1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #19

Angel: zeg niet dat je het te warm vind :shock:

warm??? waar??? heb jij een zonnetje dan?? stuur hierheen dan :P:P

hier onweert het al vanaf 7 uur ofzo :cry:

:shock: onweer?? wij hebben het hier zonnig en erg warm. Echt weer om aan het strand te liggen, ik weet niet hoe de rest van de dag word

als goed is zou alleen in het westen rot weer zijn :? ik hoop dat het vanmiddag een beetje droog is kan ik tenminste boodschappen doen :mrgreen:

er wordt overal wel slecht weer voorspeld, waarschijnlijk gaat het hier ook nog regenen en onweren, geen idee.

Maar ik hoop dat je straks ook mooi weer krijgt, ik vind het hoe dan ook niet erg zomers zie maar naar de rest van de week en dat voor juli :?

Hier is het gruwelijk klam warm weer maar mij hoor je niet klagen :mrgreen:

Vanmorgen om 10 uur met Brian naar de krea klub geweest dara is het eerst ochtend gym op muziek en dan knutselen we hebben een anti wespen in je cola beschermer gemaakt :mrgreen:

Marco heeft het voor elkaar hoor hij heeft 38 graden koorts :?

Hij had het net koud het is hier gvd 30 graden!!

Hij is nu met Brian naar de kano vijver want verder is hij niet misselijk ofzo.Gelukkig duurt het bij hem nooit lag maar als hij mij maar niet aansteekt :wall:

Angel, Balen hoor toch nog ongi maar goed idd duidelijkheid en dat is ook wel fijn.

Edith, Ja lekker fietsen dat wil ik hier ook nog gaan doen maar het is hier iets te warm voor nu.

Noemi en Bigsby, Sorry ik kaan jullie nu niet steunen met het idee dat je niet de enige bent over 2 weken weer :?

Francis: Jammer dat Marco koorts heeft maar gelukkig niet ziek genoeg om in bed te liggen.

Maar jullie hebben dus ook nog steeds mooi weer?

Maakt niet uit hoor dat je ons niet steunt, ik ben al aan het aftellen, nog 3 weken :mrgreen: (eigenlijk iets minder nog)

Francis, lekker geknutseld dus met Brian, klinkt leuk wat jullie gemaakt hebben!

En balen dat Marco koorts heeft, hopelijk is hij er snel vanaf!

Bigsby, heerlijk is dat eh om af te tellen naar je vakantie :mrgreen:

Angel, staat de schutting al helemaal?

En heb je nou al doosjes gevouwen???

En even zeuren, de komkommer is niet goed gevallen en nu voel ik me nog misselijker dan ik al was :frowning:

Wat trouwens wel lief was, is dat mijn ene baas kwam vragen hoe het met me ging. En hij zei dat ik voorzichtig aan moest doen :mrgreen:

Noemi: nee schutting staat nog niet helemaal laatste deel moet nog gezaagd worden

doosjes moet ik ook nog steeds doen maar ze is nogal sloperig op het moment bij het keukentje zat ook een doosje die heeft het ook niet overleefd :roll:

balen van die komkommer en super van je baas :thumbup:

Angel: dus kun je net zo goed nog een paar jaar wachten zodat ze de boel niet meer sloopt :wink:

Noemi: heerlijk is dat aftellen alleen het duurt nog best lang :? maar ja de dagen gaan best snel.

Wat balen dat je je zo beroerd voelt :cry: maar lief dat de baas zo’n belangstelling heeft!

Angel, ooh, dat is balen dat ze het zo sloopt. Zou ik ook niet beginnen met doosjes vouwen :mrgreen: Desnoods lege pakken gebruiken van het eten dat je zelf eet? Het is dan wel een stuk groter, maar vindt ze misschien net zo leuk om mee te spelen …

Bigsby, het is idd nog lang, maar aftellen helpt wel een beetje.

Ben ik ook aan het doen :mrgreen: Vrijdag lekker vrij, want zaterdag is het nationale feestdag in België. Dus krijgen wij als vervanging de vrijdag vrij, heerlijk! En dan nog een weekje en dan de 12 weken echo, ben zo benieuwd. Helemaal zenuwachtig al om.

Lekker dat je de vrijdag vrij hebt, wat is er zaterdag dan?

en krijgen jullie een 12 weken echo, ik heb alleen een echo gehad met 8 weken. of is dat omdat jij bij de gyn loopt?

maar dat is nog eens mooi aftellen :mrgreen:

Idd aftellen is leuk, en zelfs deze maandag valt best mee :mrgreen: . die schiet ook al lekker op. Heeft stinkie zijn gesprek al gehad?

Nope, niemand praat met stinkie en de baas ook niet :mrgreen:

Maarja, momenteel zit hij nog aan weekcontracten, dus ze kunnen opeens zeggen dat hij niet meer moet komen. Maarja, dat verwacht ik niet echt. Ze hier kennende zoeken ze eerst een nieuwe en ondernemen ze dan pas verdere stappen.

Zaterdag is het nationale feestdag, waarom? Ehm, dat weet ik eigenlijk niet, ik weet gewoon dat ik dan vrij ben en dat alle winkels dicht zijn :mrgreen:

Heerlijk dat jouw maandag toch goed vooruit gaat!

Hier is het saai …

Heb echo voor nekplooimeting en bloedonderzoek. Nouja, ik vind het best, kan ik ons beebje weer zien :inlove:

Dus stinkie heeft geen leuke dag?

Heb jij weer niet zoveel werk dan? ik vind dat de tijd best snel gaat eigenlijk. en als vandaag maar weer voorbij is, dan kan ik zeggen nog

2 1/2 week :mrgreen:

Nee, het is vakantieperiode en dan is het heel rustig. En nu we met 2 hier zitten helemaal.

Moet eigenlijk een factuur gaan inboeken samen met stinkie, maar ik zie dat niet zo zitten eigenlijk … Ben een manier aan het verzinnen om er onderuit te komen :mrgreen:

Vandaag even doorbijten nog en dan nog maar 2.5 weken :dance:

Opgelost :mrgreen:

Zittend vanaf mijn bureau heb ik hem instructies gegeven hoe het moest, hihi. Toch een beetje uit de stank kunnen blijven dus … :mrgreen:

Noemi: hey das nog eens een goed id van jou :mrgreen:

morgen eindelijk weer een bezichtiging ik had zo langzaamaan de hoop alweer opgegeven :oops: nu maar hopen dat het eindelijk DE kopers zijn

Angel: gelukkig weer kijkers, hopen dat het kopers zijn :dance: :thumbup: :thumbup:

Is het nou al mooi weer bij jou? hier is het nog steeds zonnig en erg warm

Noemi: goed van jou zeg!!! snapt hij nou ook hoe het moet?

Wat jammer dat jullie het zo rusig hebben, ik zou gek worden als ik niks te doen hebt :?

instructies:

*men neme een washand

*men doet daar zeep op

*men reinigt daarmee het lichaam

*indien nodig herhaal de voorgaande punten nog een keer

*men droogt zich af

*men pakt ene grote spuitbus met daarop de tekst DEODERANT en spuit dat onder die oksels

zoiets? :oops: :mrgreen: :mrgreen:

ja het is hier nu ook droog denk dat het de hele tijd warm is geweest echt plak weer :mrgreen: maar nog niet echt een zon gezien eigenlijk… :think: