Whahahaha Angel, dat is een goeie!
Nou zou ik dat nog anoniem naar hem moeten kunnen opsturen …
Subject: handleiding voor je stinkgeur
En dan jouw handleiding. Zou toch wel superlollig zijn :mrgreen:
Bigsby, verveel me idd gigantisch.
En toen afluisterstinkievinkie er nog niet was, kon ik nog wel eens iemand even bellen, maarja, dat gaat nu ook niet meer.
Angel, super trouwens weer een bezichtiging! Hopelijk zijn dit DE kopers!
je kan zo binnen 3 sec een e-mail openen bij gmail ofzo :lol: :silenced: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha, maar dan snapt hij het nog niet … (junkmail ofzo)
Zou vanuit het bedrijf gestuurd moeten worden via info ofzo :mrgreen:
ja leuk gewoon van buitenaf naar hem sturen :mrgreen:
Hmmm, ik ga er eens over nadenken :think: :mrgreen:
dat moet je door iemand anders laten doen, want die kent hij toch niet :mrgreen: we sturen hem dat gnet zolang hij er wat aan doet :mrgreen:
Hihi :mrgreen:
Ik laat jullie weten hoe het verder gaat :mrgreen:
Bigsby, heb jij ook af en toe kramp/pijn in je onderbuik, bijna boven je schede zeg maar. Heb ik nu :? En gisteren al buikpijn, zo onder mijn navel. Is dat je baarmoeder die groeit?
Noemi: ik had dat eerder ook, en dat had ik toen ook op het forum gezet. Dat is best pijnlijk hé? dat is later overgegaan. Ik heb nu regelmatig last van bandenpijn, maar dat voel ik meer links of rechts. En net boven of ter hoogte van je navel zitten je darmen, en dat voelt anders
ha meiden,
weer ff tijdje niet op het forum geweest…
francis; hoop dat jullie het naar jullie zin hebben daar!
bigsby; leuk van kinderkamer!
noemi, weer wat minder misselijk?
angel, ‘fijn’ dat je nu ongi bent geworden!! kan je weer verder!
ik had afgelopen zondag al wat last van bruinverlies, en vandaag weer wat meer. denk dus dat ik ongi ga worden. of het moet een innesteling zijn, maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit :think: zijn vanaf 4 juli druk aan de klus om de dag… ff dus komende dagen afwachten of het ongi is of niet!
heb vorige week echt pestbui gehad, zat helemaal in de knoop met mijn gevoelens, en dan nog niet eens door die mk…
He Amy :hug: Wat fijn je weer te zien hier. Voor jou dus ook spannende dagen
Angel voor jou eindelijk duidelijkheid. Nu maar hopen dat je volgende cyclus weer normaal verloopt :naughty:
Francis jij vermaakt je wel zo te lezen.
Noemi niet meer zo misselijk? Ik heb ook een collega die vreselijk stinkt. Gelukkig zit hij heeeeeel ver bij me vandaan.
Hier nog steeds af en toe bruinverlies en een beetje een zeurderig gevoel onder in mijn buik. Kan dus nog alle kanten op.
Dames hier ben ik even snel want ik smelt hier de tent uit
Als het vanavond minder warm is kom ik wat langer
Marco ligt hier nu voor pampus :?
Hoi Amy: wat vervelend dat je vorige week met je gevoelens in de knoop zat, is het nu weer een beetje over?
Is het nu je eerste ongesteldheid weer sinds de mk? je hebt in iedergeval goed geklust zo te horen :lol: afwachten dus maar!!, wannneer is je nod?
Francis: het is nu ook wel erg warm hé, dat zal bij jullie in de tent wel helemaal erg zijn. Maar jij wou mooi weer, dus mag je ook niet
klagen :mrgreen:
:think: hoe komt iedereen aan mooi weer? hier worden de sloten steeds breder en gutst het water over de goten ipv in de pijpen…
Amy: hoop dat het nu wat beter gaat met je
hoop dat het innesteling is hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Luna: ook spannend dus ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Angel, Dat weer moet je 2 weken van te voren aanvragen dat had ik toch verteld :mrgreen: :wall:
Luna, ook voor jou afwachten dus…
Amy, Nou ik hop dat je snel weer je oude cyclus te pakken hebt
:thumbup:
Noemi, Jij bent de dag wer door gekomen??
aha… nou ach als ik in september met vakantie maar super weer heb
Angel: julie hebben dus de hele dag slecht weer gehad? dat is balen zeg!!!
Wij hebben nog steeds mooi weer.
In september ging je toch naar centerparks?
Luna, gelukkig zit die stinkcollega bij jou ver weg!
En spannend hoor, hoop dat je niet ongi gaat worden, maar meteen zwanger bent!
Amy, spannend meid! Hoop dat je snel weer je vroegere cyclus hebt! Hoewel meteen weer zwanger ook erg leuk zou zijn!
Angel, in september is het mooi weer! Je hebt het zeker al 2 weken op voorhand aangevraagd :mrgreen:
Francis, ja met moeite de dag doorgekomen.
Jij lekker aan het bakken geweest? Of was het eerder smelten? :mrgreen:
Bigsby, ja, nu je het zegt, kan ik me wel zo’n vraag van jou herinneren.
Noemi, Het was meer smelten :mrgreen:
ik heb mijn buik weer op de foto gezet
Noemi: weet je nog dat ik toen getest moest worden op blaasontsteking?
toen had ik daar dus steeds last van, het is daarna wel overgegaan.