Amy: ik snap wel dat je er niet te veel op in wilt gaan, het maakt ook niet uit hoor :hug: en als je een keer wel wilt praten dat hebben we altijd de pb of msn nog, maar dat is jou keus. ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je nu niet ongesteld gaat worden :lol: maar dat is nog ff afwachten dus
goeiemorgen
…nouja goed ben moe…
Monique: Hof van saksen is een park in drenthe zet maar aan elkaar en dan punt nl
en dat is iets opzichzelf dus geen landal of centerparcs maar wel erg luxe
hebben dan een grote boederij met sauna en whirpool :dance:
Pff, net auto’s moeten droogmaken, want er is een testrit vandaag.
Het departement dat dat allemaal regelt, stond gewoon toe te kijken …
Heb 2 auto’s gedaan en ben weer naar binnen gegaan. Veel te moe en kreeg het ook nog eens benauwd. Bah!
Hier is het nog wel redelijk weer, maar wel een aardig harde wind.
Angel, ja, klinkt lekker hoor waar jullie naartoe gaan en dan ook nog eens een groot huisje, sauna, whirlpool en oma mee :mrgreen:
Bigsby, nog maar 2.5 weken voor je! :dance:
Het is echt aftellen nu, heerlijk!
Waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie?
Noemi: jeetje moest je dat alleen doen dan?
ja idd oma mee in die speciale box op de auto :silenced: :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nee gaan een auto huren hahahahahahahaha
Ha ha angel oma op de auto :mrgreen:
Oh ik snap het… het klinkt wel heel goed zeg
Noemi wij gaan naar Griekenland :dance: :dance: en het schiet al aardig op :mrgreen:
Waarom moest jij auto’s droog maken dan?
Ik vind het koud, en bijna geen zon
Dit is toch geen zomer?
Francis: hoe is het in Ommen?
Noemi: de dag schiet ook al op, bijna middag :mrgreen:
heb jij nog wat te doen? wil je wat van mij hebben
Bigsby, ja geef maar werk hoor, dan kan ik me tenminste bezig houden …
Ooh Griekenland, daar willen wij misschien ook nog wel naar toe …
Angel en Bigsby, we waren met 3 om de auto’s droog te maken. Het meisje dat dat normaal altijd regelt (onze secretaresse en manusje van alles), had om hulp gevraagd. Dus stinkiewinkie was al naar beneden gegaan om te helpen, maar ik moest ook nog helpen. Moest nl op tijd klaar zijn.
Maarja, als je dan degene voor wie je het moet doen, gewoon ziet toekijken … dan heb ik ook geen zin meer hoor.
Angel, hihi de speciale box :mrgreen:
Noemi: ik ben al vaak in Griekenland geweest (kreta) en ik vind het altijd erg leuk en gastvrij daar. Wanneer ga jij op vakantie dan?
Alleen zullen we het dit jaar rustig aan moeten doen, normaal gaan we altijd hele tochtjes maken nu dus met veel meer rustpauzes :mrgreen:
Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben, je bent er toen ook mee gestopt toch? en het zal ook wel vermoeiend zijn geweest?
ja kwam Francis mee met die speciale box :lol:
zo ben aan het schuren geslagen alleen is die rottige schuurmachine niet zo goed ARGHHHHH ff de andere zoeken dus :?
Ben je nu met Luna’s bedje bezig?
was ja… rottig schuurmachine :?
Angel, balen dat de schuurmachine niet naar behoren werkt :?
Bigsby, wij denken eraan om in september te gaan (nog een verlate honeymoon …) :inlove:
Maarja, ligt er wel aan hoe ik me voel, dus er is nog niets geboekt momenteel.
En ja, was idd gestopt toen hoor. Heb 2 auto’s gedaan en vond het toen wel welletjes. Was er ook helemaal moe van. Maarja, het was blijkbaar toch bijna gedaan, want stinkiewinkie kwam een 5-tal minuutjes later ook weer naar boven.
Lekker noemi, dan is iedereen terug en ga jij nog :mrgreen: wij hebben er van te voren ook rekening mee gehouden hoever ik zou zijn. En het is ook lekker om nu nog een keer met zijn tweeën te gaan.
zit stinkie netjes aan zijn eigen kant of valt hij jou weer lastig?
Heb je er nog over nagedacht? (mailtje sturen naar hem)
Kun je nu niet verder meer Angel?
Stinkie zit aan zijn eigen bureau (dat ik toendertijd een paar cm verplaatst heb :mrgreen: ). Nee, heb nog niet nagedacht over het mailtje eigenlijk …
Durf het ergens niet zo goed ook al kan ik het anoniem sturen, stom eh?
Bigsby, wel lekker idd om nog eventjes met z’n tweetjes op vakantie te gaan. Dat is eigenlijk bij mij ook de reden dat ik echt wel weg wil (+ ben al lang niet meer weggeweest op vakantie (naar familie in NL gaan tel ik niet mee)).
kan idd niet verder schuurpapiertje blijft niet meer plakken grmbl… en weet niet waar die andere is :wall:
Als ik jou was zou ik gewoon nog ff met vakantie gaan, lekker naar het buitenland (dan bedoel ik geen NL) nog ff tijd samen doorbrengen. Wij zijn vorig jaar ook niet op vakantie geweest omdat we toen gingen verhuizen.
Goedemiddag,
Nee ik ben niet weg geregend, het heeft wel veel geregend vannacht maar wij hebben het mooi droog gehouden :thumbup:
Nu staat er een windje met zon dus iets minder warm maar dat is wel lekker…
Noemi, Ja als ze staan toe te kijken zou ik ook zeggen doe het zelf maar!!
Angel, Ja en toch blijf ik erbij dat de koffer voordeliger is hoor :mrgreen:
Bigsby, In Ommen is het prima :mrgreen: :thumbup: op je werk ook? nog ff en dan ga jij lekker naar Griekenland
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: mwah… valt mee hoor Francis
we gaan namelijk een klein auto-tje huren en dan gaan m’n ouders met hun bus dat scheelt dan daar evt een buggy en fietsen huren want die kunnen we dan dus zelf meenemen :mrgreen: :mrgreen:
schuurmachine gevonden (soort van) m’n vader heeft hem :wall: dus hopen op mooi weer morgen want hij brengt hem vanaaf :dance:
Angel: ze zeggen net op de radio dat het morgen hetzelfde weer word als vandaag, maaja ik weet niet of het ook zo is bij jullie.
Francis: heb je de spookentocht al gehad of is dat vanavond?
Ik ben nog steeds aan het aftellen :mrgreen: en verder is het hier rustig want mijn collega’s zijn de deur uit (al bijna de hele dag) ze zullen zo wel terug komen. en werk heb ik nog steed genoeg :lol: Buiten is het af en toe zonnig maar als de zon weg is vind ik het niet echt warm.
Is Marco al weer beter?