Noemi, Leuk zo’n alarm ik was dan toch echt naar huis gegaan hoor, tenminste als die net zo’n herry makt als bij ons.
Francis, tja, had wel gewild, maar niemand ging.
Denk dat ik toch niet gemogen had.
Achja, we hebben het weer doorstaan.
Meld me weer even :mrgreen: . Heb nog niets bijgelezen :oops: . Hier alles verder goed, allen heel sruk gehad.
Goedemorgen allemaal,
Ik kom me afmelden :mrgreen: De auto is ingepakt tot het dak vol haha dus we gaan zo vertrekken.
Het is prachtig weer dus dat gaat helemaal goed komen dus.
Ik heb internet op de camping maar goed, het is altijd maar afwachten of het werkt he. Zo ja dan laat ik snel weer van me horen.
DOEI DOEI!!!
Francis, heel veel plezier! Heerlijk dat je mooi weer hebt!
Succes met het opzetten van de tent :mrgreen:
En zorg maar dat je snel internet hebt, hahaha.
Offe … eerst een duik in het zwembad?? :mrgreen:
EJ, balen dat je het zo druk hebt! Hoop dat het snel wat rustiger word.
hoi hoi
Francis: fijne vakantie
ikke ben boos :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ( :mrgreen:)
dacht ik vanacht hehe eindelijk word ik ongi eindelijk duidelijkheid maar niks meer dus :eh:
word er gek van als zo doorgaat ga ik toch maar bloed laten prikken denk ik…
Angel, balen die onzekerheid zeg! Doe zondagmorgen anders nog een test en maandag bel je voor een afspraak bij de HA voor bloed te laten prikken. Is dat niet een optie?
Enne … hier wordt het vandaag heel erg warm (tot 30 graden en je merkt het nu al), bij jullie ook? Zoja, gaat dat nog wat worden om de schutting op te zetten …
ja hier word het ook warm geloof ik maar gaan gewoon de schutting doen hoor
Het is MIJ de vakantie ganger :mrgreen:
Ik zit nu even in de tent maar het is goed weer warmmaar er staat een goed windje.
De tent stond eigenlijk in een uurtje al omhoog alleen ja dan moeten de spullen er nog in…
Gelukig hebben wij een elektrisch luchtbed stekker er in en 3 min later een heerlijk 2 persoons bed :mrgreen:
Vanavond gaan we naar de bingo di eis hier altijd super groot hoofdprijs tv plus dvd speler die ga ik natuurlijk winnen :mrgreen: of een parasol want die hebben we nog niet.
Angel, Het lijkt me inderdaat om gek van te worden die onzekerheid :hug:
Francis, dat heb je dan mooi geregeld om precies op de bingo avond aan te komen …
En een tv en dvd speler is natuurlijk handig, maar die parasol kan je meteen al gebruiken … Hmmm, moeilijke keus …
Nouja, jij de tv en dvd speler winnen en M. de parasol :mrgreen: Opgelost!!
Heerlijk dat de tent zo snel rechtstond!
Geniet van je vakantie hoor!
Hoi hoi
zo vandaag niet echt heel erg opgeschoten was een “boomwortel” die beetje moeilijk weg te krijgen was maar goed we hopen morgen de schutting erin te hebben
ach het is wel makkelijk met zo’n grote zandbak ernaast om een schutting weg te halen
maar men wat een spinnen en GROOT…:shock:
hey vakantie ganger ja ik word idd gek van die onzekerheid maarja…
He Francis vakantiegangerd! Heb je nog wat gewonnen bij de bingo?
Angel wat een gedoe zeg die onzekerheid. Misschien moet je maar doen wat Noemi al zei. Morgen testen en dan maandag de ha.
Hier vandaag een paar druppels bruin/oud bloed verloren :think: Verder voel ik niks. Zit nu op dag 26 van mijn cyclus, dus kan het begin van een ongi zijn. Maar dat is dan wel vroeg voor Clomid. Ooooooh kon ik ook maar testen.
Francis: heel veel plezier!!! fijne vakantie :mrgreen:
Angel: wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg!!! misschien toch nog maar eens testen :think:
Jullie zijn vandaag dus weer druk geweest??
Noemi: sorry dat ik je vrijdag alleen heb gelaten :oops: ik ben weer flink aan het werk gezet dus had ik echt geen mogelijkheid om te kletsen :oops:
Luna: jij zit ook al zo in de onzekerheid en afwachting van…
Ik :thumbup: :thumbup: voor je hoor.
Mag je maar niet meer ongesteld worden!!!
Vandaag hebben we de babykamer uigezocht, helaas voor jullie hebben we er geen foto’s van. We hebben gelijk allerlei andere dingen gekocht die we ook nodig hebben zoas een badje op steun enz.
Verder… heb ik eigenlijk niet zo veel meer te zeggen :think: we gaan nog ff lekker tv kijken :mrgreen:
Fijne avond allemaal!!!
Hallo,
Nou ik heb natuurlijk niets gewonnen maar gezellig was het wel :mrgreen:
Ach ja danmoeten we maandag in Ommen maar kijken voor een parasol.
Angel, Jullie zijn goed bezig zo op en warme dag :thumbup:
Noemi, Ja die tv was nu wel leuk geweest ze hebben hier standaart kabel aanluiting bij iedere plaats.
Bigsby, Wat is dat nou een mooie kamer uitzoeken en niet eens foto’s maken :naughty: haha nou wanneer staan ze in d kamer
Wij gaan zo lekker slapen we waren er al vroeg uit vanmorgen…
Tot morgen
WAKKER WORDEN!!! DE ZON SCHIJNT :mrgreen:
Francis: het was verboden om foto’s te maken in die winkel :mrgreen: dat stond op de deur!! maar ik heb ook vergeten om het fototoestel me te nemen :oops: maar het word wel een hele mooie babykamer :inlove: Het wordt waarschijnlijk over 3 maanden bezorgt.
Je bent dus veilig op de camping aangekomen? Heel mooi!! hoe is het weer daar??
Luna: wat een mooie zonnenstralen hé, daar wordt het wel wel eens tijd voor
Ik ga straks mooi nog ff in de zon zitten
Ik ben wakker Luna :mrgreen:
Bigsby, ooh, dus we moeten nog zeker 3 maanden in spanning afwachten welk babykamertje je hebt uitgekozen?? Staat er geen kamertje op i-net dat er op lijkt of dat misschien het kamertje is??
Francis, hoe heb je op je luchtbed geslapen? Ging dat een beetje?
En hoe laat was je wakker? Zodra de krekeltjes weer gingen tsjierpen? :mrgreen:
Angel, heb je nog getest vandaag??
hoi hoi
hier nog steeds niks ik ga woensdag weer testen vandaag niet gedaan
en als dat niks opleverd ga ik een afspraak maken met de dokter
opzich zou ik denken zwanger te zijn vooral ook door dat bloedverlies van de week na de s*x
dat had ik met Luna ook en toen dacht ik ook ongi te worden maar nog steeds niks dus…
maarja durf nog geen hoop te hebben eigenlijk :shifty:
zo vandaag weer verder met de schutting gaaaap gelukkig hebben we mooi weer
Ooh Angel, zo spannend!
Kan je het volhouden om woensdag pas te gaan testen?
Veel plezier met de schutting :mrgreen:
En nou is de zon weer weg
Bigsby ben erg benieuwd wel kamertje je heb uitgezocht.
Angel jouw geduld wordt echt zwaar op de proef gesteld zeg. Nu is het niet leuk meer :naughty: Goed dat je van de week naar de ha gaat.
Succes met de schutting vandaag :thumbup:
Noemi heb jij al idee wat voor kamertje je gaat nemen?
Op welke dag kon jij eigenlijk testen? (of heb je getest?)