1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #19

Ja, idd, bigsby, er komt steeds meer in mijn geheugen bovendrijven :mrgreen: Gelukkig ben je er vanaf!!

Francis, buikfoto al bewonderd :inlove:

dus zal jij er ook wel snel vanaf zijn, ik weet alleen nog steeds niet wat dat was :? maar ben wel blij dat ik er vanaf ben.

Heb je er nog steeds last van?

Ja, voornl. als ik te lang zit. Kan het soms ook in de auto krijgen, echt vervelend. Weet dus ook niet waarvan het is.

Gelukkig momenteel geen last meer ervan. Alleen weer een heel leeg gevoel in mijn maag, terwijl ik toch net echt meer dan genoeg gegeten heb :think:

Angel: vind het toch wel balen voor je hoor, dat je ongi geworden bent. Maar het is idd wel prettiger om eindelijk duidelijkheid te hebben.

Francis: jij zit geweldig te genieten op de camping lees ik. Gaat het weer een beetje met Marco? Echt geweldig hé? als je kid zo geniet, dan doen jullie dat vanzelf ook.

Moet eventjes zeggen dat het hier de HELE DAG fantastisch weer is geweest. Vanmorgen toen ik opstond om 5.00 uur, scheen het zonnetje al bijna. En ze heeft geschenen tot vanavond. Alleen een klein nadeeltje: Heb het alleen door de grote roldeur en de ramen op het werk kunnen zien. Heb nl. van 5.45 uur tot 17.15 uur gewerkt. Ben helemaal op.

Gelukkig hoef ik morgen pas om 8.00 uur te beginnen. En het is maar max. 1 1/2 uur. Want ik mag om 10.40 uur voor de eerste keer naar de verloskundige. En dan woensdag nog een keertje om 5.00 uur op en dan heb ik mijn werkweek er weer opzitten.

Viel vies tegen de eerste dag na de vacantie.

Monique: hof van saksen :wink:

pffffffffffffffffffffff Luna is net uit d’r bed geklommen/gevallen :? word dus tijd voor mooi weer dan kan ik dat bed schuren

Angel, och jeetje. Hoe krijgt ze dat voor elkaar?

Hoop dat je snel kan schuren aan haar grote bed. Ben nl ondertussen ook wel heel erg benieuwd hoe het eindresultaat eruit komt te zien …

Gerdy, jeetje wat moet jij lang werken. Kan je niet zeggen dat het te vermoeiend voor je is momenteel?

Trouwens veel gaan zwemmen met de meiden in de vakantie?

angel; ja snap ook niks van dat weer, vandaag in r’dam hele dag rotweer, vooral vanmorgen… alleen in de pauze tussen 12.30 en 13.30 was het gelukkig droog en scheen de zon!

bigsby; tja is nog niet helemaal over, gaat beetje voor beetje… ga daar hier verder liever niet al te diep op in, aangezien er nog altijd bekenden zijn die mee kunnen lezen hier :eh:

net tampontest gedaan, nog niet veel rood, dus afwachten maar of dit ongi is of niet :slight_smile: heb dus eigenlijk ook nog niet echt een nod :slight_smile:

ik heb geen id denk dat ze gewoon een been over de rand heeft gegooid en toen eruit is gevallen :think: ze is denk ook op d’r benen gevallen want ze liep ook alweer toen we boven kwamen

Angel, gelukkig heeft ze zich dan precies niet te ernstig bezeerd!

Amy, hoop dat je je snel beter in je vel voelt hoor :-*

Amy: heel veel sterkte.

We hebben ons het leplazerus gezwommen in de vacantie. Zwemkleding kreeg amper de kans om op te drogen. Was erg lekker om te doen

En dat werken: opzich voel ik me er wel goed bij hoor. Wordt er alleen zo moe van en dat ben ik al. Maar ze doen niet moeilijk als ik tussen de pauzes in eventjes iets wil gaan eten, omdat ik misselijk ben. Maar het was wel een ongewone lange dag. Normaal gesproken zijn ze niet zo lang. Dus ik kijk het nog eventjes aan. Heb het thuis wel rustig op dit moment omdat de meiden bij hun vader zijn nu. Dus ik kan gaan liggen wanneer en zolang als ik dat graag wil.

Gerdy, Ga jij dan maar lekker bij komen he :slight_smile:

Angel, Ja zo t ehoren echt tijd voor een groot bed Brian heeft altijd vast gelegen met een band aan de slaapzak,dat had hij nodig anders sliep hij gewoon niet :?

Francis, nee, kroop hij anders onder zijn bed om daar te gaan slapen :wink: :mrgreen:

heeyz dames…

hier ik ook weer ff… vandaag behang omgeruild voor glasvezel… en we hebben weer een pakje gekocht bij prenatal… :inlove: :inlove: :inlove: verder is alles goed hier…

@amy… meid wat fijn om weer wat van je te horen… doe je rustig aan meid… :hug:

Zooooo wat een noodweer hier vanavond zeg :shock: Ik durfde niet eens de computer aan te zetten met dat onweer. :?

Noemi, Haha ka zoiets hij lip gewoon rond te spoken, net als nu eigenlijk :mrgreen:

Missy, Dus het behang kan er nu tegenaan :thumbup:

@ luna… die gedachte had ik ook… heb de comp maar uitgezet…terwijl ik helemaal niet bang ben voor onweer… :think:

@ francis… jah idd… onze slaapkamer is laminaat klaar evenals de computerkamer… op naar de kinderkamer… en de huiskamer dus… :dance:

oh dat was ik nog vergeten t evertellen,

Ik liep daarstraks naar de wc zei een vrouw tegen me: zo jij hoeft ook niet lang meer of wel :mrgreen:

Toen zei ik maar dat ik nog maar 4 en een halve maand hoef :mrgreen:

Nou jullie kunen zus zeggen wat je wle maar ik heb helemaal geen bescheiden buikje whahaha :lol:

uhm nee dat heb je idd niet… maar dat wisten we wel :lol: :lol: wel grappig dat andere mensen gelijk denken dat je al tegen het einde loopt… :lol: :lol:

Francis, ik blijf erbij, op de foto heb je een bescheiden buikje.

Misschien is het in het echt anders, maarja, dat weten wij niet he! :mrgreen:

Hier viel het wel mee qua weer, alleen toen we gingen slapen heel veel regen, maar dat was het.

Hoorde wel vanochtend (op de Belgische radio!!!) dat er wateroverlast was in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam, dat de rioolputten zelfs omhoog kwamen omdat ze het water niet meer aankonden …

Angel: hof van wat… wat houd dat in :think:

Toch maar wat sneller aan het bedje werken hé :mrgreen: :wink:

Hebben jullie vandaag mooi weer?

Hier is het vergeleken bij gister fris brrrr…

Gerdy: jij zit nu in je vermoeidheid periode hé, dan zijn zulke lange dagen extra vermoeiend. Fijn dat je kinderen dan ff bij hun vader zijn, dan kan jij thuis rustig aan doen.

Noemi: alles goed vandaag?

Francis: en dat terwijl je pas op de helft bent :mrgreen: zie je nou wel, het word toch een mega buik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: