :inlove:

Luna fijn dat je een eisprong hebt gehad idd hopen dat het nu raak is

ik zit nu op dag…41

bleh zo met Darius naar het ziekenhuis hopelijk kunnen ze nu vinden waar het vandaan is gekomen die tia…

en dan me tattoo weer laten inkleuren en hopen dat hij nu wel zwart blijft :lol:

Angel: wat vervelend zeg!!! en nou weet je nog niet waar je aan toe bent.

Dag 41? dat is wel lang zeg!!!

Luna: wat fijn dat je een eisprong hebt gehad :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

ja langste cyclus tot nu toe… maar goed ervanuit gaan dat ik evt zwanger ben doe ik niet meer

ik ga nu wachten op ongi en hopen dat het de volgende ronde wel raak is :wink:

Angel: heel verstandig :wink:

Volgende ronde gaan we weer flink duimen voor jou, en jij gaat flink te keer in je groene dagen en daarna :mrgreen:

anel wat vervelend dat de test negatief was, had ik dus echt niet verwacht :hug:

luna: wat een uper nieuws…een eisprong er kan geklust worden :dance:

hier gisteren niet geklust, familieomtstandigheden dus ons hoofd stond er niet naar.

maar we hadden maandag ook nog geklust en geadviseerd word om de dag, dus er is nog geen man overboord :wink:

Angel, balen dat de test negatief was zeg! Hoop dat je ongi snel doorbreekt (of dat je toch pas heel laat positief blijkt te testen).

Luna, goed nieuws van je eisprong! Je hebt goed geklust, dus grote kans dat het raak is toch? Ik duim voor je hoor!!

Bigsby, ja, snap dat het moeilijk is zo’n nare berichten. Ik ben er ook altijd van slag van.

Hier is het aardig aan het betrekken, dus ik verwacht straks een aardige regenbui.
En morgen weer werken, heb zo geen zin!! Wil niet meer werken :mrgreen:

Noemi: kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt, heb ik ook niet meer!! we kunnen elkaar dan nog 3 weken steunen en dan gaat de rest weer aan het werk en dan ga ik met vakantie :dance:

Hier heeft het vanmorgen heel hard geregend maar nu is het weer droog

joseetje: je heb goed geklust toch? dan maakt een keer ook niet meer uit :mrgreen:

Angel: Wat balen zeg. Had echt verwacht dat het positief zou zijn deze keer. Veel sterkte met afwachten.Daarom ben ik toen nog snel die clerbl test gaan halen. Matcare was negeatief, clerbl hardstikke positief.

Joseetje: dan vandaag 2x klussen, eventjes de schade inhalen :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Luna: geweldig dat je een eisprong hebt gehad. Ik :pray: voor je, dat je nu meteen positief mag testen. Had ik ook gelijk de eerste ronde met clomid toen ik zwanger wilde worden van Ilse

Noemi: positief blijven denken. Volgende week mag ik al weer beginnen, dan zit mijn vacantie er weer op.

Ga even naar de winkel, mijn koelkast is aardig leeg, moet nodig boodschappen doen. Tot straks

Goedemorgen,

Angel, Nou zeg dat is een behoorlijke domper he :hug:

Gerdy, Mijn koelkast is ook bijna leeg maar dat was juist de bedoeling zo voor de vakantie :mrgreen:

Joseetje, Jij zit nog helemaal op het zogenoemde klusschema dus :stuck_out_tongue:

Edith, Nee ook soms moet je je lichaam even afstaan :mrgreen:

Luna, Helemal geweldig zeg!! En al mocht het deze ronde niet raak zijn je hoeft je nu in ieder geval niet meer druk te maken over je eisprong :dance:

Noemi, Het is hier ook behoorlijk bewolkt jij hebt die wolkenzeker mijn kant op gestuurd :wink:

Ik ga er zo maar weer eens mijn boeken bij pakken en vanavond alvast het een en ander inpakken want mijn man kennende is dat wat hij vanavond wil gaan doen aangezien ik nogal van de “alles op het laatste moment doen” ben :mrgreen: :angel:

Ik heb trouwens ontsettend naar gedroomt daarstraks… Ik stond onder de douche alles rood… nou de rest kan je wle raden dan he :frowning:

Toen ik wakker werd duurde het even voor ik door had dat ze nog gewoon in mijn buik rond dobberen :slight_smile:

Oja… Ik ben nu al 5 maanden gestopt met roken!! goed van mij he :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Francis: het schiet voor jou al lekker op hé, en ze voorspellen nog steeds mooi weer :thumbup:

Het klinkt idd als een hele nare droom, maar dromen zijn bedrog :mrgreen: je hebt zeker gelijk de doptone gepakt??

en wat goed dat je al zolang gestopt bent :dance:

cker goed dat bje al 5 maanden gestopt bent francis

ik ben nu ehhhh ik geloof 7 maanden gestopt maar nog steeds af en toe moeilijk heb jij dat ook ??

maar heb een tijdje terug een hijs genomen vna een vriendin der peuk maar leek wel of ik verbrand rubber aant roken was daar begin ik echt nooit meer mee en ik hoop dat mijn vriend er ook mee kan stoppen al lukt dat niet zo nu

maar ik ga even verder effe wat eten en dan boel een beetje aan kant maken in de baby kamer

evn ramen afplakken want gaan weer verder met verven hebben een heel licht kleurtje blauw erbij gevonden zo licht blauw dat t bijna wit is en even wat palnken beplakken met plak folie voor in de kast

angel :hug: :hug: :hug: volgende maand positieve test in handen dan maar.

joseetje rustig an he lekker klussen vanaf om je gedachten ergens anders te laten.

francis niet meer zo raar dromen joh gelukkig was t maar een nachtmerrie

gr loessie

Bigsby, Ja het schiet zeker al op :mrgreen:

Ik heb idd even de doptone gepakt vanmorgen maar ik luister bijna iedere dag wel even gewoon ff voor de zekerheid.

Loesie, Succes met schilderen vandaag :thumbup:

Zo goed Francis dat je alweer zo lang gestopt bent met roken :thumbup: En lekker bijna met vakantie. Ik ben helemaal niet jaloers hoor :liar: Ik moet nog 3,5 week werken :?

Angel jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg? Ik had ook steeds zo’n lange cyclus, maar dus geen eisprong. Maar dat heb jij wel toch?

Loessie succes met schilderen!

Loessie: veel plezier met schilderen :lol:

Francis: iedere dag? ik meestal om de dag :mrgreen: het blijft leuk hé

eerder hoorde ik de locomotief best zacht maar nu de laatste weken hoor ik het echt heeel duidelijk en heel hard.

Luna: ik moet ook nog 3 weken wachten voordat ik vakantie heb :cry:

Gelukkig gaat de tijd best snel